Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Programul de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile din orasul MARASESTI si a satelor componente, pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2013?.


Detaliu pentru invitatia numarul 342191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MARASESTI
Numar invitatie: 342191/30.01.2013
Denumire contract: , ,Programul de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumuriledin orasulMARASESTI si a satelor componente, pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2013?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MARASESTICod fiscal: 4410623, Adresa: STR SIRET NR1, Marasesti, Telefon: 0237260150, 0237260370, Fax: 0237260550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SIRET NR1, Marasesti, Romania, cod postal: 625200, telefon: +40 237260150, fax: +40 237260550, persoana de contact: LUCA ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Siret , nr.1, Marasesti, judetul Vrancea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Programul de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumuriledin orasulMARASESTI si a satelor componente, pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2013?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de deszapezire pentru orasul Marasesti si satele componente care constau in : -deszapezit mecanic-incarcare si transportul zapezii
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare :4800 lei-periada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 45 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata (documentul se va prezenta in original): -ordin de plata in contu autoritatii contractanteconfirmat de banca, sau-suma in numerar depusa la caseria unitatii, sau-scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, sau orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art. 86 alin. 6 din HG 925/2006.Nota : -Pentru participarea la procedura este obligatorie constituirea garantiei pentru participare-Comisia de evaluare va respinge oferta candidatului/ofertantului, in cadrul sedintei de deschidere, daca aceasta nu face dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata.-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conformitate cu prevederile art. 87(1) din HG 925/2006-Autoritatea contractanta va elibera garantia de participare in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006-Cuantumul din garantia de participare pe care autoritatea contractanta o va retine contestatorului in cazul in care CNSC respinge contestatia , in conformitate cu prevederile art.278(1 lit.a este de 1%din valoarea estimata a contractului.Cursul de schimb lei/euro va fi cursul oficial al BNR din data de - cu 15 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea in lei fara TVA a contractului pe durata de valabilitate a acestuia.Modul de constituire al garantiei de buna executie: -Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania-Instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania , sau-Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante deschis la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de minim 0.5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului , autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la realizarea sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, conform Formularului nr.1 .2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, conform Formularului nr.2 .-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.-Certificat de atestare fiscalapentru persoanele juridice privind plata impozitelor , taxelor si contributiilorde asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura , conform Formular nr. 6.4.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art.69(1 din OUG 34/2006, conform Formular nr. 3 .Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Chitic Valerica Dorel, Agapie Gheorghe, Luca Elena, Miu Violeta.5. Declaratie ?certificat de participare cu oferta independenta , conform Formular 4Nota: Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a fi valabile acestea se vor prezenta in original/copielegalizata/copie lizibila , ,conform cu originalul, ,.-Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit a), lit.c), lit d) din OUG 34/2006 vor fi depuse de tert sustinator daca este cazul. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: -prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate.Nota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine: -prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrareca persoana juridica si atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prervederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii 3 ani incheiati sa fie cel putin egala cu cu 400.000 lei .Prezentare fisa de Informatii generale privind ofertantul pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), conform Formularului 5Va fi lasatla latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentatein sustinereaindeplinirii cerintei de calificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Prestarea in ultimii 3 ani in baza unor certificate/documente din care sa reiasa prestarea de servicii similare.Prezentare Lista de prestari servicii conform Formularului nr.F4 .Prezentarea a cel putin o certificare pentru serviciile prestate din partea unor beneficiari din lista, conform formularului nr. 7Se vor prezenta oricare certificate/documente din care sa reiasa prestarea de servicii similare.Cerinta nr.2 Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii1.Prezentarea unei declaratii care contine informatii privind dotarile specifice , utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pecare ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, conform Formularului 12H .Cerinta nr. 3 Informatii privind personalul tehnic de specialitate1. Prezentare Declaratie care contine numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat conform formular 12 I, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, conform formularului B82. Prezentare lista persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractuluiCerinta nr. 4 Informatii privind asocierea Daca este cazul se va prezenta acordul de asociere dintre parteneriCerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul se va prezenta Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora conform formularului nr. 9Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer