Achizitie publica - Produse IT pentru proiectul "FII INFORMAT"
Detaliu pentru invitatia numarul 340289
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340289/29.11.2012
Denumire contract: Produse IT pentru proiectul "FII INFORMAT"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCACod fiscal: 11370190, Adresa: Strada Sf. Dumitru nr 3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213039843, Fax: +40 0213030843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Avalansei, nr 20-22, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213039843, fax: +40 0213039843, persoana de contact: Cojoaca Marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Avalansei nr.20-22, sector 4 bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse IT pentru proiectul "FII INFORMAT"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de produse dupa cum urmeaza: videoproiector, tabla electronica, copiator, laptop, imprimanta, reportofon, aparat foto
II.1.6) CPV: 30121100-4 - Fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, ordin de plata, depunere la caseria institutiei sau a unei file cec. (contul ANOFM-PROIECT FII INFORMATRO82TREZ7005005XXX000143 DESCHIS LA ATCMB), in cuantum de 1500 leiCandidatii care se incadreaza in categoria IMM ? urilor, conform legii nr. 346/ 2004, pot solicita aplicarea prevederilor art. 16. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun candidatura comuna, beneficiaza de aceeasi reducere .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Data de referinta pentru echivalenta lei/alta valuta va fi cu trei zile inainte de data de depunere a ofertelor .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Formularul nr.1Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Cerinta nr. 2-Formularul nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioaredeclaratie oferta independenta formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Cerinta nr. 3-FORMULAR NR.4informatii generaleCerinta nr. 4-FORMULAR NR.5Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Lista cu persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, in vederea verificarii neincadrarii in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Presedinte ANOFM ? Cristiana BARBU, Iulia Circei Secretar General, Mircea HOTINCEANU director DGBASCatalin Boicu - presedinte cu derept de votLiliana Bogdan -membruCojoaca Marius ?membruCristiana Geana ? membru rezervaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a depus documente in copie conform cu originalul, autoruitatea contractanta va solicita documentele respective in original inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009 - 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) trebuie sa fie de minim 232.000 RON. Copii bilant prescurtat pe anii 2009/2010/2011 ? )care trebuie sa fie de minim 232.000 RON. Date financiare 2009(RON) 2010(RON) 2011 (RON) Media Cifra de afaceri globala *daca oferta este depusa de un Consortiu/Asociere, datele din tabel trebuie sa reprezinte suma informatiilor furnizate de partenerii consortiului . Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sistemul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 14:46