Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE FARMACEUTICE-COMPRIMATE SI ALTE FORME FARMACEUTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 329482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Lugoj
Numar invitatie: 329482/14.06.2012
Denumire contract: PRODUSE FARMACEUTICE-COMPRIMATE SI ALTE FORME FARMACEUTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal LugojCod fiscal: 2501652, Adresa: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Telefon: 0256355631, Fax: 0256355631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256355631, fax: +40 0256355631, persoana de contact: Olimpia Ciulonescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Timis, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE FARMACEUTICE-COMPRIMATE SI ALTE FORME FARMACEUTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZAREA DE COMPRIMATE SI ALTE FORME FARMACEUTICE CONF. CAIETULUI DE SARCINI ATASAT
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 212.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% DIN VALOAREA CONTRACTULUI- 7964.25 LEIperioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei- conf. art. 43'1(2)b din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006.2. Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conf. ORD 314/20103. Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din OUG 34/2006 - ec. Florin Voichescu-manager, director financiar contabil- ec. Liviuta Crista, juris -Oana Jurjoni, farmacist- Mariana Lungulescu, Ciulonescu Olimpia.4. Declaratie privind eligibilitatea.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 69 "1 din OUG 34/2006.6. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local catre luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat al statului.8. Declaratia privind caliattea de participant la procedura. Certificat constatator, in original sau copie conform cu originalul emis de ONRC, potrivirt art. 5(1) din Ord ANRMAP 509/2011 emis cu cel putin 30 de zileinainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte: - obiectul de activitate al operatorului economic conform codului CAEN este corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitie-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.-Autorizatia sanitara de functionare / Aviz de functionare emise de Ministerul Sanatatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer