Achizitie publica - PRODUSE IGIENICO-SANITARE 10 LOTURI
Detaliu pentru invitatia numarul 325484
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325484/02.05.2012
Denumire contract: PRODUSE IGIENICO-SANITARE 10 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 0231537993, fax: +40 0231511047, persoana de contact: DANIELA ORASANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 0231537993, fax: +40 0231511047, persoana de contact: DANIELA ORASANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE IGIENICO-SANITARE 10 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRODUSE IGIENICO-SANITARE 10 LOTURI.Adjudecarea se va face pe fiecare LOT in parte, la cantitatea initiala , prevazuta in caietul de sarcini.Valoarea initiala reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentariLOT 1 Sampon 500 g =1500buc;LOT 2 Periute de dinti= 500 buc;LOT 3 Pasta de dinti=500 buc;LOT4 Sapun de rufe 200 g=1500 buc;LOT 5 Sapun de toaleta100g = 3000 buc;LOT 6 Scutece pentru copii 25-40 kg=20000buc;LOT 7 Scutece pentru copii 40-70 kg=20000buc;LOT 8 Scutece pentru copii 8-18 kg=10000bucLOT 9 Hartie igienica=20000buc;LOT 10 Tampoane= 4000buc;Acizitorul isi rezerva dreptul de a suplimenta sau diminua cantitatile de produse in functie de fluctuatia efectivelor si resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare. Volumul de produse prevazut in caietul de sarcini, reprezinta cantitatea initiala valabila pana la 31.12.2012, precum si cantitatea maxima cu care va fi suplimentat contractul pe perioada 01.01.2013-30.04.2013, conform prev. art. 6 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 33700000-7 - Produse de ingrijire personala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 643.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1Sampon 500 g= 47 lei;LOT2Periute de dinti=7 lei;LOT3Pasta de dinti=21lei, LOT4Sapun de rufe 200 g=40lei, LOT5Sapun de toaleta100g=59lei, LOT6Scutece pentru copii 25-40 kg=390lei, LOT7Scutece pentru copii 40-70 kg=550lei, LOT8Scutece pentru copii 8-18 kg=110lei, LOT9Hartie igienica=130 lei, LOT10Tampoane=10 lei, Solicitam garantie de participare conf Art43-1* din OUG 34/2006, actualizata.Constituirea garantiei se face la val.estimata initiala.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va realiza prin una din urmatoarele forme: - virament bancar in contulRO39TREZ1165006XXX002446 deschis la Trezoreria Botosani, CUI 17093020 -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare ;
- numerarla casieria autoritatii contractante).In cazul asociatilor , pentru a beneficia deprev, Lg.346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in catg.IMM-urlor.In INSTRUMENTUL de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC(conf.art.278*1din OUG 34/2006-suma solicitata reprezentand 1%din valoarea estimata a contractului)In cazul IMM-urilor, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu sidovada incadrarii in aceasta categorie in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiunea formulare.Ofertantul caruia Consiliul National se Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata , i se va retine din garantia de participare, potrivit art.278^1 din OUG34/2006, procent de 1% din valoarea estimata, in cazul in care valoarea estimata este mai mare de 63000lei .
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90(1) din HG 925/2006 actualizata.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria DGASPC Botosani, a unor sume in numerar, sau, prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446- CUI 17093020, DESCHIS LA Trezoreria Botosani. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare?in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.4 din Sectiunea Formulare?in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS-care sa ateste inexistenta de datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.-Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 6.;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006.persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Liviu Nicolae Radasanu-director ex;Doina Nacu Manole dir.ex.adj, Valentin Alexandru Colbu-sef serviciu juridic.Marius Constatnin Budai-sef serviciu ach.pb;Daniela Orasanu-Presedinte comisie ev;Marius Pohoata-sef centru membru comisie cu drept de vot;Balan Cristina membru comisie ev.cu drept de vot;
-Anca Gradinaru membru de rezerva cu drept de vot.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr.7 .Pentru a fi valabile certificatelefiscale trebuie sa contina informatii din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, actualizata duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru a fi valabil, certificatul constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Persoanelejuridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri realizata in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)- bilantul contabil la data de 30.06.2011 saubilant contabil la 31.12.2010,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, -Cel putin o recomandare, original sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", de la unul din beneficiarii din lista principalelor livrari din ultimii 3 ani.-Toate produsele ofertate trebuie sa fie insotite de certificate care sa ateste calitatea lor sicertificate CE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARARESEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 10:18