Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiect Integrat Extinderea si modernizarea sistemului centralizat de alimentare cu apa a localitatii Valcani-jud. Timis, Retele de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in comuna Valcani-jud. Timis, Modernizare strazi in localitatea Valcani, co


Detaliu pentru invitatia numarul 355869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valcani (Primaria Comunei Valcani)
Numar invitatie: 355869/18.11.2013
Denumire contract: Proiect IntegratExtinderea si modernizarea sistemului centralizat de alimentare cu apa a localitatii Valcani-jud. Timis, Retele de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in comuna Valcani-jud. Timis, Modernizare strazi in localitatea Valcani, comuna Valcani, jud. Timis, Infiintare (amenajare si dotare) centru social pentru program after school in cladire existent prin ProgramFEADR Masura 322 in localitatea Valcani, jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valcani (Primaria Comunei Valcani)Cod fiscal: 17513000, Adresa: Valcani nr.222 Jud.Timis, Valcani, Telefon: 0256/385205, Fax: 0256/385205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Valcani nr.222 Jud.Timis, Valcani, Romania, cod postal: 370153, telefon: +40 256385205, fax: +40 256385205, persoana de contact: Primaria Comunei Valcani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Valcani nr.222 Jud.Timis, Valcani, Romania, cod postal: 370153, telefon: +40 256385205, fax: +40 256385205, persoana de contact: Primaria Comunei Valcani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect IntegratExtinderea si modernizarea sistemului centralizat de alimentare cu apa a localitatii Valcani-jud. Timis, Retele de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in comuna Valcani-jud. Timis, Modernizare strazi in localitatea Valcani, comuna Valcani, jud. Timis, Infiintare (amenajare si dotare) centru social pentru program after school in cladire existent prin ProgramFEADR Masura 322 in localitatea Valcani, jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza: servicii de realizare proiect tehnic, detalii de executie si documentatie tehnico-economica pentru obtinere de avize si autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor si executie lucrari a urmatoarelor obiective de investitii: Lot 1 - Sistem de alimentare cu apa;Valoare totala estimata (fara TVA) :3.024.545, 70 leiDin care ? proiectare + executie lucrari: 2.875.910 leiDiverse si neprevazute: 148.635, 70 lei( 5, 00 % )Lot 2 - Retele de canalizare si statie de epurare;Valoare totala estimata (fara TVA) :5.006.885, 86 leiDin care ? proiectare + executie lucrari: 4.721373, 00 leiDiverse si neprevazute: 285.512, 86 lei( 5, 93 % )Lot 3 - Modernizare strazi;Valoare totala estimata (fara TVA) :1.679.222, 00 leiDin care ? proiectare + executie lucrari: 1.531.222, 00 leiDiverse si neprevazute: 148.000, 00 lei( 8, 92 % )Lot 4 - Reabilitare cladire pentru infintare centru after schoolValoare totala estimata (fara TVA) :343.263 leiDin care ? proiectare + executie lucrari: 328.976, 00 leiDiverse si neprevazute: 14.287, 00 lei( 4, 05 % )
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 053, 915 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 189.148 leisau alta valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile (calendaristice). Pentru fiecare lot, cuantumul garantiei de participare este indicat in Anexa cu Loturi. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 modificata si actualizata. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara se recomanda utilizarea modelului de formular din documentatia de atribuire.In toate cazurile si indiferent de formularul utilizat, in scrisoarea de garantie bancara se vor prevedea si clauza de retinere a garantiei in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata si actualizata. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, suma se va vira in contul IBAN RO33TREZ6272145020401xxx deschis la Trezoreria Sannicolau Mare, CF autoritate contractanta: 17513000.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, cf. prevederilor legii 346/2004, cu conditia depunerii unei declaratii (formular nr. 11) in acest sens.Durata de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Formular nr. 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Formular nr. 2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4)-Cazier judiciar al administratorului/directorului generalDeclaratia se va depune si pentru tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat sau/si la cel local? din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Modalitatea de indeplinire : - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 12B si Formular nr. 12BS) in original. Declaratia se va depune si pentru tertul sustinator (numai literele . a), c) si d).- Atestat fiscal eliberat de Directia Fiscala sau de Administratia Financiara, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia deImpozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Ofertantii persoane juridice straine vor depune documente echivalente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Buicu Dragos Ioan, Petrascu Mihai, Avram Florica, Ioanovici Mircea, Avram Lucian, Bojan Eleonora, Cocan Nicolae, Dragoi Petru, Galu Adina Aureliana, Ienovan Ioan, Urzicaru Mihai, Vostinar Petru Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Pentru persoanele juridice romane : Documente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. De asemenea, din certificat trebuie sa rezulte sediul firmei, starea acesteia, administratorii si asociatii ce detin 30% sau mai mult din capitalul societatii.Pentru activitatea specifica domeniilor obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani(2012, 2011, 2010) in cazul ofertarii pe loturi, valorile cifrelor de afaceri ca medie globala pe ultimii 3 ani vor fi de cel putin: Lot 1 ? 5.751.800 leiLot 2 ? 9.442.700 leiLot 3 ? 3.062.400 leiLot 4 ? 657.900 leiDocumente relevante: situatii financiare anuale pe ultimii trei ani inregistrate la organele competente, raport de audit, alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile sunt intocmite in alta moneda se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.Documentele in alta limba decat romana se vor depune insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: 1.Pentru proiectare: Experienta similara: in vederea evitarii riscului de contractare a unui ofertant care nu dispune de capacitatea tehnica si profesionala de a realiza efectiv contractul, si cu respectarea prevederilor art. 9 din HG 925/2006 modificata si actualizata, recomandam solicitarea indeplinirii de catre ofertanti a urmatoarelor cerinte minime de experienta similara: - Pentru proiectare: -O listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru fiecare din obiectivele de investitii de tipul(retele de alimentare cu apa, retele de canalizare si statii de epurare, drumuri modernizare/reabilitare, cladiri noi/reabilitate) , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnatede o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar;
