Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE LACTATE, PANIFICATIE PTR. ELEVII CLS. I-VIII SI PTR.PRESCOLARI CU PN.IN ANUL SCOL.AFER.2012


Detaliu pentru invitatia numarul 320177
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TINCA (PRIMARIA TINCA)
Numar invitatie: 320177/10.02.2012
Denumire contract: PRODUSE LACTATE, PANIFICATIE PTR. ELEVII CLS. I-VIII SI PTR.PRESCOLARI CU PN.IN ANUL SCOL.AFER.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TINCA (PRIMARIA TINCA)Cod fiscal: 4794605, Adresa: TINCA, STR. aRMATA ROMANA NR.2, JUD.BIHOR, Tinca, Telefon: 0259310073, Fax: 0259310073
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TINCA, STR. aRMATA ROMANA NR.2, JUD.BIHOR, Tinca, Romania, cod postal: 417595, telefon: +40 0259310073, fax: +40 0259310073, persoana de contact: COSTE TEODOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TINCA, STR. aRMATA ROMANA NR.2, JUD.BIHOR, Tinca, Romania, cod postal: 417595, telefon: +40 0259310073, fax: +40 0259310073, persoana de contact: COSTE TEODOR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE LACTATE, PANIFICATIE PTR. ELEVII CLS. I-VIII SI PTR.PRESCOLARI CU PN.IN ANUL SCOL.AFER.2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE IMPUNE NECESITATEA APROVIZIONARII SI DISTRIBUTIEI ZILNICE LA SCOLILE CU CLASELE I-VIII DIN INVATAMANTUL DE STAT SI PRIVAT SI PTR.COPIII PRESCOLARI DIN GRADINITELE CU PN NORMAL DE 4 ORE DIN INVATAM.DE STAT SI PRIVAT DIN COMUNA TINCA IN ANUL SCOLAR 2011-2012, AFERENT ANULUI 2012.
II.1.6) CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 597 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-LOT 1: lapte UHT in ambalaje de 200g/unitate: 1.000 lei-LOT 2: produse panificatie in ambalaje de 80 g/unitate: 500 leiTOTAL: LOT 1+LOT 2=1.500 LEIPerioada de valabilitate 60 zile.Garan.de partic.va fi constituita: - printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o societ.bancara ori de o societ.de asigurari, care se prezinta in original (Anexa nr. 13);
- prin virament bancar, in contul nr.RO58TREZ0835006XXX001046, cod fiscal 4794605, deschis la Trezoreria Salonta;
- prin achitarea sumei in numerar la Caseria aut.contract;Garan.de partic.si Declaratia de incadrare in categoria I.M.M.-urlior se ataseaza ofertei la vedere cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii care se incadr.in categ.I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii 346/2004, art.16.Neprezentarea in docum.de inscriere la procedura a garan.de particip.in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.va reprez.5% din val.fara tva a contract.si se va constit.prin una din modalit: 1.scrisoare de garantie bancara(Anexa nr.14);2.instrum.de garant.emis in conditiile legii de o societ.de asigurari;3.retineri succes.din sumele dator.ptr.facturi partiale.Contractantul are oblig.de a deschide la Trezoreria din cadrul organ.fiscal competent in administr.acestuia un cont dispon.distinct la dispoz.autorit.contract.Pe parcurs.indeplin.contractului, autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succes.in cuantum de 5% din sumele datorate si cuven.contractant.in baza facturilor pana la concur.sumei stabilite drept gar.de buna exec.in docum.de atrib;In cazul ofertant.din categoria IMM (facand dovada prin prezent.docum.prevaz.in Legea 346/2004), garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat pe fiecare lot in parte.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Conform Anexei nr. 1;
-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-Conform Anexei nr. 2;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Conform Anexei nr 3;
-Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei, -Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul local.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Conform Anexei nr. 4;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1( evitarea conflictului de interese) din OUG nr, 34/2006(Anexa 5)-Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Coste Teodor-primarul Comunei Tinca, -Marian Radu-viceprimarul Comunei Tinca, -Luncan Alexandru-referent urbanism, -Brazdis Mariana-referent mediu, -Stefan Madalina-jurist, -Inacu Petrica-referent salarizare, -Balogh Gheorghe-programator. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: -Bilantul contabil - la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.-Fisa de Informatii generale. Anexa nr.6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princ.livr.prod.in ult.3 ani insot.de cel putin UN CONTRACT furniz.de prod.lactate, respect.cel putin UN CONTRACT furniz.produse panific.in functie de lotul ofertat, insot.de RECOMANDARI emise sau contras.de o autorit.ori de catre clientul privat beneficiar.-Autoriz.sanit.si sanit.veterin.elib.de instit.de resort? copie legal.sau copie lizib.cu mentiun?conf.cu originalul?.- Dovada detin.de mijl.de transp.speciale-autoveh.termoizol.dotate cu instal.frigor.in conf.cu normele de igiena reglem.de OMS 976/1998, lista cu autoveh.spec.termoiz.dotate cu instal.frigor.cu care ofertantul efect.transp.prod.lactate la care se atas. copii autoriz.sanit.si sanitar veterin.ale autoveh.-Declar.pe propr.rasp.ca person.angajat care manip.produs.este instruit priv.normele de igiena, are carnet de sanat.vizat la zi.-Bulet.de anal. pt.fiec.prod.ofertat elib.de labor.dir.de sanat.publ.-Mostre pt.fiec.categ.prod.Proc. verb.de constat.a condit.igien-sanit.din partea Dir.San.Publ.-Bulet.anal.elib.de lab.aut.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 16:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer