Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Program de instruire adresat personalului implicat in implementarea proiectului ?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? - PNDR sub-masura 431-2-


Detaliu pentru invitatia numarul 342028
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA PENTRU DEZVOLTAREA REGIUNII GIURGEU G10
Numar invitatie: 342028/23.01.2013
Denumire contract: Program de instruire adresat personalului implicat in implementarea proiectului?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? -PNDR sub-masura 431-2-
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA PENTRU DEZVOLTAREA REGIUNII GIURGEU G10Cod fiscal: 27044360, Adresa: Pta. Cseres Tibor, Nr. 22, Remetea, Telefon: +40 0266352101, Fax: +40 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pta. Cseres Tibor, Nr. 22, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352360, fax: +40 266352360, persoana de contact: Laczko; Zsolt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pta. Cseres Tibor, Nr. 22, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352360, fax: +40 266352360, persoana de contact: Laczko; Zsolt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asociatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Program de instruire adresat personalului implicat in implementarea proiectului?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? -PNDR sub-masura 431-2-
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul acestei achizitii publice de servicii, il constituie formarea profesionala cu scopul imbunatatirii competentelor personalului implicat in implementarea proiectului LEADER ?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului?-PNDR sub-masura 431.2din cadrul Asociatiei Grupului de Actiune Locala pentru Dezvoltarea Regiunii Giurgeu G10 ? jud. Harghita.
II.1.6) CPV: 80532000-2 - Servicii de formare in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 705.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum de 2%din val.neta estim.a contr.: 5454.108leiOfertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50% pt.garan.de partic., trebuie sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter. In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categ. IMM daca fiecare asociat intra in categ. IMM-urilor. Perioada de valab.a garan.de partic.: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul aut.contr.(AC) nr. RO04RZBR0000060012668909 deschis la Raiffeisen Bank Remetea, prezentat in copie semnata si stampilata pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie semnata si stampilata pt.conform. de ofertant.ATENTIE-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabil. castigatoare, nu constit. gar. de buna exec. in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, c) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei -Conf.art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic. in raport cu val.estim.a contractului, 1%din aceasta valoare, adica 2727.054lei
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretulcontr., fara TVA.Perioada garant.de buna exec.: 36 (sase) luni.Modul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului deincepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular nr. 2Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular nr. 3Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bakos Szabolcs, reprezentant legal al Asociatiei GAL, personalul responsabil cu achizitii: Laczko; Zsolt, Portik-Cseres Ildiko;-Terez, Csata Emoke, Membri asociatiei care aproba bugetul: Laczko;-Albert Elemer Druga Nicusor, Vancu Marcel, Mik Jozsef, Csibi Ladislau, Puskas Elemer, Gabor Ladislau, Gall Szabolcs, Marton Laszlo; Szilard, Egyed Jozsef, TincaMihail Dumitru, Fechete Istvan, Mihalydeak Imre, Bara Martin, Lukacs Robert, Csata Levente, Fazakas Szilard, Pal Gizella, Benkes Nikoleta, Gyulai Anna, Rostas Iuliana, Bajko; Laszlo;, Ambrus Krisztina, Kozma Piroska, Dobre Ingri, Bakos Edit, Gall Kinga, Nagy Emese membrii comisiei de evaluare si eventualii experti cooptati.Cerinta nr.4: Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular nr. 5.ATENTIE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat se va prezenta obligatoriu, nu se poate inlocui cu o declaratie.Cerinta nr.5: Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original ? Formular nr. 1 (daca este cazul), Cerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedin?ei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original). ATENTIE!-Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant, sustinator tert.Cerinta nr.1: Certificat constator emis de ORC - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !-Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul are in obiectul sau de activitate codul/codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.-Solicitat, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor.Cerinta nr. 2: Autorizatie ANC: in domeniul manager de proiecte sau echivalent.Documentul se va prezenta in copie legalizata /sau copie lizibila semnata si stamplita conform cu originalul ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata, adica: 542683.746 lei.- Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta, se accepta ?i alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator ofertantul nu poate prezenta documentele solicitate de AC.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4: Acord de asociere (dupa caz), Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!Se solicita prezentarea a cel putin 1 contract similar privind prestarea serviciilor de formare profesionala de manager de proiect pentru instruirea angaja?ilor Leader ?i cele referitoare la instruirea liderilor locali.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani ? Formular nr. 6; recomandari SI/SAU procese verbale de receptie., Cerinta 2: Programul de formare autorizat pe care-l detine ofertantul trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele domenii: -Managementul proiectelor, -Abordare / func?ionare Leader, -Planul de dezvoltare locala in cadrul axei Leader, -Manegementul financiar in privin?a axei Leader, -Comunicarea in limba straina (engleza, germana, franceza) contextul Leader .Vor fi prezentate documente din care sa rezulte indeplinirea cerin?ei, ex.: Programa de pregatire, fisa de autoevaluare din Documenta?ia de acreditare/ autorizare cur, etc., Cerinta nr.3: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic.- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 expert, avand certificat Formator (certificat ANC sau echivalent), cu studii superioare specifice in domeniu ?i experien?a relevanta privind implementarea axei Leader in Romania.- CV-ul pentru angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie- Copie dupa diplome relevante pentru angajat/ personal cu angajament de participare inclus in declaratie.Informatii referitoare la personalul implicat direct ? Formular nr.7., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte.Se solicita: acord de subcontractarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer