Achizitie publica - "PROGRAM DE DEVIZE pentru evaluare,ofertare,decontare lucrari in instalatii electrice"
Detaliu pentru invitatia numarul 246495
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 14507322
Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti
Telefon: 021-2065082
Fax: 021-3175980
Denumire invitatie: "PROGRAM DE DEVIZE pentru evaluare, ofertare, decontare lucrari in instalatii electrice"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 48421000-5 - Pachete software de gestionare a instalatiilor (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: PROGRAM DE DEVIZE pentru evaluare, ofertare, decontare lucrari in instalatii electrice
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 07.04.2010 14:30
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Bd-ulI. Mihalache nr. 41-43, sector 1, cod 011172, Serv. Achizitii , et. 1, corp C
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2010 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Bd-ulI. Mihalache nr. 41-43, sector 1, et. 1, corp C
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 81, 858 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-declaratie eligibilitate (art. 180, 181)-certificat atestare fiscala si certificat fiscal privind impozite si taxe locale-certificat constatator - Oficiul Registrului Comertului si Certificat de inregistrare-informatii generale-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani :90000lei , respectiv45000lei - pt. IMM-uri.-bilant contabil la 31.12.2008.-cel putin un contract similar incheiat si indeplinit in ultimii 3 ani.-o recomandare pentru contract similar-tabel persoane direct rasp. de indepl. contractului-certificarea sistemului de management al calitatii ISO: 9001 sau echivalent
Mod gratuit.Fisa date, formulare, pp ct, specificatii tehnice-atasate invit.SEAP.