Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse pentru osteosinteza


Detaliu pentru invitatia numarul 320852
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 320852/28.02.2012
Denumire contract: Produse pentru osteosinteza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440192, telefon: +40 261727259, fax: +40 261727259, persoana de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare , str.Prahova nr.1, etaj II, Sala de sedinta a Serviciului de Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse pentru osteosinteza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Fur.de prod. pt.osteosinteza.Estim.val.min.si max.care ar puta face obiectul unui singur ctr subsec.dintre cele care urmeaza sa fie atrib.pe durata ac.cadru este: Val.min.tot.=20450.5lei;Val.max. tot.=174676lei: Lot1: cant.min.125cant.max.1000val.min.562.5val.max4500;Lot2: cant.min.50cant.max.400val.min300.val.max2400;Lot3: cant.min.25cant.max.200val.min.112.5val.max900;Lot4: cant.min.50cant.max.400val.min.225val.max1800;Lot5: cant.min.37cant.max.300val.min.166.5val.max1350;Lot6: cant.min.12cant.max.100val.min.54val.max450;Lot7: cant.min.1cant.max.6val.min.21val.max126;Lot8: cant.min.1cant.max.6val.min.21val.max126;Lot9: cant.min.1cant.max.2val.min.21val.max42;Lot10: cant.min.1cant.max.2val.min.21val.max42;Lot11: cant.min12.cant.max.100val.min.1320val.max11000;Lot12: cant.min.12cant.max.100val.min.1320val.max11000;Lot13: cant.min.12cant.max.100val.min.672val.max5600;Lot14: cant.min.6cant.max.50val.min.val.450max3750;Lot15: cant.min.60cant.max.500val.min.2100val.max17500;Lot16: cant.min.12cant.max100.val.min.2640val.max22000;Lot17: cant.min.12cant.max.100val.min.3000val.max25000;Lot18: cant.min.2cant.max.20val.min.960val.max9600;Lot19: cant.min.2cant.max.20val.min.960val.max9600;Lot20: cant.min.7cant.max.60val.min.3360val.max28800;Lot21: cant.min6.cant.max50.val.min.180val.max1500;Lot22: cant.min.6cant.max.50val.min.1260val.max10500;Lot23: cant.min3.cant.max.30val.min.75val.max750;Lot24: cant.min3.cant.max.30val.min.75val.max750;Lot25: cant.min.2cant.max.20val.min.104val.max1040;Lot26: cant.min.2cant.max.20val.min.100val.max1000;Lot27: cant.min.2cant.max.20val.min.90val.max900;Lot28: cant.min.8cant.max.70val.min.120val.max1050;Lot29: cant.min.1cant.max.10val.min.80val.max800;Lot30: cant.min.1cant.max.10val.min.80val.max800 lei.
II.1.6) CPV: 33183300-9 - Aparate de osteosinteza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 028 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. part.lot1:260lei;lot2:143lei;lot3:53lei;lot4:107lei;lot5:80lei;lot6:26lei;lot7:7lei ;lot8:7 lei;lot 9:2 lei;lot10:2 lei;lot 11:650 lei;lot12:650 lei;lot 13:335 lei;lot14:220lei;lot15:1040 lei;lot16:1310 lei;lot17:1450lei;lot18:570lei;lot19:570lei;lot20:1700lei;lot21:85lei;lot22:620lei;lot23:40lei;lot24:40lei;lot25:62lei;lot26:50lei;Lot 27:50lei;lot28:60lei;lot29:40lei;lot30:40lei;Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2009 republicata.Daca op.ec.pareticipant la proc.de ach.publ.esteIMM, va prez. inpreuna cu gar.de part.si actul doveditor cf.art.16 alin.2 din Legea 346/2009, actualizata, resp.Formularul ? Declaratie privind incadrarea in categoria intr.mici si mij.?-Anexa 1 la Lg.346/2009 iar daca nu se face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In situatia in care este depusa o oferta de catre o asociere de IMM, aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie;daca in asocierea respectiva unul din asociatinu este IMM , atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare : instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau o soc.de asig.conform Form.10 din Sect.III;ordin de plata vizat de catre banca emitenta, in contul de gar.RO83TREZ5465006XXX007586 sau prin numerar la casieria aut.contr.Nu se accepta alt mod de constituire.In conf.cu prev. art. 278^1 din OUG 34/2006, in sit.in care se depune contestie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, aut.contr. va retine contestatorului din gar.de part.in raport cu val.estim.a contractului.Retinera gar.de part.se va solicita doar pentru loturile care se incadreaza inrespectivele prevederi.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna exec.este 5%din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A.Se constituieprinInstrument de garant. emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc.de asig, cf Formular 6 din Sect.III a doc.de atrib., in contul de gar.RO83TREZ5465006XXX007586 sau prin numerar la casieria autoritatii contractante, cuo durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului;va fi constituita in maxim 7 zile de la semnarea de catre ambele parti a contr.subsecv.; data constituirii gar.de buna exec.reprez.data la care ctr. de achiz.publ.intra in vigoare.Achizitorulare dreptul de a emite pretentii asupra gar.in limita prejudiciului creat, daca furnizorul isi executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract., in conformitate cu art.91 din HG925/2006.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie de eligibilitate(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original), declaratie privind art. 181 din O.U.G. 34/2006(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original.), declaratie privind art. 69^1 din O.U.G. 34/2006(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitatecu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela , Director financiar-contabil Ec. Beseni Rodica si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana), declaratie prvind calitatea de participant la procedura(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original), certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original). certificat constatator O.R.C(sau O.N.R.C. dupa caz)Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor.Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilataAviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabil la termenul limita de primire a ofertelor , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie de conformitate CE sau autorizatii, mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se gaseste atasata in fisiere atasate in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer