Achizitie publica - Proiect nr. MODAU-002/2012 ?Modernizare retea electrica de distributie la sediul Institutului de Studii pentru Ordine Publica?
Detaliu pentru invitatia numarul 338431
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338431/30.10.2012
Denumire contract: Proiect nr. MODAU-002/2012 ?Modernizare retea electrica de distributie la sediul Institutului de Studii pentru Ordine Publica?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Studii pentru Ordine PublicaCod fiscal: 4183172, Adresa: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Telefon: 3324867, Fax: 3323855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041323, telefon: +40 213324867, fax: +40 213323855, persoana de contact: Rodica Negru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041323, telefon: +40 213324867, fax: +40 213323855
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect nr. MODAU-002/2012 ?Modernizare retea electrica de distributie la sediul Institutului de Studii pentru Ordine Publica?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al investitiei il reprezinta conditiile de functionare, exploatare si siguranta pentru consumatorii electrici aferenti Institutului
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare: 3500 lei? cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raaspundere conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii;? perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor? garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul RO 04 TREZ 7045005 XXX 000135, deschis la Trezorerie sector 4 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? in conditiile prevazute de art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine suma de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2051, 2 lei.? garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
conf. art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale.In caz constit. prin ret. succesive din sit. de plata, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoz. aut. contactante, conf. H.G. nr.1045/2011.Cuantumul gar. de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA.Cuantumul gar. de buna executie pt. IMM: 50% din cuantumul solicitat, cu decl. pe propria raspundere conf. Legii nr.346/2004 priv. stimularea infiintarii si dezv.intrep. mici si mijl.Returnarea gar. de buna exec.: conf. art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiatisa fie mai mare sau egala cu 250000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul va prezenta o declaratie care sa cuprinda o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Numarul de ani solicitati se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnareacontractului dovezile detinerii echipamentelor instalatiilor, utilajelor, echipamentelor, mijloace tehnice si mijloace de transport., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Personalul cheie responsabil de indeplinirea contractului, minim solicitat: Responsabil de contract / sef santier /Coordonator de lucrare Cerinte: studii superioare in domeniul constructii/instalatii, experienta profesionala generala in domeniul constructii/instalatii; experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil de contract/sef santier/ Coordonator de lucrare , pentrucel putin un contract lucrari similar obiectului achizitiei.Responsabil RTE pe domeniul constructii/instalatii Cerinte: atestat profesional eliberat de institutiile abilitate in constructii/instalatii, valabilResponsabil securitate si sanatate santier, securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat conform Legii nr. 319/2006; Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare., Se solicita dovada implementarii standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 10:11