Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECT INTEGRAT PENTRU INFIINTAREA UNUI CENTRU DE INFORMARE, PROMOVARE SI MARKETING TURISTIC


Detaliu pentru invitatia numarul 348369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOGDAND
Numar invitatie: 348369/11.06.2013
Denumire contract: PROIECT INTEGRAT PENTRU INFIINTAREA UNUI CENTRU DE INFORMARE, PROMOVARE SI MARKETING TURISTIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOGDANDCod fiscal: 3896623, Adresa: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Telefon: 0261/828201, Fax: 0261/828201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Romania, cod postal: 447060, telefon: +40 261828201, fax: +40 261828201, persoana de contact: AUREL BOJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Romania, cod postal: 447060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECT INTEGRAT PENTRU INFIINTAREA UNUI CENTRU DE INFORMARE, PROMOVARE SI MARKETING TURISTIC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede renovarea unui imobil cu demisol, parter ?i mansarda construit recent ?i realizarea modicicarilor interioare necesare func?ionarii unui centru de informare, promovare ?i marketing turistic situat la parterul cladirii. Nu se propun modificari structurale. Intre axele 3-4 ?i C-D, la parter se vor amenaja grupuri sanitare ?i o centrala termica, dar fara demolare de pere?i structurali. Se va executa un acces nou la parter, mai exact o scara intre teren ?i cota 0, 00.Valoarea totala a contractului fara TVA este de 251.954 RON echivalent cu 57.887 Euro la cursul 4, 3525 RON din data de 18.10.2011 aferent Contractului de Finan?are, din care 10.403 RON echivalent cu 2.390 Euro la acela?i curs euro, reprezinta valoarea defalcata aferenta capitolului Cheltuieli diverse ?i nepevazute.Orice referire la marci, standarde ?i norme prezentate in documenta?ia de atribuire vor fi considerate ca purtand men?iunea , ,sau echivalent?.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 954 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare (GP) este de 4.800 RON. Daca ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societa?i, garan?ia de participare va fi constituita de catre liderul asocia?iei.1.Scrisoare de garan?ie bancara, care este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania;2. Instrument de garantare emis de societa?i de asigurare emis de societa?i de asigurare ? Formularul nr. 3 ? in original;3. Ordin de plata in contul Autorita?ii Contractante: RO60 TREZ 5495 006X XX00 0284 deschis la Trezoreria Ta?nad, cu viza bancii ofertantului.- Perioada de valabilitate a garan?ieide participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei (minim 90 de zile) sau se va exprima printr-un numar fix de zile care nu poate fi mai mic decat numarul de zile prevazut pentru perioada de valabilitate a ofertei.- In cazul in care ofertan?ii depun garan?ia de participare in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Garan?ia de participare poate fi re?inuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 ?i art. 278^1 din OUG 34/2006.- In cazul in care ofertantul dovede?te ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declara?ie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conform Formularului 4. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.- Pentru nedepunerea garan?iei de participare in cunatumul ?i forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 ?i HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in situata in care ofertantul intra in categoria IMM. Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurari ori prin retineri succesive din facturile de plati. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozi?ia autorita?ii contractante, la Trezoreria Statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garan?iei de participare se va stabili de comun acord cu operatorul economic desemnat ca?tigator la semnarea contractelor. Garan?ia se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garan?iei se restituie in termen de 14 zile de la data recep?iei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declara?ie privind eligibilitatea ? Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?ia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A din sec?iunea Formulare. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator.2. Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare din situa?iile urmatoare: a) A intrat in faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul ? sindicb) Nu ?i-a indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in ?ara in care este stabilit;c) In ultimii doi ani nu ?i-a indeplinit in mod defectuos obliga?iile contractuale, din motive contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este in masura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) A fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare definitiva a unei instan?e judecatore?ti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei gre?eli in materie profesionala;e) prezinta informa?ii false sau nu prezinta informa?iile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare ?i selec?ie;
- Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?iile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B din sec?iunea Formulare. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator.3. Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 24/2006- Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?iile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 24/2006 conform Formularului 12H ?i anexa acestuia, din sec?iunea Formulare. In ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizare procedurii de atribuire ? art. 69^1/OUG34/2006, persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: Primar: Bojan Aurel; Viceprimar: Kallay Sandor; Contabil: Nagy Margareta; Secretar: Nagy Stefan; Consilier Asistent - Responsabil Achizi?ii: Temian Simona; Consilieri Locali: Antal Maria, Bede Eva-Adela, Blidar Ioan, Campan Dorin, Dragos Nicolae-Teodor, Dumuta Patritiu, Kis-Kasza-Szasz Gabor-Kalman, Kurti Sandor, Nagy Iuliana, Zaharie Ioan; Consilier Superior: Bojan Elisabeta; Expert cooptat Florin- Marinel Hagau.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest Formular. In cazul unui ter? sus?inator acesta este de asemenea obligat sa prezinte Formularul.4. Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010- Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordan?a cu regulile de concuren?a conform Formularului 18 din sec?iunea Formulare.5. Declara?ie privind calitatea de participant la procedura ? Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant. Mai mul?i operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens un Acord de asociere, conform Formularului 13B din sec?iunea Formulare.- Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obliga?ia de a preciza partea sau par?ile din contract ce urmeaza a fi subcontractate (Formular 13A din sec?iunea Formulare) ?i datele de recunoa?tere a subcontractan?ilor prezentand in acest sens un Acord de subcontractare, conform Formularului 13C din sec?iunea Formulare.- Ofertantul ramane direct raspunzator in fa?a Autorita?ii Contractante de indeplinirea contractului.Nota: Formularul 12C ? Declara?ie privind calitatea de participant la procedura va fi depus de catre fiecare membru al grupului.6. Atestate fiscale ? Ofertantul va prezenta atestate fiscale (in copii lizibile cu men?iunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre bugetul de stat ?i a impozitelor ?i taxelor locale ? din care sa reiasa obliga?iile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a elimina din cadrul procedurii pe ofertan?ii care au datorii restante catre bugetul de stat ?i bugetele locale. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului (ORC)prezent in original/ copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? ?Informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in Original sau Copie legalizata.2. Atestat pentru executarea de instala?ii electrice valabil la data depunerii ofertelor, in vederea executarii instala?iilor electrice - Ofertantul este atestat pentru executarea de instala?ii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin Atestat pentru executarea de instala?ii electrice valabil la data depunerii ofertelor, in vederea executarii instala?iilor electrice conform Ordinului ANRMAP 509/2011. Se va permite prezentarea documentului solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie egala cu cel putin 450.000 lei., Cerinta 2 - Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim o luna de la data semnarii contractului in valoare de minim 40.000 lei.Suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului, in cazul ofertei ca?tigatoare.Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si adus la bun sfarsit lucrari similare de constructii civile cuvaloare de minim 200.000 lei, fara TVAa. Se va ata?a Formularul 14 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clien?i priva?i, valoarea, perioada ?i locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu ?i daca au fost duse la bun sfar?it. Se pot ata?a de asemenea copii lizibile cu men?iunea , ,Conform cu Originalul? ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau recomandari din partea beneficiarilor. Daca este cazul, recomandarile se vor prezenta in copie lizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul? pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara - Formularul 16.b. Se va ata?a Formularul 15 ? Experien?a Similara ? completat pentru fiecare lucrare prezentata ca experien?a similara.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta Formularul 15 completat cu datele a maxim 2 contracte de lucrari similare de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie de minim 200.000 lei, fara TVA., Utilaje/DotariCerinta 1. Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului ? Formular 17, in conformitate cu necesarul de utilaje prevazut in proiectul tehnic.- Se vor anexa suplimentar declaratiei respective si: Copii dupa contractele de inchiriere, contracte de servicii, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului., PersonalCerin?a 2. Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune condi?ii a contractului. Se vor ata?a: - Declara?ie privind informa?ii de personal ? Formular 12 D;
- Centralizator privind informa?ii de personal ? Formular 12 E;
- Declara?ie pe propria raspundere - Formular 12 F ? privind personalul cheie nominalizat pentru execu?ia de lucrari, respectiv: ?Nominalizarea managerului de proiect;?Nominalizarea ?efilor de ?antier;?Nominalizarea responsabilului tehnic cu execu?ia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate (RTE)?Nominalizarea responsabilului privind controlul calita?ii (CQ);?Nominalizarea inspectorului privind securitatea muncii (SSM.);?Nominalizarea personalului calificat autorizat ANRE pentru lucrarile in domeniul instala?iilor electrice conform ORDIN ANRENr. 90 din 19 noiembrie 2009.NOTA: 1. Se solicita personal de specialitate atestat pentru activita?ile specifice.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor documente: - CV-uri - conform Formularului 12I- Diploma de studii in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?;
- Atestate, autoriza?ii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data depunerii ofertei, in copiii lizibile cu men?iunea ?conform cu originalul?;
- Extras din registrul salaria?ilor - Lista salaria?ilor din programul Revisal sau contracte de prestari servicii in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? ?i angajament de participare conform art.188 al.(3) lit. b) / OUG 34- Declara?ie de disponibilitate, in original, pentru fiecare dintre speciali?tii men?iona?i in Formularul 12E, in cazul in care ace?tia nu sunt angaja?i cu norma intreaga sau sunt angaja?i pe perioada determinata ai ofertantului ? Formular 12J. Cerinta nr. 1 - Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management a calitatii) valabil la data limita de depunere aofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta 2 - Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere aofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer