Achizitie publica - PRODUSE FARMACEUTICE ANTIBACTERIENE PT. UZ SISTEMIC
Detaliu pentru invitatia numarul 330987
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330987/04.07.2012
Denumire contract: PRODUSE FARMACEUTICE ANTIBACTERIENE PT. UZ SISTEMIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal LugojCod fiscal: 2501652, Adresa: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Telefon: 0256355631, Fax: 0256355631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +4 0256355631, fax: +4 0256355631, persoana de contact: FARM. MARIANA LUNGULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Lugoj, str. Gh. Doja, nr. 36, Lugoj, Timis.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE FARMACEUTICE ANTIBACTERIENE PT. UZ SISTEMIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE ANTIBACTERIENE PT. UZ SISTEMIC
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 575 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE -1931.5 LEIperioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 2.1) Declaratii privind eligibilitatea 2.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si art 69'1 din OUG 34/2006 2.3) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele 2.4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului 2.5) Declaratia privind calitatea de participant la procedura2.6. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractente in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ; manager- ec. Florin Voichescu, dir. fin. cont. ec. Liviuta Crista, cons. juridic. Oana Jurjoni, Farm- Mariana Lungulescu, Olimpia Ciulonescu.2.6 Ofertantul are obligatia de a prezenta certificatul de participare cu oferta independenta, conf. ORD 341/2010. Cerinta obligatorie: Certificat constatator, in original sau copie lizibila conform cu originalul. certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis din ONRC.autorizatia sanitara de functionare/ aviz de functionare emis de Ministerul sanatatii si autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 08:30