Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECT INTEGRAT MASURA 322


Detaliu pentru invitatia numarul 329099
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA LERESTI (PRIMARIA COMUNEI LERESTI)
Numar invitatie: 329099/11.06.2012
Denumire contract: PROIECT INTEGRAT MASURA 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LERESTI (PRIMARIA COMUNEI LERESTI)Cod fiscal: 4318423, Adresa: Strada Principala, Nr. 353, Judetul Arges, Leresti, Telefon: 0248/549201, Fax: 0248/549201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, Nr. 353, Judetul Arges, Leresti, Romania, cod postal: 117430, telefon: +40 248549201, fax: +40 248549201, persoana de contact: GHEORGHE TONGHIOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Principala, Nr. 353, Judetul Arges, Leresti, Romania, cod postal: 117430, telefon: +40 248549201, fax: +40 248549201
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECT INTEGRAT MASURA 322
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii de drumuri si cladiri, alimentare cu apa si canalizare, furnizare de bunuri, aparatura de uz casnic, produse de curatat, echipament pentru terenuri de joaca, echipament electronic
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 892, 569 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:166.000 leiLot 2:29.950 leiLot 3:1.800 lei1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertelor.2.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul (RO75TREZ04724510270XXXXXdeschis la Trezoreria Campulung) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 si art. 2781 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.3.In cazul asocierii, garantia de participare va fi constituita de partenerul conducator.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA1.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conditiile prevederilor HG 1045/2011). In cazul in care partile contractuale convin asupra constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, la deschiderea contului de garantie de buna excutie se va vira contravaloarea a minim 0, 5% din pretul contractului fara TVA.2.Un procent de 70% din valoarea garantiei de buna executie va fi eliberat dupa efectuarea receptiei la terminarea lucrarilor, restul de 30% urmand a fi eliberat dupa incheierea perioadei de garantie acordate lucrarilor si receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular nr. 5 semnat si stampilatAceast formular trebuie completat de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte comune sau de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular nr. 6 semnat si stampilatAceast formular trebuie completat de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte comune sau de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular nr. 7 semnat si stampilatCerinta nr. 4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular nr. 8 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Tonghioiu Gheorghe, Fianu Alina, Soceanu Ileana, Braguta RemusCerinta nr. 5Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular nr. 9 semnat si stampilatCerinta nr. 6Ofertanul nu are datorii catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate de atestare fiscala eliberate de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract ? documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta nr. 1Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, cu prezentarea codurilor CAEN conform obiectelor contractului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1(Lot 1) Ofertantul are o cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani de cel putin 16.600.000 lei(Lot 2) Ofertantul are o cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 anide cel putin 2.900.000 lei(Lot 3)Ofertantul are o cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 anide cel putin 180.000 lei activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, Ofertantul dispune de resurse financiare pentru sustinerea lucrarilor: Lotul 1: minimum 2.000.000 leiLotul 2 minimum 370.000 leiun cashflow de executie a lucrarilor pentru o durata minima de 3 luni.Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces neconditionat sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o durata minima de 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa declara eventualii subcontractanticu indicarea urmatoarelor date: Denumirea subcontractantilor, datele de recunoastere, informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, acordul acestoraAutoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): Lotul 1: maximum 3 contracte din care sa rezulte lucrari similare de: - Obiectiv 1: modernizare/reabilitare de drumuri in valoare de minimum 6.500.000 lei fara TVA, care sa cuprinda si lucrari de stabilizare cu enzime organice- Obiectiv 2: lucrari de alimentare cu apa potabila in valoare de minimum 150.000 lei fara TVA - Obiectiv 3: lucrari de canalizare ape uzate menajere in valoare de minimum 1.400.000 lei fara TVALotul 2: maximum 2 contracte din care sa rezulte lucrari similare de: - Obiectiv 4: lucrari de reabilitare cladire de interes public ? monument istoric in valoare de minimum 750.000 lei fara TVA. Caminul cultural din satul Voinesti, loc. Leresti figureaza in Lista Monumentelor Istorice, cat. B- Obiectiv 5: lucrari de constructii civile (after school) in valoare de minimum 700.000 lei fara TVA, Declaratie privind principalele lucrarile executate in ultimii 5 aniFisa de experienta similara ? pentru contractele de executie lucrari finalizate si considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei similare solicitate, se va intocmi cate o fisa de experienta similara care va fi insotita de o copie a documentelor care prezinta informatii relevante (valori, lucrari similare, etc.) cu privire la demonstrarea experientei similare, PV de receptie la terminarea lucrarilor / PV de receptie finala si recomandare din partea beneficiarului. Fisele de experienta similara vor evidentia lotul si obiectivul pentru care se demonstreaza experienta similara.formular 13a declaratii privind principalele furnizari in ultimii 3 ani (doar pentru Lotul 3)Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti cu privire la experienta similara conduce la descalificarea acestora., Cerinta nr. 3Ofertantul dispune de utilaje si echipamente pentru a asigura executarea contractului: Lot 1: excavator pe pneuri, excavator pe senile, autogreder, buldozer, compactor pneuri, compactor cu rulouri, repartizator mixturi asfaltice, cisterna de apa, aparat de sudura electrica, placa vibratoare, automacara < 16 tf;Lot 2: excavator pe senile 0, 4-0, 7 mc, incarcator frontal pe pneuri, macara pe pneuri < 9, 9 tf, bob elevator, buldozer pe senile, excavator pe senile, placa vibratoare Ofertantul va face dovada ca are in dotarea sa, in proprietate/chirie/leasing/contract prestari servicii sau ca are acces (angajament de punere la dispozitie) la dotarile tehnice minime solicitate., Cerinta nr. 4ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator (minimum gradul II) pentru determinari si incercari specifice lucrarilor care urmeaza a fi executate: Lot 1: laborator de incercari autorizat drumuriLot 2: laborator de incercari autorizat in constructii Ofertantul va prezenta autorizatiile pentru laboratoarele solicitate valabile la data deschiderii ofertelor, insotite de lista cu incercari autorizate., Cerinta nr. 5 Ofertantul dispune de personalul solicitat pentru a asigura executarea contractului1.Pentru Lotul 1 ofertantul va face dovada ca dispune de: responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati in domeniul corespunzator obiectului contractului, respectiv: drumuri, instalatii apa si canalizare, lucrari edilitare, sudura;
-sef de santier-cel putin un inginer cu specialitatea CFDP-cel putin un inginer cu specialitatea instalatii apa-canal-cel putin un inginer cu specialitatea instalatii electrice-sudor autorizat ISCIR pentru sudura in P.E. 2.Pentru Lotul 2 ofertantul va face dovada ca dispune de: -responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati in domeniul corespunzator obiectului contractului, respectiv constructii civile, -responsabil cu controlul calitatii (CQ)-sef de santier-cel putin un inginer cu specialitatea CCIA-sudor autorizat ISCIR pentru sudura cu arc electric-electrician autorizat ANRE pentru lucrari de instalatii electrice cu tensiune sub 1000V., ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? semnat si stampilatpentru personalul cheie propus pentru desfasurarea contractului se va prezenta: o copie a contractului de munca cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care acestia nu sunt angajati ai ofertantului se va prezenta o copie a contractului de colaborare/prestari servicii, angajament de participare, insotit de o declaratie de disponibilitate a acestora pentru perioada de derulare a lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitie publica.C.V. in original insotit de documentele care probeaza calificarile necesare (diplome, autorizatii, atestate si certificate) pentru personalul cheie declarat. Cerinta nr. 1 (Lot 1 si Lot 2)ISO9001:2001 sau echivalentISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (50 puncte)b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit a), punctajul se acorda astfel An=Pmin/Pnx50Unde: An = punctajul ofertei ?n? pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei ?n?, 50 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A Lot 1, 2, 3
termenul de finalizare a exec.lucrarilor Lot1siLot2
50
Descriere: LOT 1Term de finaliz al contract reprezi t scursde la emit ord de incep aferent intreg. contr. pana la finaliz tuturor lucrarilor din cadrul contractului.Termen max de finaliz al contr peste care oferta va fi declarata neconforma: 12 luni Termen min de finaliz al contr sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 5 lun.LOT 2 Term de finaliz al contr. repr. t scursde la emit ord de incep a intregului contract pana la finaliz lucr. din cadrul contrTerm max de finaliz al contr. peste care oferta va fi decl. neconforma: 12 luni Term min de finaliz al contr. sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 5 luni l, Lot 3 termen maxim de livrare 3 luni, termen minim de livrare 0, 5 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP, sau in urma unei solicitari scrise pe suport magnetic sau de hartie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer