Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE LACTATE impartite in 8 loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 325567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Numar invitatie: 325567/03.05.2012
Denumire contract: PRODUSE LACTATE impartite in 8 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 0231537993, fax: +40 0231511047, persoana de contact: DANIELA ORASANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 0231537993, fax: +40 0231511047, persoana de contact: DANIELA ORASANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE LACTATE impartite in 8 loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRODUSE LACTATE impartite in 8 loturi.Adjudecarea se va face pe fiecare LOT in parte, la cantitatea minima , prevazuta in caietul de sarcini.LOT 1Lapte lichid pasteurizat cantit.min =13500 litri, cantit maxim = 17550 litri, val estimata min.=27000 lei, val estimata totala =35100 lei;LOT2 Lapte batut cantit.min =14240 kg, cantit maxim = 18512kg, val estimata min.=35600lei, val estimata totala =46280lei;LOT3 Lapte praf cantit.min =1800kg, cantit maxim = 2340kg, val estimata min.=39600 lei, val estimata totala =51480lei;LOT4 Smantana cantit.min =7180kg, cantit maxim = 9334kg, val estimata min.=57440lei, val estimata totala =74672lei;LOT5 Brinza telemea cantit.min =4500kg, cantit maxim = 5850kg, val estimata min.=54000lei, val estimata totala =70200lei;LOT6 Brinza de vaci cantit.min =6930kg, cantit maxim = 9009kg, val estimata min.=58905 lei, val estimata totala =76576.50lei;LOT7 Cascaval cantit.min =3290kg, cantit maxim = 4277kg, val estimata min.=59220lei, val estimata totala =76986lei;LOT8 Brinza topita cantit.min =3000kg, cantit maxim = 3900kg, val estimata min.=45000lei, val estimata totala =58500lei;Acizitorul isi rezerva dreptul de a suplimenta sau diminua cantitatile de produse in functie de fluctuatia efectivelor si resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare. Volumul de produse prevazut in caietul de sarcini, reprezinta cantitatea initiala valabila pana la 31.12.2012, precum si cantitatea maxima cu care va fi suplimentat contractul pe perioada 01.01.2013-30.04.2013, conform prev. art. 6 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 794.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1Lapte lichid pasteurizat=530lei;LOT2 Lapte batut=710lei;LOT3 Lapte praf=790ei;LOT4 Smantana=1140lei;LOT5 Brinza telemea=1070lei;LOT6 Brinza de vaci=1170lei;LOT7 Cascaval=1180lei;LOT8 Brinza topita=890lei.Solicitam garantie de participare conf Art43-1* din OUG 34/2006, actualizata.Constituirea garantiei se face la val.estimata initiala.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va realiza prin una din urmatoarele forme: - virament bancar in contul RO39TREZ1165006XXX002446 deschis la Trezoreria Botosani, CUI 17093020 -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare ;
- numerar la casieria autoritatii contractante).In cazul asociatilor , pentru a beneficia de prev, Lg.346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in catg.IMM-urlor.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90(1) din HG 925/2006 actualizata.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria DGASPC Botosani, a unor sume in numerar, sau, prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446- CUI 17093020, DESCHIS LA Trezoreria Botosani. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare?in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.4 din Sectiunea Formulare?in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS-care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 6.;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006.persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Liviu Nicolae Radasanu-director ex;Doina Nacu Manole dir.ex.adj, Valentin Alexandru Colbu-sef serviciu juridic.Marius Constatnin Budai-sef serviciu ach.pb;Daniela Orasanu-Presedinte comisie ev;Marcela Pohoata -sef centru membru comisie cu drept de vot;Balan Cristina membru comisie ev.cu drept de vot;
-Anca Gradinaru membru de rezerva cu drept de vot.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr.7 .Pentru a fi valabile certificatelefiscale trebuie sa contina informatii din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, actualizata duce la excluderea ofertantului din prezenta.procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru a fi valabil, certificatul constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Persoanelejuridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri realizata in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) - bilantul contabil la data de 30.06.2011 sau bilant contabil la 31.12.2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001;2008, in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei , in termen de valabilitate (in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.SR EN ISO 22000:2005"Sisteme de management al sigurantei alimentelor, in termen de valabilitate(in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita SR EN ISO 22000:2005 cu scopul de ne asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer