Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse lactate, de panificatie si fructe pentru elevii din clasele I-VIII


Detaliu pentru invitatia numarul 308388
Autoritate contractanta
Comuna Sinesti (Primaria comunei Sinesti)
Cod de identificare fiscala: 4541033
Adresa: Comuna Sinesti, judetul Iasi, Sinesti
Telefon: 0232324900
Fax: 0232325100
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Produse lactate, de panificatie si fructe pentru elevii din clasele I-VIII
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare ''Produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore si fructe pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat'' din Comuna Sinesti.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.08.2011 12:42
Data limita de depunere a ofertelor: 18.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI SINESTI, JUDETUL IASI, COD POSTAL 707450 - REGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SINESTI - SALA DE SPORT, Sat Sinesti, Comuna Sinesti, Judetul Iasi, Cod postal 707450
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 158, 154.04 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
D.p.elig, D.p. neinc in prev art. 181 din Ord, Cert de partic la licit cu of indep, D.p calit de partic la procedura, Cert de atest fiscala-bug de stat si bug local, Cert constatator, Fisa infor gen(2008, 2009, 2010)Bilant contabil vizat 2010, Cert ISO 22000 HACCP, D.p asig standard calit, prot mediului, prot muncii, inf. p subcontra.LOT 1-Lista princ livr in ultimii 3 ani, Exp siml, Lic de fabric, Autoriz sanitar veterinata, Spatii de depoz, Resurse umane, Mijl de transp, Lab de analize;LOT 2 - Lista princ livrari in ultimii 3 ani, Exp similara, Lic de fabric, Autoriz sanitar veter, Spatii de depozit, Res umane, Mijl de transp, Lab de analize, LOT 3 Lista princ livr in ultimii 3 ani, Exp sml, Autoriz sanitar veter., Sptii de depozit, Resurse umane, Mijl de transp, Lab de analize
Descarcare documente atasate. Garantie de participare Lot. 1 - 1974 lei, Lot 2 - 880 lei, Lot. 3 - 308 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer