Achizitie publica - Program de imbunatatire a calitatii mediului prin amenajarea de spatii verzi in Cartierul Oltului
Detaliu pentru invitatia numarul 300249
Municipiul Sfantu Gheorghe
Cod de identificare fiscala: 4404605
Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe
Telefon: 0267-316902
Fax: 0267-316901
Denumire invitatie: Program de imbunatatire a calitatii mediului prin amenajarea de spatii verzi in Cartierul Oltului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de amenajare spatii verzi
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.06.2011 16:36
Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SediulPrimariei Municipiului Sfantu Gheorghe, str.1 Decembrie1918, nr.2, Biroul Relatii cu Publicul
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe, str.1 Decembrie1918, nr.2, Biroul Nr.26
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 819, 010 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind sit.pers. a op. ec.CERTIFICATde part. la licit. cu of.indep.Decl. priv. neânc. în sit.prev. de art.69, ind. 1 din OUG34/2006Certif. de atest.fisc. priv.îndepl. oblig. fata de: - Bug. de stat- Bug. localCertif. constatat.Capacit. de sust. 30%din val. totala a of.fara TVA (extr. de cont curent, contr.linie credit, contr. de dep.Data extr. de cont se calc. încep. cu data apar.invit. de particip. în SEAP si data de deschid.a of.Inf. privind cifra de afaceri min: 1.500.000 lei. Decl.priv. lista princip. lucr.efect. in ultimii 5 aniLista cupr. util., echip. tehn. inclusiv dotarileOf. trebuie sa prez.pers. de specialitate nominalizat.Cerinte minime seful de santier(ing. peisagist), responsabil tehnic cu executia, Experienta similara -unul sau mai multe contracte cu o valoare minima totala de 800.000 lei fara TVA, cu recomandareStandarde de asigurare a calitatii, ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, garantiei de participare este: 13.000 lei
Gratuit din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
20
Descriere: Minim 60 Luni, Maxim 120 Luni