Achizitie publica - Produse papetarie si accesorii de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 343338
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343338/01.03.2013
Denumire contract: Produse papetarie si accesorii de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRICA FURNIZARE S.A.Cod fiscal: RO 28909028, Adresa: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Telefon: +40 372442020, Fax: +40 372778528
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 372442020, fax: +40 372778528, persoana de contact: DRAGOS STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 372442020, fax: +40 372778528, persoana de contact: DRAGOS STOICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse papetarie si accesorii de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produse papetarie si accesorii de birou
II.1.6) CPV: 30199000-0 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 220.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. de 10.000 RON (5.000 RON pt IMM 50%)sau echivalent in valuta .Echivalentapentru o garantiede participare depusain euro se va face la cursul BNR dindata anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile . G.P. se constituie prin: 1.Instrument de garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2. Ofertantul trebuie sa constituie G.P.pe o perioada de valab. de 90 zile incepind cu data limita de depunere a ofertelor. Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca sau o societate de asigurari care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment. 3.G.P se poate constitui si prin O.P. Contul in care se poate depune garantia de participare este: cod IBAN RO64INGB0001008197998910 deschis la ING BANK NV Suc. BUCURESTI ( UTILITATI- SURSE PROPRII). 4. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor depuse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;d)se va retine contestatarului in cazul in care CNSC respinge ca nefondata contestatia ofertantului, cf. art.278ยน alin (1) lit. b) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma retinuta din garantia de participare va fi de 4.284, 21 Lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului . (IMM beneficiaza , conform legislatiei in vigoare , de 50% reducere din suma mentionata ) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : - 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada de derulare a contractului , asa cum este prevazut in documentatia de atribuire - Formular 11 din Sectiunea FORMULARE 2.Prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA) , prestatorul avand obligatia constituirii unui cont de garantii in favoarea achizitorului , deschis la o banca agreata de ambele parti , si va depune la constituirea contului 0, 5% din valoarea totala (fara TVA) a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonantaDeclaratii privind situatia personala a operatorului economic completate in conformitate cu Formularul 12A si Formularul 12B din Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG 34/2006Declaratie privind situatia personala a operatorului economic completata in conformitate cu Formularul 12D din Sectiunea Formulare. ? in original;Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este DIR. GENERAL - Mircea PATRASCOIU, DIR ECONOMIC - Cristina PANA, DIR. COMERCIAL - Mihai BEU, Sef Serv. Dezv. Invest. Achizitii Publice - Dragos STOICA, SEF SERV. JURIDIC - Oana PIRVULETE, Sef Serv. Patrimoniu Administrativ U.C.C - Cristian IONESCU, Disciplina Contractuala - Alexandra Raluca GRECU, Serv. Dezv. Invest. Achizitii Publice - Elena Camelia NAGHI, consilier juridic - Ionut Claudiu ANGHEL, Serv. Dezv. Invest. Achizitii Publice - Vasile NICOLAE, Serv. Dezv. Invest. Achizitii Publice - Stela Carmen RADOVICI.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formular 12J din Sectiunea Formulare ? in original;Cerinta nr. 4Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul localCertificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local1. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.2. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12C ? Sectiunea Formulare) - in originalNota 1: Pentru a fi valabile, certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 2: Ofertantul are dreptul sa depuna initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal , prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care se opteaza pentru aceasta variant, ofertantului ii revine obligatia , ca la solicitarea autoritatii contractante , sa prezinte certificatele fiscale , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata. ? In acest caz se va complecta Formularul B1 din sectiunea Formulare.Nota 3: Ofertele depuse de agentii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialOfertantul va prezenta Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca inform sunt valabile/reale la data limita de dep. a ofertelor si din care sa rezulte ca: - obiectului procedurii trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN.;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straineCerinta nr.2Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica ori apartenenta profesionalaOfertantul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Declararatie cifra de afaceri globala (2010, 2011, 2012) Nivel specific minim necesar: media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, (2010, 2011, 2012).Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: de 1.000.000 RON (500.000 RON pt IMM)Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.: 2010-1 euro =4, 2099 RON 2011-1 euro =4, 2379 RON 2012-1 euro =4, 4560 RON Daca ofertantii isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantilor respectivi resursele financiare invocPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Formular 12F, ANEXA 12F si Formular F12.1.Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor furnizari similare din in ultimii 3 ani, cu valori, durata ctr., beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din lista contractelor similare, ofertantul va selecta pe acelea care le considera semnificative si care sa faca dovada efectuarii in ultimii 3 ani a minim 1 (una) furnizare similara, in valoare egala sau mai mare de 151266, 00 lei(30% din val estim.ct) sau a max. 3 (trei) furnizari similare, in valoare cumulata egala sau mai mare de 252110, 00 lei(50% din val estim ct). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic cf art 188(1)lit.a OUG 34/2006, Se vor prezenta mostre in conformitate cu solicitarile Caietului de sarcini, cap. VI. Certificare ISO 9001:2008 Certificarea sistemelor de management al calitatii sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor dar se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cerPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 12:05