- O declaratie referitoare la echipamentele tehnicesi la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii ;
-Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispunesau al carui angajament de participarea fost obtinut de catre candidat/ofertant ;
-Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de servicii;
-Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontacteze;
-O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale prsonalului angajat si al cadrelor de conducere.-Se accepta atat contractele care sa contina ambele componente (servicii + proiectare), cat si contractele distincte de servicii proiectare, respectiv lucrari, care sa indeplineasca prin cumul nivelul valoric impus, Pentru executie: O listaa lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru fiecare din obiectivele de investitii de tipul(retele de alimentare cu apa, retele de canalizare si statii de epurare, drumuri modernizare/reabilitare, cladiri noi/reabilitate) , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, , valoarea , perioada, si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dac au fost duse la bun sfarsit;
-Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispunesau al carui angajament de participarea fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
-Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
- Declaratiereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului delucrari;
-Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontacteze;
-O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale prsonalului angajat si al cadrelor de conducereSumavalorilor serviciilor de proiectare + lucrari executate anterior specifice fiecarui lot in parte, prezentate de operatorul economic ca dovada a experientei lui similare trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea serviciilor de proiectare + lucrari de executie a contractului care urmeaza a fi atribuit.Suma valorilor va fi exprimata in lei/valuta . Pentru conversia in lei, daca situatiile sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Central Europeana pentru anul respectiv.-Se accepta atat contractele care sa contina ambele componente (servicii + proiectare), cat si contractele distincte de servicii proiectare, respectiv lucrari, care sa indeplineasca prin cumul nivelul valoric impusPragul valoric care trebuie indeplinit pentru referitor la experienta similara: Lot 1 - Sistem de alimentare cu apa;Valoare totala estimata (fara TVA) :2.875.910 leiLot 2 - Retele de canalizare si statie de epurare;Valoare totala estimata (fara TVA) :4.721.373 leiLot 3 - Modernizare strazi;Valoare totala estimata (fara TVA) :1.531.222 leiLot 4 - Reabilitare cladire pentru infintare centru after schoolValoare totala estimata (fara TVA) :328.976 lei, Informatii privind resursele umane.Fiecare ofertant are obligatia de a asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: - Pentru proiectare: coordonator proiectare/manager de proiect ? experienta in coordonarea unui proiect (indiferent de domeniul proiectului sau/si implicarea intr-un proiect similar obiectului contractului (indiferent de pozitia detinuta); inginer specialist in proiectare lucrari alimentare cu apa si/sau retele de canalizare; inginer specialist proiectare drumuri; inginer specialist proiectare constructii civile;
- Pentru executie: sef lucrare ? licentiat cu diploma de inginer/subinginer specializarea constructii civile sau instalatii, cu experienta profesionala generala de 5 ani in domeniul studiilor si experienta profesionala specifica in calitate de sef lucrare; inginer geodez/topograf ? cel putin 3 ani experienta in domeniul geodeziei;Responsabili tehnici cu executia ? atestati MLPAT si cu legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul: constructii edilitare; constructii civile; constructii rutiere. Responsabili cu calitatea ? atestati CQ, cu atestare valabila la data limita de depunere a ofertelor; Responsabil cu SSM ? cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii muncii, in conf. cu Legea 319/2006.Ofertantii vor depune: Formularul ?Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului?, avand anexate copii dupa atestatele MLPATcorespunzatoare domeniilor constructii edilitare; constructii civile; constructii rutiere in care isi vor desfasura activitatea, Informatiile privind dotarile specifice: Ofertantii trebuie sa dispuna de logistica, mijloacele de transport, utilajele si echipamentele necesare realizarii lucrarilor.Pentru aceasta ofertantii vor face dovada ca dispun (prin dotare proprie, contracte/conventii de inchiriere, etc) de utilajele necesare pentru indeplinirea contractului, conform cantitatilor de lucrari ce urmeaza a fi executate.Se va completa lista de utilaje si dotari specifice model din sectiunea Formulare.Se vor depune copii dupa dovada de proprietate/contractul/conventia de inchiriere, valabila pentru perioada de implicare in realizarea contractului.In cazul unei asocieri, conditiile pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asocierii., Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Se vor depune: declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, cu datele de identificare ale subcontactantilor (denumire, sediu, CUI)Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Se va depune pentru subcontractanti declaratie privind neincadrarea in situatiaprevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190, alin. 2 din OUG 34/2006 modificata), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform model formular din DA, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d).Formular nr. 8A Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer