Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse farmaceutice si echipamente medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 342315
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Federatia Romana de Handbal
Numar invitatie: 342315/04.02.2013
Denumire contract: Produse farmaceutice si echipamente medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de HandbalCod fiscal: 4266359, Adresa: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.231.89.87, Fax: 021.231.89.86
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 11962, telefon: +40 212318987, fax: +40 212318986, persoana de contact: Gabriel Panait
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 11962
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse farmaceutice si echipamente medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de produse farmaceutice si echipamente medicale pentru intretinerea sanatatii si pregatirea loturilor nationale de handbal.
II.1.6) CPV: 33000000-0 - Echipamente medicale, produse farmaceutice si produse de ingrijire personala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei, respectiv pentru operatorii economici care vor sa constituie garantia de participare in valuta, acest lucru se va face la cursul afisat de BNR din data de 31.01.2013.Aceasta s-a stabilit conform prevederilor art. 43^1, alin. (2), lit. a), din O.U.G. nr. 34/2006.In baza prevederilor art. 278^1, lit. b) din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.307, 52 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) - (4) si (6) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se poate constitui si prin: a) ordin de plata in contul RO60RNCB0072049705620001, deschis laBCR Sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) depunerea sumei la casieria F.R. Handbal din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti, Romania.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Se vor completa formularele nr. 3 si nr. 4.Incadrarea in situatiileprevazutela art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b) Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 5, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Se va completa de catre ofertant, ofertantul asociat, subcontractant, tert sustinator, formularul nr. 6, privind conflictul de interese. In ceea ce priveste aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza bugetul aferent achizitiei in cauza si documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in cadrul Federatiei Romane de Handbal sunt: Dl. Cristian GATU - Presedinte, Dl. Florin CIOCOIU - Medic coordonator al echipelor nationale, Dna. Narcisa LECUSANU ? Director Lot (f) si Dl. Sorin Toacsen ? Director Tehnic (m).d) Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorCerinte obligatorii: Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul».Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare de servicii.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.e) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 7. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data depunerii ofertelor.f) Informatii generaleCerinta obligatorie: Se va completa formularul 8. a) Certificatul Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competentaCertificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie cu men?iunea: «conform cu originalul», din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (se vor prezenta sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea «conform cu originalul» insotite de traducerea autorizata).b) Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii valabila la data limita de depunere a ofertelor/ Autorizarea de punere pe piata a fiecarui produs oferit sau certificatul de inregistrare al acestuia la Agentia Nationala a Medicamentului aflata in termen de valabilitate. Documentele se vor depune in copii stampilate, semnate si cu mentiunea «conform cu originalul» (Legea nr. 266/2008; Legea nr. 95/2006; Reglementarea Ministerului Sanatatii din 24.11.2010, H.G. nr. 734/2010).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 aniCerinta obligatorie: Se va completa formularul 9, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Recomandari/ certificari/ confirmariCerinte obligatorii: Furnizarea de produse se confirma prin prezentarea de recomandari/ certificari/ confirmari emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/ certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii de produse similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, care sa poata fi probata. Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniuCerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 07:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer