Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiect integrat pentru promovarea turismului in comuna Godeanu si comunele limitrofe?


Detaliu pentru invitatia numarul 334556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna GODEANU
Numar invitatie: 334556/30.08.2012
Denumire contract: ?Proiect integrat pentru promovarea turismului in comuna Godeanu si comunele limitrofe?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GODEANUCod fiscal: 4484418, Adresa: comuna Godeanu, Godeanu, Telefon: 0252388540, Fax: 0252388540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Godeanu, Godeanu, Romania, cod postal: 227215, telefon: +40 252388540, fax: +40 252388540, persoana de contact: Ion Gheorgheci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Godeanu, localitate Godeanu, judet Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiect integrat pentru promovarea turismului in comuna Godeanu si comunele limitrofe?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie Centrul de informare turistica Godeanu conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, in cuantum de 10.815 leiGarantia de participare trebuie sa fie prezentata la deschiderea ofertelor, in original, in afara plicului care contine oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul de trezorerie RO11TREZ46121450204012XXX, deschis la Trezoreria Drobeta Turnu-Severin- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia pentru participare va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HG. nr. 925/2006 iar autoritatea contractanta va retine suma de 4320, 76 lei in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 .In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legiinr. 346/2004garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie. In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului- Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sauprin retineri succesive din in sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Se solicita Declaratie privind eligibilitatea ? Anexa 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si tertul sustinator daca este cazul.2.Se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Anexa 3 insotita de certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local (Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice si Certificat privind taxele si impozitele locale emis de Primarie - Directia taxe si impozite locale)Ofertantul are obligatia sa prezinte aceste documente in original/copie legalizatasau copie conform cu originaluldin care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular deasemenea si tertul sustinator . ( daca este cazul). Tertii vor prezenta declaratie conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Nota : Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Se solicita ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน?din OUG 34/2006 ? Anexa 4Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/Subcontractantul/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Primar Gheorgheci Ion, Viceprimar Dumitrescu Petre, Lolescu Cornelia contabil, Rafa Valentina secretar, Trifu Ion ? casier persoane cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice si consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Achimescu Romica, Armulescu Elena, Roata Ion, Armulescu valentin, Paulescu petre, Dragomirescu Viorel, Achimescu Cristian si Nicolae Bogdan) este exclus din procedura de atribuire.4. Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa 5Ofertantul trebuie sa prezinte formularul si sa il depuna in cadrul ofertei, cerinta fiind in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010.5 . Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Anexa 6Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat la sectiunea III ? Modele de formulare Cerinte obligatorii: - Ofertantul sa fie legal inregistrat.- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului include si obiectul proceduriiSe solicita Certificat constatator emis de ORC emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si asociatii sai, daca este cazul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea rezultatului procedurii, prezentarea pt. conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Se solicita de asemenea un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Informatii privindsituatia economico - financiara: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani calendaristici (2009, 2010 si 2011) este min. 1.080.000 RON sau echivalent in EURO ? cursul de schimb fiind cel afisat de catre Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria IMM-urilor, cf leg. 346/2004 va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM).In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri., Completare cerinta 1: Prezentare in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010 , 31.12.2011 vizat de institutiile abilitate - DDGFP sau insotit de confirmare depunere la Registrul Comertuluisau alte documente edificatoare in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul ec. nu poate prezenta bilanturile contabile.Pt pers. juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, cu traducere autorizata si legalizate la un notar public din Romania, Cerinta 2 Informatii privind bonitatea generala.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie alucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe o perioada de 90 de zile in valoare de cel putin 270.000 lei, prin prezentarea de Scrisori de bonitate eliberate de banci sau alte institutii financiare, Tert sustinator (daca este cazul ) In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Prezentare Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor. Experienta similara: executia in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) de lucrarari similare ca natura si complexitate cu cele care fac obiectul prezentului contract de cel putin 540.000lei fara TVA Pt. echivalenta leu/euro se va folosi cursul mediu anual publicat de BNR pentru anul in care a fost semnat contractul., ,Completare Ceinta 1: Pt lucrarile prez drept experienta similara se vor prezenta : PV de receptie la terminarea lucrarilor si/sau PV de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Certificari de buna executie care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate Documentele se vor prezenta in copie lizibila, "conform cu originalul?., ,Cerinta 2 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniLista personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari- personal minim: Sef santier ? inginer constructii civile, cu experienta profesionala generala de minim 3 ani, Ing. specilaizarea Instalatiipentru constructii cu experienta profesionala generala de minim 3 ani, Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile, atestat de MDRT., Completare cerinta 2 : Pentru toate persoanele propuse pt. indeplinirea contractului se va prezenta: CV pers de conducere si de specialitate si angajament de participare in orig semnate si datate, copie certificata pentru conf cu originalul dupa urmatoarele documente?diplome privind specializarea rsonalului; ?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor cat si copia actului care dovedeste relatia juridica a specialistului propus cu operatorul economic ofertant.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat., Cerinta 3 Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului - sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului: Autobasculante ; Buldoexcavator; schela metalica, betoniera, macara, echipamente finisaje cladiri.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat.Utilajele se vor asigura in conformitate cu listele de cantitati de lucrari intocmite de ofertant., Completare Cerinta 3: Ofertantul va constitui dovada ca detine (in dotare proprie, prin contracte , conventii de inchiriere, angajamente, etc) acele echipamente, utilaje, mijloace fixe si a alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Pentru toate utilajele prezentate se va face dovada ca sunt in stare de functiune., Informatii privind subcontractantii- Se va prezenta o lista cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si cantitatile de lucrari si valoarea acestora. Se va prezenta acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare agent economic(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului)., ,Informatii privind asociatii - Se prezinta Acordul de asociere in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei, ,Tert sustinator(daca este cazul) In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractului de achizitie publica. ISO 9001:2008 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Se vor prezenta copii legalizate/ copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari.Sunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditiei privind dovedirea asigurarii lor la un nivel corespunzator.Nu se admit operatori economici in curs de autorizare. In cazul unei asocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declara ca va executa lucrarea ( prezentate in acordul de asociere)., ISO 14001:2005 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta copii legalizate/ copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificariiSunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditiei privind dovedirea asigurarii lor la un nivel corespunzator.Nu se admit operatori economici in curs de autorizare. In cazul unei asocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declara ca va executa lucrarea ( prezentate in acordul de asociere).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer