Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiect integrat prima infiintare a unui sistem centralizat de alimentare cu apa, captare si statie de tratare a apei, prima infiintare a unui sistem centralizat de canalizare si statie de epurare comuna Pirscoveni satele: Pirscoveni, Butoi, Olari?


Detaliu pentru invitatia numarul 341769
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PIRSCOVENI
Numar invitatie: 341769/14.01.2013
Denumire contract: ?Proiect integrat prima infiintare a unui sistem centralizat de alimentare cu apa, captare si statie de tratare a apei, prima infiintare a unui sistem centralizat de canalizare si statie de epurare comuna Pirscoveni satele: Pirscoveni, Butoi, Olari?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIRSCOVENICod fiscal: 4395043, Adresa: comuna Pirscoveni, judetul Olt, Parscoveni, Telefon: 0249455308, Fax: 0249455308
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Pirscoveni, judetul Olt, Parscoveni, Romania, cod postal: 237325, telefon: +40 0249455308, fax: +40 0249455308, persoana de contact: GURAN NINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Pirscoveni din comuna Pirscoveni, judetul Olt, Parscoveni, Romania, cod postal: 237325
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiect integrat prima infiintare a unui sistem centralizat de alimentare cu apa, captare si statie de tratare a apei, prima infiintare a unui sistem centralizat de canalizare si statie de epurare comuna Pirscoveni satele: Pirscoveni, Butoi, Olari?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu apa: Sistemul de centralizat de alimentare cu apa propus asigura distributia apei catre populatia comunei Pirscoveni si se compune din: sursa compusa din 2 puturi forate H=90 m sapate in sistem hidraulic cu un debit de 4, 0 l/s/foraj; aductiune ? se va executa din tuburi de polietilena de inalta densitate Pn 10 bari cu diametrul de 110 mm respectiv 125 mm in lungime de 196 m si pozata la adancime de 1, 0 m; inmagazinare ? amplasat in incinta gospodariei de apa cu o capacitate de 400 mc executat din panouri metalice cu dimensiuni 1, 22x1, 22 m preuzinate si asamblate asezate pe un sistem de grinzi cu inaltimea de 60 cm ce sunt asezate pe un radier general din beton armat cu grosimea de 30 cm ; tratare dezinfectie- statia de clorinare propusa pentru dezinfectia apei este de tip container prevazuta cu doua incaperi separate cu dimensiuni de 6, 0x2, 5x2, 51 m amplasat pe fundatie din beton; statie pompare ? echipata cu pompe booster realiyata preuzinal instalatiile fiind montate intr-un container metaqlic cu dimensiuneile 6, 0x2, 5x2, 51 m; statia de pompare va fi echipata cu 3 pompe cu turatie variabila (2+1) cu caracteristicile: Q= 60mc/h, H=50m, P=5, 0 kw, U=220/380 V; distributie ? lungime totala 16262 m prevazuta cu 9 hidranti de incendiu;Canalizare: Solutia adoptata pentru realizarea lucrarii consta in executia unui sistem de canalizare pentru preluarea apelor uzate menajere provenite de la populatie si agentii economici din comuna PIRSCOVENI de tip divizor, cu functionare partial gravitationala cu statii de pompare, cu camine de inspectie (vizitare) si camine de schimbare de directie, pana la nivelul unei statii centralizate de epurare a apelor uzate menajere. Statia de epurare va fi amplasata in zona cu amplitudinea cea mai mica, urmand ca apele menajere epurate sa fie deversate in raul OLTET. Lungimea totala a retelei de canalizare este egala cu: 14713 [m]. Conductele din PEHD, prin care se face pomparea au lungimea de 695 [m] (pentru pehd-pe80-sdr17- ø 110 mm); Pe traseul retelei de canalizare a apelor uzate menajere se intalnesc urmatoarele lucrari speciale: subtraversari, camine de vizitare si statii de pompare.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 656, 825 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
150.000, 00 LEI. Mod de constituire: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante;b)ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO77TREZ5085006XXX000059 deschis la Trezoreria Orasului Bals, cod fiscal 4395043 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii ;c)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 8.325, 68 lei conform art. 278¹, din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din val. contractului fara T.V.A, prin retineri succesive din sit. de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie- prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentarea Formularului 4 ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Matei Dumitru Danut- primar, Matei Marian-viceprimar, Cionila Florentina-contabil, Guran Nina-achizitii publice, Stoiculescu Madalin- Secretar , Consilieri Locali: Preda Danut Emilian, Patrascu Dorin Stelian, Mitroi Stefanel, Varzaru George, Chera Vergil, Drusa Stelian, Militaru Ion, Iacob Alin, Postolache Marin, Postolache Ion Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN; Datele/informatiile precizate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere; Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv: lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide; lucrari de pregatire a terenului; lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale; lucrari de instalatii electrice; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti;i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 15.313.000 lei;Formularul nr.6completat.Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil/Raport auditori/alte documente relevante in acest sens) inregistrate potrivit legii., Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care se demonstreaza faptul ca in cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 3 luni in suma minima de 957.103, 00 lei pentru obiectivul de investitii ?Sistem integrat de alimentare cu apa, statie de tratare, canalizare si statie de epurare, Sat Pirscoveni, Com. Pirscoveni, Judetul Olt?Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar disponibilitatea de sustinere a lucrarii pentru cuantumul si perioada precizata exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente, Nivelul indicatorului financiar "lichiditate generala"aferent ultimului an fiscal minim 95%, Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: - cel putin un contract sau cel mult doua contracte din care sa rezulte executarea de lucrari de de alimentare cu apa in valoare de cel putin 2.628.000, 00 lei;
- cel putin un contract sau cel mult doua contracte din care sa rezulte executarea de lucrari de canalizare in valoare de cel putin 5.028.000, 00 lei;, Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaCertificarile de buna executie se confirma prin prezentareaunor certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte natura lucrarilor executate si valoarea acestora; Vor fi prezentate in acest sens fie Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor; fie Recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: - Instalatie de foraj Hmin= 50 m- buldoexcavator;
- autobetoniera;
- pompa beton;
- autobasculante;
- compactor- masina/aparat sudura PE- statie de de preparare a betoanelor de ciment;
- laborator de verificari si incercari grad II;, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.- Un coordonator de lucrari ? inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil (instalatii in constructii/hidrotehnica/geodezie/ingineria mediului) cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa si/sau canalizare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Un coordonator de lucrari ? inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil (instalatii in constructii/ ingineria mediului/ hidrotehnica / geodezie/ foraj sonde) cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de foraj-extractie, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, - un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul alimentare cu apa si canalizare;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructiilor civile, industriale si/sau agricole;, - un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de constructii civile, industriale si/sau agricole;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa si/sau canalizare;, - un Inginer- specializarea instalatii electrice autorizat ANRE Gr. II cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un responsabil cu sanatatesi securitatea in munca - cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD, Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalentpentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (lucrari de alimentare apa, edilitare, canalizare si tratare a apei, lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii aferente constructiilor).In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (lucrari de alimentare apa, edilitare, canalizare si tratare a apei, lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii aferente constructiilor).In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 75, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei
10
Descriere: ) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 60 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, (cuprinsa intre 24 si 60 luni)se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni
Termen de executie
15
Descriere: Punctajul pentru ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 20 luni si nu mai mult de 23 luni) se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte); b) pentru o perioada mai mare de 23 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 20 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 20 luni; Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila online prin intermediul operatorului SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer