Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 169 IN LOCALITATEA GHIROLT; INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE, STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA ALUNIS; PRIMA INFIINTARE GRADINITA IN LOCALITATEA GHIROLT; DOTARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA ALUNIS, COMUNA ALUN


Detaliu pentru invitatia numarul 324223
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAALUNIS - JUDETUL CLUJ
Numar invitatie: 324223/18.04.2012
Denumire contract: ?PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 169 IN LOCALITATEA GHIROLT; INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE, STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA ALUNIS; PRIMA INFIINTARE GRADINITA IN LOCALITATEA GHIROLT; DOTARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA ALUNIS, COMUNA ALUNIS, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAALUNIS - JUDETUL CLUJCod fiscal: 4349039, Adresa: Comuna Alunis, sat Alunis, nr. 83, judetul Cluj, Alunis, Telefon: 0264-263505, Fax: 0264-263505
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Alunis, sat Alunis, nr. 83, judetul Cluj, Alunis, Romania, cod postal: 407030, telefon: +40 264263505, fax: +40 264263505, persoana de contact: MIHAI SAV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ALUNIS, COMUNA ALUNIS STR.PRINCIPALANR. 83, JUDERUL CLUJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala ? Comuna Alunis)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 169 IN LOCALITATEA GHIROLT; INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE, STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA ALUNIS; PRIMA INFIINTARE GRADINITA IN LOCALITATEA GHIROLT; DOTARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA ALUNIS, COMUNA ALUNIS, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 169 IN LOCALITATEA GHIROLT; INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE, STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA ALUNIS; PRIMA INFIINTARE GRADINITA IN LOCALITATEA GHIROLT; DOTARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA ALUNIS, COMUNA ALUNIS, JUDETUL CLUJ
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 643, 156 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1: Modernizare drum comunal DC169 in localitatea Ghirolt - 88.000 leiLot 2: Infiintare retea de canalizare, statie de epurare in localitatea Alunis ? 94.000 leiLot 3: Prima infiintare de Gradinita in localitatea Ghirolt ? 9.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare .Garantia de participare se poate constitui si prin depunereaunui ordin de plata , cu conditia confirmariide catre banca pana la data primirii ofertelor. Contul pentru virarea garantiei este: RO70TREZ2185006XXX001287 deschis la Trezoreria Gherla. Depunere de numerar se poate face la la caseria Autoritatii Contractante (Primaria comunei Alunis, str. Principala, nr. 83, judetul Cluj);Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Este 10% din val.contr.fara TVA.Se poate constitui printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig.in cuantum de 10%din val.contr.fara TVA sau prin retineri succ.din sumele datorate pentru fact.partiale.In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide un cont la dispoz.autorit.contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul in care autorit.contractanta are calit.de autorit.publica, instit.publica sau op.ec.cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la Trez.din cadrul organului fiscal competent in admin.acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz.autorit.contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Alim.si admin.contului de garantii va fi conf.prev.HG.1045/2011.IMM-urile au reducere 50% a cuantumului garantiei de buna executie, in conf. cu prev.art.16 din L.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Prezentareformular 1-forma de prezentare in original.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentare formular 1.1 - forma de prezentare in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare formular 2 - forma de prezentare in originalCertificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe localeSe va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulCertificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general.Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude (va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii oferteiIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Iusan Maria Angela (presedinte), Coroian Ana (membru), Ciont Eugen (membru), Mihai Sav (primar, conducatorul Autoritatii Contractrante).Prezentare formular 26 - forma de prezentare in original . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOperatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei.Din certificat trebuiesa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca : - Ofertantul are autorizate urmatoarele activitati: LOTUL 1 : Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilorLOTUL 2 : Lucrari tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii, Lucrari de instalatii electrice si alte lucrari de instalatii pentru constructii; siLucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluideLOTUL 3 : Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, Lucrari de instalatii electrice, si alte lucrari de instalatii pentru constructii.;Totodata Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Important : Pentru loturile 2 si 3, ofertantul/ofertantii va/vor face dovada prin prezentarea de documente edificatoare ? in copie - ca este/sunt atestat/atestati de Agentia Nationala pentru Reglementare in Energetica (A.N.R.E.) pentru executie lucrari de instalatii electrice.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine-Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.-Persoanele fizice romane - Copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002 (pentru persoane fizice autorizate)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: LOT 1: minim 8.800.000 leiLOT 2: minim 9.400.000 leiLOT 3: minim 900.000 leiIMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce priveste cerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004., Secalificaofertantiicareprezintauncash-flowrealist, corect, sicorelatcugraficuldeexecutiepropus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP, precumsiun document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata (contract de credit, disponibil linie de credit, extras de cont, depozite bancare sau scrisoare de confort);Aceasta suma va fi de minimum 20% din valoarea estimata a ofertei fara TVA, in RON, adica: LOT 1: minim 888.000 leiLOT 2: minim 946.000 leiLOT 3: minim 93.000 leiValabilitatea fondurilor/documentului va fi de cel putin 12luni de la data depunerii ofertei, astfel incat sa acopere durata intre 2 plati consecutive efectuate de autoritatea contractanta de la ordinul de incepere al lucrarilor -www.apdrp.ro),
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea tehnica si financiara, Ofertantul poate sa-si demonstreze situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).", Ofertantul poate sa-si demonstreze capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).", Se va prezentao lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Ofertantul trebuie sa faca dovada ducerii la bun sfarsit a unui contract de lucrari, similar, obiectului contractului supus licitatiei in care a realizat lucrari similareastfel: 1. pentru LOT 1: Modernizare drum- prez. unui contr.similar de minim 4.400.000 lei fara TVA2. pentru LOT II: Infiintare retea de canalizare, statie de epurare -prez. unui contr.similar de minim 4.700.000 lei fara TVA3. pentru LOT III: infiintare de Gradinita - prez. unui contr. similar de minim 460.000 fara TVAFisa de experienta similara va fi insotita de documente justificative (copii parti relevante contracte/procese-verbale dereceptie partiala/finale/recomandari), care vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv ;
-daca pe parcursul efectuarii livrarilor au fost inregistrateneconformitati care au condus la livrari partiale, receptii amanatesau respinse datorita nerespectarii param, - Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertiicheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca) sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006, sicareprobeazacalificarilenecesare(diploma, autorizatii, atestatelegalesicertificatevalabilileladata depunerii ofertelor) pentru expertii cheie declarati. - Pentru fiecare pozi?ie solicitata se vor numi persoane diferite. In cazul in care aceasta cerin?a nu va fi indeplinita, ofertele vor fi respinse. Secalificaofertantiicaredispundepersonaluldeexecutieastfeldimensionatincatsaasigureexecutarealucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele demanopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare de catre APDRP, LOT 1 : a) 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiereCerinte obl: responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea ?cai ferate, drumuri si poduri?b) 1 inginer/subinginer drumuri si poduri ? Sef de santierCerinte obl: - absolvent studii superioare inspecializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?;Inginerul/subinginerul de drumuri si poduri va fi numit Sef de santier.c) 1 responsabil cu calitatea, pentru specialitatea infrastructura rutiera.Cerinte obl: Responsabil cu calitatea pentru domeniul infrastructura rutiera.d) 1 topograf autorizat / inginer topografCerinte obl: absolvent de studii superioare/topograf autorizat de ANCPI, LOT2: a) 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunalaCerinte obl: -responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea construc?ii edilitare ?i de gospodarie comunalab) 1 inginer/subinginer hidrotehnist (construc?ii edilitare)Cerinte obl: - absolvent studii superioare inspecializarea ?Hidrotehnica?;c) 1 topograf autorizat / inginer topografCerinte obl: -absolvent de studii superioare/topograf autorizat de ANCPId) 1 responsabil cu calitatea, pentru specialitatea Construc?ii edilitare ?i de gospodarie comunalaCerinte obl: Responsabil cu calitatea pentru domeniul Construc?ii edilitare ?i de gospodarie comunala.e) 1 inginer/subinginer atestat ANRE pentru instala?ii electriceCerinte obl: - absolvent studii superioare intehnic;
- sa fie autorizat de ANRE, LOT3: a) 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii civile industriale si agricoleCerinte obl: -responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea constructii civileb) 1 inginer/subinginer constructii civileCerinte obl: - absolvent studii superioare inspecializarea ?constructii civile?;c)1 inginer/subinginer instalatii pentru constructiiCerinte obl: - absolvent studii superioare inspecializarea ?instalatii pentru constructii?;d) 1 inginer/subinginer atestat ANRE pentru instala?ii electriceCerin?e obl: - absolvent studii superioare intehnic;
- sa fie autorizat de ANREe) 1 topograf autorizat / inginer topografCerinte obl: -absolvent de studii superioare/topograf autorizat de ANCPI, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje, instalatii si echipamente tehnice relevante peentru indeplinirea contractului de lucrari.Se califica ofertantii care detin laboratoare de specialitate proprii sau contracte incheiate cu laboratoare de specialitate autorizate pentru prelevare, determinari si incercari cu grad corespunzator pentru executia lucrarii, insotit de autorizatiile aferente acestor laboratoare., Ofertantul trebuie sa declare efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofernatii trebuie sa indice partea din contract pe care au intentia sa o subcontracteze Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru fiecare obiect ofertat in parte.Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemului de Management conform standardelor ISO sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor!, Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru fiecare obiect ofertat in parte.Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemului de Management conform standardelor ISO sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor!
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: An=(Pmin/Pn) x 50 unde An=punctajul ofertei n pt. factorul de evaluare A; Pmin= Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic; Pn =Valoarea in lei fara TVA a ofertei n; 50 =punctajul maxim alocat criteriului A
Termen de executie
50
Descriere: Bn= (Tmin /Tn) x 25Unde: Bn=punct.ofertei n pentru factorul de evaluare BTmin=cel mai scurt termen de executie propus, in luni Tn = termen de executie propus de ofertantul n, in luni25= punctajul maxim alocat criteriului B.NOTA : Pragul min.pt term. de exec. a lucr.r conf decl. in acest sens a proiect este: LOT 1:6 luni;LOT 2 :10 luni;LOT 3 :8 luni pt.orice durata mai mica decat pragul min.of. va fi cons. neconf. Pragul max. Pt term. de exec.a lucr. este de 12 luni; pt.orice durata mai mare decat pragul max. Punct. acordat este de 0 puncte. Term.de exec.declarat treb.sa fie real si sa poata fi sust. si arg. de ofertant in cazul in care Aut. Contr. va sol. Clarif In cazul in care per.de exec. declarata este mult sub cea evaluata de catre proiec. iar ofertantul nu va avea capacit.sa demonstr.si sa arg. realiz.lucr. in perioada declarata, Aut. Contr. isi rezerva dreptul de a descalifica oferta respectiva
Termen de garantie
50
Descriere: Cn=(Gn/Gmax)x25UndeCn=punct.of. n pt.fact.de ev. C ; Gmax=cel mai lung term.de garant. propus, in luni;Gn=term. de garant.prop.de ofert.n, in luni;25=punct.max.alocat crit. C.NOTA -Pragul min.pt. term.de garant. ac.pt. un tip de lucr. este de 36 luni; pt. orice durata mai< decat pragul min. Punct. ac. este de 0 puncte. Pragul max.pt.term. de garantie ac. pt.un tip de lucr. esteLOT I: 120LUNI;LOT II: 180LUNI;LOT III: 240LUNI. Pt. orice term. de garant.> sau= decat pragul max.ment. punct.este max.(25 puncte), indif. de durata. Term. de garant acordat pt.fiecare tip de lucr. trebuie sa fie conf. cu realit.cu garantia mat. folosite si a echipam. si utilajelor montate si va trebui sa poata fi sustinut si arg. de ofertant in cazul in care Aut.Contr. va solicita clarificari. In cazul in care un term. de garant. ac.este mult sub/peste realitate iar ofertantul nu va avea capac.sa demonstr.si sa arg. sustinerea acestui termen, Aut. Contr.isi rezerva dreptul de a descalifica oferta respectiva
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer