Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE FARMACEUTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 353715
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES
Numar invitatie: 353715/12.09.2013
Denumire contract: PRODUSE FARMACEUTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGESCod fiscal: 7549660, Adresa: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, stefanesti, Telefon: +40 0744422084, Fax: +40 0248285740
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE FARMACEUTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Produse farmaceutice necesare desfasurarii activitatii Serviciului Judetean de Ambulanta Arges
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 291.85 - 352, 598.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan particip: LOT1=1856.37 lei; LOT2=1669.61 lei; Per valab garantie participare min 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii per de valab a ofertei, per de valab a garantiei participare va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Mod de constituire: a) depunere la casieria autorit contr, b) virament bancar c)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Chitanta/ordinul de plata se depune scanat in SEAP; Instrum de garant se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta mai sus, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autorit contr: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES, Pitesti, Str. Ana Aslan nr 1. In cazul scrisorii de garant bancara se va folosi (formular 1).Dovada constituirii garan particip se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. Garan particip se va restitui in conformitate cu Art 88 alin 1 si 2 din HG 925/2006. Garan particip este irevocabila. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la Art 87 alin 1 din HG 925/2006 si Art 278^1 din OUG 34/2006. Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/ 2004 in categoria IMM, garan particip va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. Cont aut contr: RO 76TREZ0465005XXX011893Trezoreria Pitesti; Pt garan particip constituita in valuta, se va folosi cursul BNR leu/valuta din data de 30.08.2013;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr. 2: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 din OUG 34/2006;in cazul tertului sustinator, acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181, lit a), c^1) si d);Cerinta nr. 3: Declararea modului de participare la procedura (ofertant/ asociat/ subcontractant);Cerinta nr. 4: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 691 din OUG nr. 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat si/ sautert sustinator (daca este cazul)NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.1. Fisa de prezentare (formular 2) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;2. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;4. Declaratia privind calitatea de participant (formular 5) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 6) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;6. Acordul de asociere (daca este cazul) (formular 7) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Pana la momentul semnarii contratului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat;7. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in prevederile Art 691 din OUG 34/2006 (formular 8) - semnat si stampilat, scanat in format .pdf;MANAGER GENERAL-Dr.Paul Luminita; DIRECTOR MEDICAL-Dr Violeta Corina Manole; DIRECTOR ECONOMIC -Ec.Georgescu Elena; DIRECTOR TEHNIC ? Ing.Marinescu Florinel; ASISTENT SEF: Butnaru Angelica; SEF BIROU FINANCIAR CONTABILITATE- Ec.Minculescu Ionel; CONSILIER JURIDIC? Mihai Liviu Ghica; SEF BIROU ATAP-Ing.Tirlea Emilian Daniel; SEF BIROU INTRETINERE SI REPARATII AUTO?Ing. Nicolae Emil; SEF BIROU MISCARE SIEXPLOATARE AUTO- Ing.Stancu Nicoleta; Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele de mai jos vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat (daca este cazul)8. Autorizatia de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, in conformitate cu prevederile Legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII ?Medicamentul? si OMS 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman ? scanata in format .pdf9.Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe Piata pentru produsele oferite (se vor specifica produsele si APP-urile aferente, cu termenul de expirare a fiecarui APP), in termen de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile Legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII "Medicamentul?, art. 700, si OMS 895/2006 - pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman ? scanata in format .pdfAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce va fi declarat castigator , APP ?urile in copie conform cu originalul;10.Pentru fiecare medicament ce se afla in procedura de reautorizare se va depune o declaratie pe propria raspundere a ofertantului din care sa reiasa cu claritate documentele eliberate de ANMDM, pentru medicamentele aflate in procedura de reinnoire a autorizatiei de punere pe piata, inclusiv adresele de confirmare a validarii cererii de reinnoie, in conformitate cu Legea 95/2006.Persoane juridice/fizice straine: Documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer