Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROGRAM DE REABILITARE A CLADIRILOR A,B,C,D SI E ? REABILITAREA TERMICA INSTALATII DE INCALZIRE SI SPATII AFERENTE CENTRALELOR TERMICE PRECUM SI DEZAFECTAREA INSTALATIEI DE GAZE NATURALE EXISTENTE SI A SOBELOR DE TERACOTA, STR. L. BLAGA, NR. 76, MUNICIPIU


Detaliu pentru invitatia numarul 333826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: LICEUL CU PROGRAM SPORTIV SEBES
Numar invitatie: 333826/17.08.2012
Denumire contract: PROGRAM DE REABILITARE A CLADIRILOR A, B, C, D SI E ? REABILITAREA TERMICA INSTALATII DE INCALZIRE SI SPATII AFERENTE CENTRALELOR TERMICE PRECUM SI DEZAFECTAREA INSTALATIEI DE GAZE NATURALE EXISTENTE SI A SOBELOR DE TERACOTA, STR. L. BLAGA, NR. 76, MUNICIPIUL SEBES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL CU PROGRAM SPORTIV SEBESCod fiscal: 4331228, Adresa: str. Lucian Blaga, nr. 76, Sebes, Telefon: +40 0258731220, Fax: +40 0258730796
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lucian Blaga, nr. 76, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 0258731220, fax: +40 0258730796, persoana de contact: Adrian Alexandru Dancila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: liceul cu program sportiv , str.lucian blaga.nr.76, sebes, romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROGRAM DE REABILITARE A CLADIRILOR A, B, C, D SI E ? REABILITAREA TERMICA INSTALATII DE INCALZIRE SI SPATII AFERENTE CENTRALELOR TERMICE PRECUM SI DEZAFECTAREA INSTALATIEI DE GAZE NATURALE EXISTENTE SI A SOBELOR DE TERACOTA, STR. L. BLAGA, NR. 76, MUNICIPIUL SEBES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: ?PROGRAM DE REABILITARE A CLADIRILOR A, B, C, D SI E ? REABILITAREA TERMICA INSTALATII DE INCALZIRE SI SPATII AFERENTE CENTRALELOR TERMICE PRECUM SI DEZAFECTAREA INSTALATIEI DE GAZE NATURALE EXISTENTE SI A SOBELOR DE TERACOTA, STR. L. BLAGA, NR. 76, MUNICIPIUL SEBES? in conformitate cu prevederile Proiectului tehnic nr. 57/2011 si a subproiectului tehnic nr. 52/2011 si aDetaliilor de executie aprobate de Consiliul Local al Municipiului Sebes prin HCL nr. 71/2012, care fac parte integranta din prezentul caiet de sarcini si autorizate de Autoritatea Contractanta conform prevederilor legale;
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 502, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei. Per.de valab. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (120 de zile incepand cu term. lim. de primire a ofertelor).Pt. o gar. depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data ant. datei lim. de depunere a ofertelor cu 5 zile.Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul L.P.S. Sebes, RO13TREZ0055006XXX001163 deschis la Trez. Sebes, CIF al L.P.S.: 4331228.-Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., careseprezintainoriginal, incuantumulsipt. perioada prevazuta in doc. de atrib.Gar. trebuie sa fie irevocabila. Gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschid. ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din gar. vor anexa scrisorii de gar. de particip. si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadr. Intrepr. in categ. IMM??cf. L. 346/2004. L.P.S. Sebes are dreptul de a retine gar. de particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in per. de valabilit. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contr.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.d)C.N.S.C.respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata in cf. cu prev. art. 278^1 alin.(1)lit.b) din OUG, atunci A.C. va retine contestatorului din gar. de particip.in raport cu val. estimata a contr. suma de 4.282, 48 lei.Gar. de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
10% din val.contr.fara TVA. Gar.de buna exec.a contr.se const.cf.art.90 alin.(1)-(3)din HG 925/2006 prin instr.de garantare sau daca partile convin prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale. Asfel contractantul are oblig. de a deschide cf. HG1045/2011 la unitatea Trez. Statuluidin cadrul org. fiscal competent in adm. acestuia un cont de disponibil distinct la disp. L.P.S. Sebes. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Per.de valab. a gar. de buna exec.va fi de la data constit. sumei initiale si pana la dataincheieriiP.V. de rec. fin. a inv.care face ob. contr. mai susmentionat. Gar. de buna exec.se restit.conf. art 92 alin. (4) - din HG 925/2006. In cazul in carecastigatorul nu depune suma initiala de 0, 5% din pretul contr.in contul astfel deschis, L.P.S. Sebes vaconsideracontr.ca neincheiat urmand a fi retinuta gar. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 pt. ofertant/asociat, tert sustinator(daca e cazul)-F12.Decl.neincadr.in art.181 pt. ofertant/asociat, tert sustinator(daca e cazul)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de local, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Director adjunct ? Fratila Adriana;Contabil ? Cismas Maria;Consilieri locali: Besoiu Ioan, Bogdan Adrian, Feneser Gheorghe, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Mihaltan Cornel, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca activitatea similara cu obiectul prezentei achizitii este autorizata, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011).Prezentarea F3?Decl. privind cifra de afaceri globala si daca este cazul Anexa la F3- Decl. privind cifra de afaceri globala prezentat de fiecare membru al asocierii.NOTA: In cazul in care ofertantul depune oferta: a) individ. atunci cer. va fi indepl. de ofertant.b)in asociere, atunci cer. va fi indepl. prin cumul de asociere.c) individ. si are sustinator pe cifra de afaceri, atunci cer. va fi indepl. ori de ofertant, ori de sustin.(acesta putand fi doar unul singur).d) in asociere si are sustin. pe cifra de afaceri, atunci cer. va fi indepl. ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustin.(acesta putand fi doar unul singur).e)individ. si are si subcontractare, atunci cer. privind cifra de afaceri va fi indepl. numai de ofertant.f)in asociere si are si subcontractare, atunci cer. privind cifra de afaceri va fi indepl. numai de asociere prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) Prezentarea Formular 4L ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4L completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda contractele/lucrarile relevante(atat contractele/lucrarile liderului cat si ale membrilor asocierii) pentru indeplinirea cerinteiminime obligatorii., B)EXP. SIM.- Form. 5E ? ?Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cerinta exp. sim.?care sa cuprinda maxim 2 contr. de exec. de lucrari in dom. sim. cu ob. contr.- Form. 5L ? Exp. sim.?.Pt. contr. nominaliz. in F. 5E se vor prezenta oblig. copii dupa contr., acte adit.(daca e cazul), doc. de rec. sau orice alte doc.justif. care sa confirme datele prezentate, sau copii de pe parti relevante ale contr.NOTA: -Daca se depune oferta: a.individ. atunci cerinta. va fi indepl. de ofertant.b. in asociere, atunci cer. va fi indepl. prin cumul de asociere.c.individ. si are sustinator pe exp. sim. atunci cer. va fi indepl.ori de ofertant, ori de sustinator.d.in asociere si are sustinator pe exp. sim., atunci cer. va fi indepl.ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator.e.individ. si are si subcontr.are, atunci cer. va fi indepl. numai de ofertant.f.in asociere si are si subcontr.atunci cer. va fi indepl. numai de asociere prin cumul., C)Dotare cu personal.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune decel putin: 1. un inginer in specialitatea constructii(licentiat al unei facultati de instalatii/constructii si experienta profesionala specifica in domeniul instalatii in constuctii)2. un responsabil cu asigurarea calitatii.Prezentarea Formularului 6 ?Declaratie privind efectivele medii anuale alepersonalului angajatsi a cadrelor de conducerein ultimii 3 ani?si Anexa 1 la F6 ?Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si prezentarea de CV, copie dupa diploma si declaratie de disponibilitate., D) Informatii privind echipamentele tehnice ? Formular 13 ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se poate dispune operatorul economic pentru realizarea obiectivului?, E)Informatii privind subcontractarea.Formular 9 ? Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze? sau Formularul nr. 19 ? ?Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea? Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente. Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor., Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer