Achizitie publica - Produse farmaceutie diverse
Detaliu pentru invitatia numarul 352723
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352723/19.08.2013
Denumire contract: Produse farmaceutie diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CF ORADEACod fiscal: 4208552, Adresa: Str. REPUBLICII, Nr. 56, Oradea, Telefon: +40 259411581, Fax: +40 259477201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse farmaceutie diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie publica Furnizare si distibutie medicamente diverse.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 229 - 352, 361 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 2 % din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parte si se regaseste in anexa B ?Informatii privind loturile? Echivalenta pentru ogarantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate vira in contul cont trezorerie RO90TREZ0765005XXX010363, deschis la Trezoreria Oradea cod fiscal 4208552.Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar). Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M.beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr.2;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular nr.3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.4;Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.5 ;Ofertantul va completa informatii generale Formularul nr.6 ;Formular de oferta Formularul nr.7.Persoanele cu funtie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager Dr.Chipurici Adrian Marius, Director Financiar Contabil Ec. Dacin Florin, Sirca Dan ? sef sectie clinica medicina interna, ec.Carje Loredana ? Birou AchizitiiComisie de evaluare: 1. SIRCA DAN ? sef sectie clinica medicina interna - presedinte2. VRABIE CRISTIAN GELU - sef sectie chirurgie - membru3. GRAMA ADRIANA ? medic primar ? membru, 4. MUSCA ADELA ? farmacist - membru5. DACIN FLORIN ? director financiar contabil - membru6. CARJE LOREDANA MIRELA ? Ec.Achizitii Publice: - secretar.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor. Certificat constatator eliberat de catre ONRC in scopul participarii la licitatie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectul procedurii.-Avizul de functionare eliberat deMinisterului Sanatatii.-Autorizatie de punere pe piata.Documentele vor fi prezentate pentru conformitatea documentului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, lasediul autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 12:24