Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiect. si exec. elem. de protectie fizica si sisteme de sec.-ghisee/casierii D.I.T.L, Sect.1, Buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 320877
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 320877/28.02.2012
Denumire contract: Proiect. si exec. elem. de protectie fizica si sisteme de sec.-ghisee/casierii D.I.T.L, Sect.1, Buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 213191013, fax: +40 213191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect. si exec. elem. de protectie fizica si sisteme de sec.-ghisee/casierii D.I.T.L, Sect.1, Buc.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea unor spatii tip casierie cat si instalarea unui sistem CCTV pentru Directia Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1
II.1.6) CPV: 45421141-4 - Lucrari de compartimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 6.500 lei. Valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.500 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: min. 12 luni ?max. 36 luni, de la recept. la term. lucr. Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr.Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. In acest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt solicit.: 1.Fisa inf. gen. 2.Decl.eligib.(Declaratiaprivind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul)3.Decl. neincadr. art. 181-OUG nr. 34/ 2006(cert. atest. fisc.-vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul) 4.Decl. priv. cal. de part. la procedura 5.Certif. part.oferta indep. 6.Decl.neincadr.art. 69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul-Formular III.2.1.6).Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice. Certificat constatator.(In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la31.12.2010.Cifra de afaceri medie globala pentru anul 2010 sa fie de cel putin 700.000 lei (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv si anume: 1 Euro = 4, 2122 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitate tehnicaLista contractelor similare1. o lista a princip. serv. de proiect prest. in ultimii 5 ani, raportati la data dep ofert. care sa cuprinda: - min. un proiect privind lucrari similare.2. o lista a princip. lucr. exec. in ultimii 5 ani, raportati la data dep ofert.care sa cupr.: -min. o lucr. simil.Suma servicilor prestate si a lucrarilor executate, sa aiba o val. de min.300.000 lei( pentru cursul de schimb al euro afisat de BNR in data de 23.12.2011? 1E = 4, 3011lei )Se vor prezenta urm. doc. : - copie a paginilor relevante(denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului) din contractul/contractele care dovedesc experienta similara-(conform cu originalul) ;
- copie simpla a proc. verb. de recept. la term. lucr. exec. in baza contrat. care dovedeste experienta similara ;
- recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezultecalitatea lucrarilor executate, Capacit profes.A)Cerinte: 1. Un resp. tehn. cu exec. (RTE)?in constr. civile, industr. si agrozootehnice, in conf. cu preved.Legii nr. 10/1995, privind calit. in constr.2. Un resp. tehn. cu exec. (MEF) ? in domeniul EA, in conf. cu preved. legale.3.Un ing. sisteme de securitate atestat de Asociatia Romana pentru Tehnica de Securitate-conf HGR 1010/2004(aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor), art 11 alin. 1.4. Un sudor autorizat ISCIR.B)AUTORIZATII SI CERTIFICARI1.Lic. ptr. efect. de activit. de proiectare, inst. si intret. sist. de alarmare impotriva efractiei(dupa caz), elib. de Insp. General al Politiei Romane, in conf. cu art. 34 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor modif. i compl. prin legea nr. 40/2010.2.Doc. de certificare(agremente tehnice) pentru echipamentele utiliza Standarde de asigurare a managementului calitatiiCertificatul ISO 9001/ 2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta in mod obligatoriu certificatul ISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil cel putin pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada de executie a anului in curs.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor: exprimata in zile, min 30 zile-max 60 zile
20
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata lucrarilor, exprimata in luni, minim 12 luni - maxim 36 luni
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer