Achizitie publica - Produse igienico-sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 348199
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348199/10.06.2013
Denumire contract: Produse igienico-sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse igienico-sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sapunul, crema, pasta de dinti si samponul fac parte din materiale igienico ? sanitare care se acorda personalului ce isi desfasoara activitatea in conditii cu praf, uleiuri sau cu produse iritante asupra tegumentelor si mucoaselor, care produc murdarirea si iritarea mainilor si a corpului .
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare totala pentru cele 5 loturi: 3.974 lei, respectiv: - pentru lotul 1-Sapun=2.000 lei, pentru lotul 2- Pasta de dinti=1000 lei, pentru lotul 3-Produse de ingrijire a mainilor=900 lei, pentru lotul 4-Sampon=50 lei si pentru lotul 5-Alcool medicinal=24 lei. Perioada de valabilitate: 2 luni de la data limita de depunere a ofertei. Se constituie prin virament bancar (RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.NOTA : Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat (3) si aliniat (4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va scana si transmite in SEAP , cu semnatura electronica si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.Pentru lotul 1, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conditiile prevazute de atr.278 indice 1 , din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 B;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri incadrulconsiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular C;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ?dr. ing.Mihai BALANDirector Economic ? ec. Constantin LAPADATSef Serviciu Achizitii Publice- ing. Livia COCLETSef Serviciu Prevenire si Protectie - sing. Virgil EBINCAServiciu Prevenire si Protectie- cs.jr Panoiu GheorgheCompartiment Juridic ? cs. jr. Radu TENEAServiciul Financiar - ec. Matei GheorgheServ. Achizitii Publice ? ec. Codruta AVAN 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara , respectiv furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani .Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei) care vacontine valori, perioada si locul de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Mostra ? cate 2 produse pentru fiecare reper.Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie ambalate, etichetate si marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile (producator, ingrediente, data expirarii etc.). Neprezentarea mostrei constituie temei de inacceptabilitate a ofertei, nefiind indeplinita o cerinta de calificare., Produsele cosmetice sa fieincluse pe lista de notificari publicata si aprobata de catre MSP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 09:54