Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Program informatic de gestiune a impozitelor si taxelor?


Detaliu pentru invitatia numarul 346020
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 346020/26.04.2013
Denumire contract: ?Program informatic de gestiune a impozitelor si taxelor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: +40 234581849, Fax: +40 234588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Program informatic de gestiune a impozitelor si taxelor?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Program informatic de gestiune a impozitelor si taxelor?, constand din-Aplicatie software colectare venituri pentru minim 50 de utilizatori si minim 150.000 contribuabili(roluri);
-Aplicatie de plata on line prin intermediul SNEP;
-Servicii de instruire, instalare, configurare, asistenta in lucrul cu publicul, pana la receptie;
-Servicii de export al datelor stocate in produsul existent , conversie si incarcare a datelor in noua aplicatie software-Integrarea tuturor componentelor de mai sus si implementarea pe platforma hardware astfel incat sa raspunda cerintelor functionale din caietul de sarcini ;
-Sistem de gestiune a bazelor de date(SGBDR), pe care va rula aplicatia furnizata.
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul se va face la cursulleu/valuta comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile, fara a lua in considerare ziua depunerii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor). GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ0615 006X XX00 0234 . Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse ca inacceptabile. -Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004. In masura in care CNSC respinge pe fond o contestatie a ofertantului sau ofertantul isi retrage contestatia, desi autoritatea contractanta nu a adoptat masuri deremediere a aspectelor contestate, i se va retine oferantului in cauza o suma calculata in conformitate cu art. 278^1, alin.1). din OUG.34/2006, actualizata.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate au la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte minime obligatorii: a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006-completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentruinlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Romeo Stavarache ?PrimarMihai Sustac ? ViceprimarVasile Tescaru - ViceprimarIlieBarzu ? consilier localDaniel Dragos Stefan? consilier localCorneliu Dan Jitariu? consilier localNechita Neculai? consilier localGeorge Bogatu ? consilier localCristinel Manolache? consilier localVasile Dragusanu? consilier localCostel Bujor? consilier localStefan Bogdan Stanciu ? consilierlocalIrina Daniela Florea? consilier localElena?Cosma consilier localConstantin Scripat? consilier localRadu Ababei? consilier localMaria Enasel? consilier localIulian Stoican ? consilier localMaria Raluca Nastase ? consilier localGheorghe Huluta? consilier localIzabela Elena Adam? consilier localLaurentiu Novac Diaconu ? consilier LocalViorelCojocaru? consilierLocalPaul Valerian Timofte? consilier localLeonard Stelian Padureanu ? Administrator publicClementina Vinerica ? Director economicCornel Gavrilescu ? Sef Serviciul JuridicCristina Buzdugan ?Director tehnicBogdan Nestian ?Director adjunct?Directia Economica -ITLIoana Matei ? Sef ? Serviciul AchizitiiDaniela Bejan? Consilier - Directia Economica - ITLModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12Dd.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .-Formularele A si B se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Formularul 12D se vor prezenta de toti ofertantii in nume propriu, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.-Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poateprezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr. 1-Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire- Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic.Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in orginal/copie legalizata.Persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: - Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 1.080.000 lei sau echivalent. - Pentru echivalenta lei/euro(alta valuta), se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte avut in vedere. -Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani , inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani; Operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta generala si specifica: Cerinta nr. 1 Experienta generala : -O lista aprincipalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a furnizat si implementat un sistem informatic functional de gestiune a unor servicii on-line, inclusiv servicii de plata on line si care a fostimplementat pe platforma electronica ( incluzandservicii informatice adiacente implementarii si functionarii unei astfel de aplicatii), in valoare cumulata de minim 500.000 lei fara TVA.Valoarea de 500.000 - lei fara TVA, poate fi acoperita din unul sau mai multe contracte de furnizare si implementare sisteme informatice (de gestiune a unor servicii on-line, inclusiv servicii de plata on line si care a fostimplementat pe platforma electronica)siprestarea de servicii din cele incluse inobiectul achizitiei.Sistem informatic functional - sistem informatic care a fost receptionat de beneficiar.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru demonstrarea cerintelor privind experienta similara se vor prezenta documente justificative, in original sau copie lizibila "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre reprezentantul legal/ imputernicit al ofertantului, precum: certificate/documente/contracte/recomandari/procese-verbale de acceptanta/orice alte documente echivalente contrasemnate de autoritatile contractante/ clientii privati, beneficiari, din care sa rezulteindeplinirea cerintei valorice solicitate., Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani . -O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Informatii privind personalului de conducere, prezentarea CV-urilor personalului de conducere, Cerinta nr. 4 - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant .Cerinte minime: 1.Personal cheie1.1 Manager de proiect- Competente: -Diploma de absolvent studii superioare;
- Certificare in managementul de proiect recunoscuta la nivel national/nivel international (ex. PMP/echivalentcertificarii PMP/ de tipulcertificarii PMP/ din domeniul certificarii pmp)- Experienta profesionala generala: -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor- Experienta profesionala specifica: -Experienta profesionala in cel putin un contract in care a ocupat postul de Manager de proiect si- Experienta in cel putin un contract cu obiect simular (proiectarea/dezvoltarea/implementarea unui sistem informatic implementat peo platforma electronica pentru furnizarea de servicii publice online, inclusiv servicii de plata online) in care a activat pe orice functie/post.1. 2. Responsabil calitate- Competente: - Diploma de absolvent studii superioare .- Decizia de numirecaresponsabil cu controlul calitatii- Experienta profesionala specifica: -Minim 3 ani experienta in domeniul asigurarii calitatii1.3. Responsabil tehnic- Competente: -Diploma de absolvent studii superioare, in domeniul informatica/ calculatoare/electronica.- Experienta profesionala generala: -Minimum 5 ani experienta in domeniul studiilor- Experienta profesionala specifica: -Experienta profesionala in cel putin un contract in care a ocupat postul de Responsabil tehnic, care a avut ca obiect proiectarea/dezvoltarea/implementarea unui sistem informatic implementat pe o platforma electronica pentru furnizarea de servicii online, inclusiv servicii de plata online si in cadrul caruia a desfasurat cel putin urmatoarele activitati: - Crearea arhitecturii sistemului- Stabilirea solutiilor tehnice- Design de solutie- Coordonarea echipei de implementare2. Personal non cheie2.1 -Responsabil administrare baze de date2.2 ?Programatori ? cel putin 2 persoane2.3 ?Responsabil instruire personal-Lista personalului cheie care va fi implicat in executia contractului- CV-uri, diplome, pentru personalul cheie nominalizat, in care sa se evidentieze competentele siexperienta profesionala;
- Decizia de numire aresponsabilului cu controlul calitatii, - Lista personalului non cheie care va fi implicat in executia contractului.- Pentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se va prezenta angajamentul de participare (Declaratia de disponibilitate) .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de documente care sa probeze experientain pozitii similare domeniului pe care suntpropusi;, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii-Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestiaurmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora.Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sensPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer