Achizitie publica - Proiect integrat: MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII LOCALE IN COMUNA CAPUSU MARE
Detaliu pentru invitatia numarul 321905
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321905/14.03.2012
Denumire contract: Proiect integrat: MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII LOCALE IN COMUNA CAPUSU MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAPUSUMARE (CONSILIULLOCAL)Cod fiscal: 5909401, Adresa: STR. PRINCIPALANR.24, Capusu Mare, Telefon: 0264350006, Fax: 0264350006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALANR.24, Capusu Mare, Romania, cod postal: 407145, telefon: +40 264350006, fax: +40 264350006, persoana de contact: SAT CAPUSU MARE, STR. PRINCIPALA, NR.24
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CAPUSU MARE , NR. 24, JUD.CLUJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect integrat: MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII LOCALE IN COMUNA CAPUSU MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru realizarea urmatoarelor obiective : Asfaltare strazi in Capusu Mic, comuna Capusu MareRetea de alimentare cu apa, statie de tratare si captare cu drenuri, sat Dumbrava, comuna Capusu Mare, judetul ClujRetea de canalizare si statie de epurare in Dumbrava, comuna Capusu Mare, judetul ClujReabilitare si dotare camin culturalPrima infiintare si dotare centru de ingrijire copii de tip after school
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 947, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 216.500 leilei per total, divizata pe loturi conform Anexei B, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) depunere directa la casieria autoritatii contractante;b) viramentbancar, ordin de plata, fila C.E.C, semnata de banca in favoarea autoritatii contractante, respectiv Primaria Comunei Capusu Mare in contul RO32TREZ2215002XXX000724 deschis la Trezoreria Huedin;c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 15.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, In cazul unei asocieri toti membrii trebuie sa faca dovada ca suntIMM.Garantia de participare se va depune intr-o port fila, atasata la plicul exterior care contine oferta.Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, operatorul economic pierzand astfel suma constituita in conditiile legii. In cazul in care este incident art 278a din OUG34/2006 se vor retine dupa cum urmeaza: Lotul 1- 8051.2 lei, Lotul 2 ? 6247.4 lei; Lotul 3 ? 6168.7 lei, Lotul 4 ? 4517.2 lei, Lotul 5 ? 4222.7 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 10 % din valoarea totala a contractului conform loturilor fara TVA. Garantia de buna executie va fi constituita prin deschidereade catre ofertantul castigator a unui cont de garantii, la dispozitia autoritatii contractante, la unitatile Trezoreriei Statului, in care sa alimenteze cel putin 0, 5% din pretul contractului, in termen de 10 zile de la semnarea acestuia. Restul, pana la 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA, se va constitui prin retinere din sumele aferente fiecarei facturi. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, In cazul unei asocieri toti membrii trebuie sa faca dovada ca suntIMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si de catre tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si de catre tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006.Persoanele responsabile cu intocmirea si atribuirea documentatiei sunt: Primar- Bodea Ionel, coordonator echipa proiect Bolchis Gheorghe- secretarul comunei si responsabil achizitii publice -Abraham FranciscCompletare formular 2A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si de catre tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 4Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidatPersoane juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Certificatele vor arata situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor .Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Ofertantii care prin certifícatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Certificatele constatatoare de plata se pot prezenta si in copie. La cererea comisiei de evaluare reprezentantul unitatii ofertante va prezenta documentul original.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participantOfertantul va completa formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest fornular va fi prezentat si de subcontractanti.Cerinta nr. 6Certificat de participare la procedura de Cerere de oferte cu oferta independenta Ofertantul va completa Formularul C. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original eliberat cu maxim 30 zile inaintea datei de deschidere a ofertelor;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca ofertantii au corespondent in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Va fi respinsa oferta ca inacceptabila daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/ in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indepinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani sa fie minim : Lot 1- 8 000 000 leiLot 2- 4 800 000 leiLot 3- 4 500 000 leiLot 4- 1 400 000 leiLot 5-800 000 lei(Formular 4) - bilant contabil (fara notele explicative) inregistrat la autoritatile competente (dupa caz/an/categoria agentului economic DGFP/ANAF/ORC) insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, acestea fiind date de referinta pentru calculul mediei cifrei de afaceri. Bilantul aferent anului fiscal 2009 va fi insotit de confirmarea de inregistrare la ORC. Curs euro de referinta: 2008-3, 9852; 2009- 4, 2282;2010-4, 2848. Declaratia privind incadrarea in categoria IMM., Se vor prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de lucrari. Se vor prezenta documente emise de institutii bancare cu corespondenta in Romania (ex. scrisoare de confort), prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea obiectului contractului de lucrari, linii de credit confirmate de banci, suficiente pentru derularea contractului de lucrari pentru o perioada de 3 luni si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte. Suma va fi egala : Lot 1- 1 133 529 lei plus TvaLot 2-569 390 lei plus TvaLot 3-551 235 lei plus TvaLot 4-170 000 lei plus TvaLot 5-102 160 lei plus TvaPentru demonstrarea capacitatii financiare nu se vor accepta documente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat ex: facturi fiscale, contracte de imprumut in care ofertantul este creditor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezentainformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari. In cazul asocierii prezentarea personalului minim solicitat se va realiza prin completarea unei liste comune, complete si unice, unde se va indicapentru fiecare membru nominalizat asociatul de la care provine, Personal minim obligatoriu pentru executia lucrarilor: Lotul1-responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiere, atestat, specialitatea cai ferate, durmuri si poduri-sef de santier- experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar-topograf-inspector SSM-responsabil cu calitatea, pentru domeniul infrastructura rutieraLotul 2+Lotul3-sef de santier - experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar-topograf-inspector SSM-reponsabil cu calitatea pentru domeniul constructii edilitare-responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala atesta-specialist instalatii pentru constructii-specialist hidotehnist(constructii edilitare)Lotul 4+5-responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii civile, atestat-sef de santier-specialist constructii civile-specialist instalatii pt constr-resp cu calitatea-topograf-inspector SSM-spec instal electr atestat ANRE, Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari, Ofertantul prin liderul asocierii (in cazul unei asocieri) va completa lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si acordurile de asociere / subcontractare ? cu partea subcontractata in exprimare valorica.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, ofertantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Se va prezenta lista principalelor lucrari similare executate si finalizate in ultimii 5 ani, insotit de certificarile de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executie trebuie sa indice beneficiarii, valorile contractelor de lucrari, perioadele de executie, locul executiei lucrarilor. In cazul unei asocieri se va prezenta un singur formular., O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani pe fiecare lot in parte, astfel: Lotul 1-Executie lucrari pentru investitii de infrastructura rutiera a carui valoare sa fie de 4.900.000 lei fara TVA.Lotul 2-Executie lucrari pentru investitii de alimentare cu apa a carui valoare sa fie de 2.000.000 lei fara TVA.Lotul 3-Executie lucrari pentru investitii de canalizare a carui valoare sa fie de 2.000.000 lei fara TVA.Lotul 4-Executie lucrari pentru investitii de constructii civile/sociale a carui valoare sa fie de 700.000 lei fara TVA.Lotul 5-Executie lucrari pentru investitii de constructii civile/sociale a carui valoare sa fie de 400.000 lei fara TVA.Lista de experienta similarava fi insotita obligatoriu de documente doveditoare: copii contracte similare si procese verbale de receptie. In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ. Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. Se va prezenta certificat ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile care fac obiectul contractului, respectiv executie de infrastructura rutiera (modernizare drumuri si strazi), retele de canalizare menajera/apa si de constructii civile.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta certificatul pentru partea lui din contract.Nu se accepta sisteme de management de mediu in curs de certificare.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa prezinte certificarea SR EN ISO ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 17:33