Achizitie publica - ?Proiect integrat Modernizarea infrastructurii de drumuri, culturala si sociala in Comuna Gornesti?
Detaliu pentru invitatia numarul 334673
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334673/31.08.2012
Denumire contract: ?Proiect integrat Modernizarea infrastructurii de drumuri, culturala si sociala in Comuna Gornesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GornestiCod fiscal: 4322521, Adresa: Str. Principala, Nr.429, Gornesti, Telefon: 0265/342112, Fax: 0265/342411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, Nr.429, Gornesti, Romania, cod postal: 547280, telefon: +040 265342112, fax: +040 265342411, persoana de contact: Attila Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Gornesti, Str. Principala, Nr.429, Gornesti, Romania, cod postal: 547280, telefon: +040 265342112, fax: +040 265342411,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiect integrat Modernizarea infrastructurii de drumuri, culturala si sociala in Comuna Gornesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari avand ca tema: ?Proiect integrat Modernizarea infrastructurii de drumuri, culturala si sociala in Comuna Gornesti? - in conformitate cu proiectele tehnice integral anexate in SEAP
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 266, 922 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
148.000, 00 lei in caz in care se ofert doar lotul I, 6.464, 18 lei in caz in care se ofert doar lotul II, 25.535, 82 lei in caz in care se ofert doar lotul IIIGar de parti se constit prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi legii de o soc bancara sau de o soci de asigurari, care se prez in original, in cuantum si pentru per prevaz in doc de atrib. Gar treb sa fie irevocabila. Instrum de garantare trebuie sa prevada daca plata gar se va exec: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benefi, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conf cu prev art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult, in masura in care Consiliul respinge contestatia, ACva retine contestat din gar de particip in rap cu val estimata a contract suma de: 8.308, 27 lei in caz in care se ofert doar lotul I, 3.232, 09 lei in caz in care se ofert doar lotul II, 5.241, 02 lei in cazul in care se ofert doar lotul III. Gar de part se va exprima in lei. Instrum de garantare emis in cond legii, este recomandabil a fi elib de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. De asem instrum de garantare emis in cond legii este recomandabil a fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Per de valab a gar de part trebuie sa fie cel putin egala cu per de valab a ofertei adica 90 de zile rap la data lim de dep a ofertelor.In caz in care ofertdov ca este IMM atunci va benef de o red de 50% din val gar de part conf Legii nr.346/2004. A se compl form 29. Contde trez de gar de partic este: RO49TREZ4765006XXX000219 des la Trezoreria Tg. Mures Cod fiscal al AC este: 4322521
Garantie de buna executie
Cuant gar de buna exec, este de 10% din valcontr, (fara TVA) const prin- un instrum de gar emis in cond leg de o soc banc sau de o soc de asig, care dev anexa la contr, sau prin retsucdin fact afer situat de plata accep la plata. In ac caz, contr are oblig de a des un cont la disp AC, la o banca agre de amb part. Contr are oblig de a des la unitatTrez Stat din cadrul organ fiscal compet in admin acest un cont de disp distinct la disp AC. Suma init care se dep de catre contract in cont de disp astfel deschis nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr.Gar treb sa fie irevoc. Instrum de gar trebuie sa prev daca plata gar se va exec: a) conditionat, respectiv dupa constat culpei persgarantate, in conf cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garant.In caz in care ofert dov ca este IMM atunci va benef de o red de 50% din val gar de buna exec conf Legii nr.346/2004. A se compl form 29
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: -Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?; -Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se solicita completarea Formularului 12C.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se solicita completarea Formularului 40.Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Kolcsar Gyula ? primar, Szabo Erno ? viceprimar, Pascan Anca Maria - secretar, Szabo Attila - responsabil achizitii publice, Eva Golya - contabil, - Veres Filip Arpad, Kerestely Levente, Orban Zoltan, Kolcsar Anquetil Karoly, Vajda Zsolt, Bartis Levente, Szotyori Stefan, Ianosi Marton Szabolcs, Biro Sandor, Savu Aurel, Morar Cornelia, Vaida Marcel, Haba Vasile Alexandru, Babo Gyorgy ? consieri localiSe solicita completarea Formularului 44 Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim14.800.000, 00 lei in cazul in care se oferteaza doar lotul I, 600.000, 00 .lei in cazul in care se oferteaza numai lotul II, 2.800.000 lei in cazul in care se oferteaza numai lotul III, Bilantul contabil pe ultimul an financiar incheiat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl priv efect medii anuale ale pers angaj si a cadrelor de cond in ult 3 ani Ofert treb sa faca dov existentei in componenta echipei de lucru a minim: unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ- in cazul in care se oferteaza doar lotul I;unui inginer specializarea constructii civile, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor civile si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ in cazul in care se oferteaza doar lotul II; unui inginer specializarea constructii civile, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor civile si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ in cazul in care se oferteaza doar lotul III.Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile (formularul 21 din sectiunea formulare), diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens ., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje (doar pentru operatorii economici care oferteaza LOTUL I) : - repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc.;
- compactor mixt 1 buc., - autogreder ? 1 buc- vibrocompactor cu rulouri netede ? 1 buc.;
- statie de preparat mixturi asfaltice ? 1 buc., Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani conform Formularului 12F din sectiunea formulare. Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor: de drumuri in valoarea de minim 7.482.697 lei, fara TVA ? in cazul in care se oferteaza doar lotul I, civile in valoare de minim 323.209, 00 lei, fara TVA, in cazul in care se oferteaza numai lotul II, civile in valoare de minim 1.461.016, 00 lei, fara TVA, in cazul in care se oferteaza numai lotul III. Acest proces verbal va fiinsotit si de o recomandare/document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata/prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor Standardede asigurare a calitatii - Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri daca se depune oferta numai pe lotul I si de constructii civile in cazul in care se oferteaza doar loturile II sau III.Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?., Standardede asigurare a protectiei mediului - Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001 cu specific de lucrari de drumuri daca se depune oferta numai pe lotul I si de constructii civile in cazul in care se oferteaza doar loturile II sau III. Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 15:48