Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?PROIECT INTEGRAT MASURA 322 NEGOI, JUDETUL DOLJ? - ACHIZITIA DOTARI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT : INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA, INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE , INFIINTARE CENTRU DE ZI PENTRU COPII - AFTER SCHOOL SI DOTARE CAMIN CULTURAL PENT


Detaliu pentru invitatia numarul 320121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA NEGOI (CONSILIUL LOCAL NEGOI)
Numar invitatie: 320121/10.02.2012
Denumire contract: ?PROIECT INTEGRAT MASURA 322 NEGOI, JUDETUL DOLJ? - ACHIZITIA DOTARI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT : INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA, INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE , INFIINTARE CENTRU DE ZI PENTRU COPII - AFTER SCHOOL SI DOTARE CAMIN CULTURAL PENTRU PROMOVAREA SPECIFICULUI CULTURAL IN COMUNA NEGOI, JUDETUL DOLJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NEGOI (CONSILIUL LOCAL NEGOI)Cod fiscal: 4553780, Adresa: COMUNA NEGOI, Negoi, Telefon: 0251325088, Fax: 0251325088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA NEGOI, Negoi, Romania, cod postal: 207430, telefon: +40 251325088, fax: +40 251325088, persoana de contact: GEORGE SORIN VOINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Negoi, judetul Dolj, sediul Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?PROIECT INTEGRAT MASURA 322 NEGOI, JUDETUL DOLJ? - ACHIZITIA DOTARI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT : INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA, INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE , INFIINTARE CENTRU DE ZI PENTRU COPII - AFTER SCHOOL SI DOTARE CAMIN CULTURAL PENTRU PROMOVAREA SPECIFICULUI CULTURAL IN COMUNA NEGOI, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de Dotari necesare implementarii ?PROIECT INTEGRAT MASURA 322 NEGOI, JUDETUL DOLJ? .
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 487, 987 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.LOT 1 :3500 leiLOT 2 :3900 leiLOT 3 :2100 leiLOT 4 :100 leiForma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b)Ordin de plata in contul RO56TREZ2925004XXX000543, cod fiscal 4553780, deschis la Trezoreria Bailesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelorIn cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza ocontestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform art. 278^1 aliniat (1) litera b) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: LOT I ? 1765, 97 LEI ; LOT II ? 1991, 90 LEI; LOT III ? 1050, 00 LEI
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului de furnizare exclusiv T.V.A.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea : Completare Formular nr. 1 conform modelului din Sectiunea - Formulare;Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta -o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In conformitate cu art.180 dinO.U.G. nr.34/2006 autoritatea contractanta are obligatiade a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in situatia expusa la acest articol.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 Completare Formular nr. 2 conform modelului din Sectiunea - Formulare; sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat; (original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale; (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileOrice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Completare Formular nr. 3 conform modelului din Sectiunea - Formulare4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Completare Formular nr. 4conform modelului din Sectiunea - Formulare5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Completare Formular nr. 5conform modelului din Sectiunea-FormulareOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii sunt: Voinea Sorin - Primar, Popa Monica - secretar, Iova Viorel - contabil - presedinte comisie , Cioroianu Danelina - referent - membru, Mic Florentina - referent - membru. 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - forma scurta : - Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. ( acolo unde este cazul )Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data depunerii ofertei, - Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.- Cerinta minima: Valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu: -350000 lei. ? LOT 1;
-200000 lei. ? LOT 2- 60000 lei. ? LOT 3- 14000 lei. ? LOT 4IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri.Curs mediu BNR 31.12.2008 - 1 EURO=3, 6827 leiCurs mediu BNR 31.12.2009 - 1 EURO=4, 2373 leiCurs mediu BNR 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2099 lei2.Bilant contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat la organele competente sau balanta de verificare la 31.12.20103.Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioada de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.- Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi furnizat produse similare cu o valoare insumatacel putin egala cu :170000 LEI exclusiv TVA. ? LOT 150000 LEI exclusiv TVA. ? LOT 260000 LEI exclusiv TVA. ? LOT 37000 LEI exclusiv TVA. ? LOT 4Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE3. Informatii privind proportia in care contractul de achizitie urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti4. Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer