Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE PENTRU CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 290668
Autoritate contractanta
Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Cod de identificare fiscala: 19343123
Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-565587
Fax: 0264-565587
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PRODUSE PENTRU CURATENIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE-PRODUSE DE CURATENIELOT I-PACHET PRODUSE DE CURATENIE;LOT II- PACHET DEZINFECTANTI;LOT III- PACHET MATURI, PERII, ART.MENAJLOT IV-PACHET HARTIE IGIENICA, SERVETELE,
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.04.2011 10:18
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: CENTRUL BUGETAR DE ADMINISTRARE CRESE STR. MEHEDINTI NR. 15LOC CLUJ-NAPOCA, TEL/FAX 0364/116667, e-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL BUGETAR DE ADMINISTRARE CRESE STR. MEHEDINTI NR. 15LOC CLUJ-NAPOCA, TEL/FAX 0364/116667, e-mail: [email protected]
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 141, 101 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Sit. ec.-fin. , bilantul contabil la 30.06.2010-Decl. privind elig.- decl. pe proprie rasp. Compl. in conf. cu F.A.- Decl. privind neincadr. In prev. art.181 din OUG34/06, complet. In conf. cu form. BB-neindeplinirea cerintei exclude ofertantul. -Doc. prin care se dem. ?Neincadr. in prev. art.180 din OUG34/06, cum ar fi Certif., cazier jud. si alte doc. Echiv. emise de aut. compet. din tara resp.-Fisa de inf. gen.-Decl. privind calit. de particip. la proced.-Cert. const. emis de O.R.C.si cert.de inregistrare de la R.C.-Decl. privind lista princip. Livr. in ult. 3 ani.-Recom. din partea benef certificat de implementare a sist. de management al calitatii, - certif. privind respect. standardelor de protectia mediului sau doc. echiv, cl. privind efect. mediian. ale pers. Ang. si al cadr de cond. in ult 3 ani.CONF.ART.10/H.G..925/2006, ofert.trebuie sa indeplin.crit.min.de calif.ptr.fiecare lot in parte.
-Operatorul economicpoate obtine documentatia de pe SEAP, e-licitatie.ro-Garantia de participare este de: Lot I=1690 LEI; LOT II=322 LEI; LOT III= 580 LEI; LOT IV=227 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer