Achizitie publica - Program de instruire adresat personalului implicat in implementarea proiectului ?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? - PNDR sub-masura 431-2-
Detaliu pentru invitatia numarul 351005
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351005/24.07.2013
Denumire contract: Program de instruire adresat personalului implicat in implementarea proiectului ?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? -PNDR sub-masura 431-2-
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA PENTRU DEZVOLTAREA REGIUNII GIURGEU G10Cod fiscal: 27044360, Adresa: Pta. Cseres Tibor, Nr. 22, Remetea, Telefon: +40 0266352101, Fax: +40 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pta. Cseres Tibor, Nr. 22, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 0266352360, fax: +40 0266352360, persoana de contact: Bakos Szabolcs
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pta. Cseres Tibor, Nr. 22, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 0266352360, fax: +40 0266352360, persoana de contact: Bakos Szabolcs
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Program de instruire adresat personalului implicat in implementarea proiectului ?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului? -PNDR sub-masura 431-2-
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul acestei achizitii publice de servicii, il constituie formarea profesionala cu scopul imbunatatirii competentelor personalului implicat in implementarea proiectului LEADER ?Functionarea grupului de actiune locala, dobandirea de competente si animarea teritoriului?-PNDR sub-masura 431.2din cadrul Asociatiei Grupului de Actiune Locala pentru Dezvoltarea Regiunii Giurgeu G10 ? jud. Harghita.
II.1.6) CPV: 80532000-2 - Servicii de formare in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 705.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum de 2%din val.neta estim.a contr.: 5454.108 lei.Ofertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50% pt.garan.de partic., trebuie sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in cat. IMM daca fiecare asociat intra in cat. IMM-urilor.Perioada de valab.a garan.de partic.: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO04RZBR0000060012668909 deschis la Raiffeisen Bank Remetea, prezentat in copie semnata si stampilata pt.conf. de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie semnata si stampilata pt.conf. de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabil. castigatoare, nu constit. gar. de buna exec. in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, c) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei -Conf.art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic. in raport cu val.estim.a contractului, 1%din aceasta valoare, adica 2727.054 lei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA.Perioada garant.de buna exec.: 30 (treizeci) luni.Modul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului deincepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata, adica: 542683.746 lei.- Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta, se accepta si alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator ofertantul nu poate prezenta documentele solicitate de AC.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!
-Se prezinta finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani, a cel putin 1 (un) contract, incheiat curespectarea prevederilor legale, prin care au fost furnizate servicii in domeniul formarii profesionale, resurse umane.
Se solicita: Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani ? Formular nr. 6; recomandari SI/SAU procese verbale de receptie., Cerinta 2: Programul de formare autorizat pe care-l detine ofertantul trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele domenii:
-Managementul proiectelor,
-Abordare / functionare Leader,
-Planul de dezvoltare locala in cadrul axei Leader,
-Manegementul financiar in privinta axei Leader,
-Comunicarea in limba straina (engleza, germana, franceza) contextul Leader .
Vor fi prezentate documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei, ex.: Programa de pregatire, fisa de autoevaluare din Documentatia de acreditare/ autorizare cur, etc., Cerinta nr.3: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic.
CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!
- Cel putin 1 expert, avand certificat Formator (certificat ANC sau echivalent), cu studii superioare specifice in domeniul manager de proiecte sau echivalent si experienta relevanta in domeniul formarii profesionale, resurse umane.
- CV-ul pentru angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie
- Copie dupa diplome relevante pentru angajat/ personal cu angajament de participare inclus in declaratie.
Informatii referitoare la personalul implicat direct ? Formular nr.7., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte.Se solicita: acord de subcontractare, Cerinta nr.4: Acord de asociere (dupa caz)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 17:41