Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE FARMACEUTICE-MEDICAMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 333072
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA
Numar invitatie: 333072/03.08.2012
Denumire contract: PRODUSE FARMACEUTICE-MEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIACod fiscal: 4483811, Adresa: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Telefon: +40 0256410047/ +40 410048, Fax: +40 0256410366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE FARMACEUTICE-MEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie pe loturi conform prevederilor Caietului de sarcini;se pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi;val.estimata minima (pana la 31.12.2012) este 195864, 88 lei excl.TVA, val.estimata maxima(pana la 30.04.2013 ) este 352172, 11 lei excl.TVA.In temeiul art.6 alin.3 din HG 925/2006 achizitorul intentioneaza sa suplimenteze cantitatea de produse achizitionata, incepand cu 01.01.2013, pentru primele 4 luni ale anului 2013, prin intermediul unor Acte Aditionale convenite cu furnizorul, in functie de necesitati si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Important: Operatorii economici isi vor intocmi propunerea financiara in raport cu valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, respectiv 195864, 88 lei, fara TVA, nu raportat la valoarea estimata cumulata maxima pana la 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 172.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant. de particip. se va constitui pe loturi dupa cum urmeaza: LOT1 :1, 65 lei LOT2 :68.92 leiLOT3 :197.63lei LOT4:377.24 lei LOT5 :35.32 lei LOT6:41.94 leiLOT7:37.18 lei LOT8 :16.49 lei LOT9 :104.89 lei LOT10:104.12 leinLOT11 :1958.19lei LOT12 :79.8leiLOT13:57.22lei LOT14 :18 lei LOT15:191.18 lei LOT16 :633.43 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la data limita de depunere a of. care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garan. de particip.: Garan. de particip. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatia de atribuire. (Formular 14) In cazul in care pers. juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO16TREZ6245041XXX000072 deschis la Trezoreria Deta.In cazul in care garant. de particip. se va constitui prin scris. de garantie bancara , se va prezenta Scrisoarea de garantie bancara emisa de o banca agreata.Dovadaconstituirii garan. de particip. se va prezenta in lb. romana si va fi prezentata impreuna cu scrisoarea de inaintare, atasat pricului exterior.Neconstituirea garan. de particip. pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pt. op. ec. incadrati cf.legii in categoria IMM, garan. de particip. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea FormularuleIn cf. cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garan de particip.in raport cu val. estim. a contractului 1% din acesta valoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(Formular2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular3)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetDeclaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta( Formular 4 )Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 5)Manager, Ec. Cornelia Elena SarganDirector Fina.- Contabil, Ec. Nicolita Flavia SirbuRodica Moga-Responsabil achizitiiNica Apro Iuliana Director ingrijiriDana Mutiu-Director medical- Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscal la bugetul de stat general consolidat - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii oferteiNota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.Si-Document emis de catre Directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata impozitelor si taxelor catre bugetul local - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii oferteiNota 1 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse.IN CAZUL SUBCONTRACTARII: In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract, va respecta art. 45 din OUG 34/2006 actualizata si art. 11 alin. 7 din HG 925/2006 actualizata potrivit caruia ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?, autoritatea contractanta solicita subcontractantilor declaratii privind resursele materiale si umane pentru partea din produse care urmeaza a fi indeplinita de acestia.In cazul subcontractarii, oferta va fi completata cu: - Declaratie pe proprie raspundere(Formular 8) privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata.- IN CAZUL ASOCIERII: In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici (conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata), oferta va fi intocmita cu respectarea urmatoarelor cerinte: - Documentele privind situatia personala a candidatului sau ofertantului vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat : - Acordul de asociere ? formularul nr. 10, in original, care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv;
- clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intraga durata a contractului, in situatia in care oferta este declaratacastigatoare.- Declaratie privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre asociati si specializarea acestora- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuireContractul de asociere va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin acesta (cu privire la penalitati, daune interese, reziliere etc.).Nota: In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante dovada legalizarii din punct de vedere formal a asocieriiNeprezentarea acordului de asociere, dupa declararea ofertei castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contractului de achizitie cu ofertantii asociati declarati castigatori.IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEITertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta : - Declaratie privind eligibilitatea, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a).c¹) si d) din OUG 34/2006 actualizata- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului(nnu mai vechi de 30 de zile) de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, codul CAEN corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitieNota1: Documentul se va prezenta in oricare din formele : in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie conform cu originalul.Nota 2. Neindeplinirea conditiei referitoare la autorizarea codului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului. Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului .Persoanele fizice/juridice straine - trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri - in copie legalizata si traducere legalizata in limba romana , valabile la data deschiderii ofertei2.. Autorizatia de distributie ANGRO emisa de Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate conform OMS nr.1964/2008, valabila la data deschiderii ofertelor-original sau copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro. Operatorilor economici care pot demonstra cifra de afaceri si pentru anul 2011, li se permite sa demonstreze media cifrei de afaceri globala pentru anii 2009, 2010, 2011 (curs BNR mediu de: 2008 =3, 6827, 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099, 2011 = 4, 2379).2.Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara Operatorilor economici care pot demonstra Bilantul contabil pentru anul 2011, li se permite acest lucru.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a contractelor de furnizare in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care vor confirma lista contractelor de furnizare similare. Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare din anii 2009, 2010 si 2011 , in euro si echivalent lei, la curs BNR mediu de: 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099 si 2011 =4, 2379 la data incheierii contractului.furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului sau loturilor la care se participa, calculata pentru cantitatile minime.Val. minima pt. exp. simi. : lot1=82lei; lot 2=3446lei;lot3 =9581.71lei;lot4= 18862lei; lot5= 1766lei;lot6=2097.1lei; lot7=1859lei;lot8=824.6lei;lot9= 5244.8lei;lot10=5206;lot11=97909;lot12=3990lot13=2861lei;lot14=902lei;lot15=9599;lot16=31671lei Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001/2008sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer