Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse pentru intretinerea liniei de contact 25 KV ? 50 HZ


Detaliu pentru invitatia numarul 333498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ELECTRIFICARE CFR S.A.
Numar invitatie: 333498/10.08.2012
Denumire contract: Produse pentru intretinerea liniei de contact 25 KV ? 50 HZ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRIFICARE CFR S.A.Cod fiscal: 16828396, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213192512, Fax: 0213119838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La operatorul SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii feroviare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse pentru intretinerea liniei de contact 25 KV ? 50 HZ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produselese vor fi utilizate la lucrarile de intretinere a liniei de contact, monofazata 25 kV, 50 Hz, a caii ferate electrificate romane, existente (nemodernizate).
II.1.6) CPV: 34940000-8 - Echipament feroviar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 370, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare solicitata ? 3701, 75 lei , iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004 , 50 % din suma anterior mentionata.? Garantía de participare se va constitui in conformitate cu prevedrile art.86 din HGR nr. 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta OBLIGATORIU in SEAP (scanata si AVAND SEMNATURA ELECTRONICA A OPERATORULUI ECONOMIC/OFERTANTULUI), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, SI VA FI PREZENTATA LA SEDIU DE CATRE TOTI OPERATORII ECONOMICI PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 zile prin raportare la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in corelatie cu perioada de valabilitate a ofertei. ? Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-- se va completa si prezenta : formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 - Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Cerinta nr. 3 - Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr 314/12.10.2010 ;Cerinta nr. 4 - Evitarea conflictului de interese - formularul B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante.In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : dl Truica Ionel ? director general; IoanaPaliu ? director economic; Ion Gavrila ? director exploatare; Gabriel Badut ? director tehnic , respectivMarinescu Viorel, Balasoiu Nicoleta, Gae Ionela , Circeag Ilie, Popescu Marilena, Craciun Constantin, Ghinea Cristian, Petrescu Maria, Mateescu Alin, Vitalia Aurel, Gosea Adrian si Chitan Mihaela ? membrii in comisia de evaluare a ofertelor.Au fost nominalizate in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Cerinta nr. 1Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? din care sa reiasa obiectul de activitate, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator sau dupa caz, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. In cazul persoanelor juridice /fizice straine Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si autorizataCerinta nr. 2Autorizatii specifice contractului - Autorizatia de Furnizor Feroviar / Agrement Tehnic pentru produs, eliberata de Autoritatea Feroviara Romana ? AFER
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului peultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului.Se va face declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferentobiectului contractului, pe ultimii 3 ani in masura in care informatiile suntdisponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acestaare dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prinprezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Capacitatea operatorului economic de a sustine financiar indeplinirea sifinalizarea contractului si a veridicitatii datelor declarate de ofertant.Bilantul la 31.12.2011, formularul cu numarul de inregistrare de la ANAF? .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract care a avut ca obiect livrarea de produse similare in valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului.Declaratie privind lista principalelor livrari deproduse din ultimii 3 ani - continand : valori, perioade de livrare;beneficiari, copie dupa cel un contract similar in valoare cel putinegala cu valoarea estimata a contractului sau certificatedocumenteemise sau contrasemnate de o autoritatecontractanta sau de clientul beneficiar. In cazul in carebeneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorefectuate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR. Standarde de asigurarea calitatii.Prezentarea certificatului de calitate ISO 9001/2008 si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate emise de un organism acreditat.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la operatorul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer