Achizitie publica - Proiect SMART Metering la SD Satu Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 356175
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356175/28.11.2013
Denumire contract: Proiect SMART Metering la SD Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul FDEE, str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect SMART Metering la SD Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea (proiectare PT+DE si executie) unui sistem de masurare inteligenta a en.el.(SMART metering) pentru un nr.total de 3596 de abonati (consumatori) din mun.Satu Mare.Valoarea estimata a lucrarii, determinata in baza devizului general, este de 6.729.801, 1 lei si se compune din: -valoarea de investitie de 6.118.001 lei-valoarea cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10%, reprezentand 611.800, 1 lei.
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 729, 801.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 120.000lei (respectiv 60.000lei pentru IMM-uri)se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului dingarantia de participare suma de 8.171, 8lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10%(resp 5% pt IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract;valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie;2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- formular B;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul.Certificatele fiscale vor prezenta faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugeteleasigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf.art.181 lit.c), din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat suntconsiderate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf.art.9, alin.(1) din Ordinul 509/2011.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Formular A1-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt ing. Vasile Filip - director general, ing.Cristian Muresan? director dezvoltare, ec.Olivia Stanca- Director Economic, Cons.jr. Mihaela Torje-sef serv.juridic, ec.Maria Mandrean-Sef Birou Disciplina Contractuala, ing.Ada Sanda Lucia Pintican - sef Serviciu Investitii, Claudiu Vermesan ing.- sef Serv.Gestiune Masura, ing. Daniel Stanciu -Serv.strategie, studii proiectare, ing.Mihaiela Oltean- Sef Serviciu Achizitii, ing.Liana Bogdan- Serv Achizitii - in original ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMA-formular A2 -Certificat constatator, in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;sau-Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-(in original/copie legalizat/ copie" conform cu originalul");sau-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in original/copie legalizat/copie "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).-se va prezenta o copie a ?Atestatului de tip C1A si C2A? eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), care confera dreptul legal pentru proiectarea si executia de statii electrice , cerinta necesara conform art.12 din Ordinul ANRE nr.23/2013 in conformitate cu L123/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 , insotit de dovada depunerii lui.Bilantul vacuprinde formularele: 10;20;30;40, Fisa de informatii generale. Se solicita ca media cifrei de afaceri globale, peultimii3 ani, sa fie de minim 12.236.002lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. ? Se va completa si depune Formularul B2 din Sectiunea FormularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificariindica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeazadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Se va completa si depune, Formularul C3din Sectiunea Formulare, Experienta similara se va demonstra prin prezentarea de cel putinun contract-maxim 2 contracte finalizate (conform situatiile prevazute la art.14 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011) in ultimii 5 ani, prin care sa se confirme executarea delucrari similare celei supuse achizitiei in valoare de minim 6.000.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Se va completa si depune, in original, Formular B4, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere privind partile din contract ce urmeaza a fisubcontractate, denumirea subcontractantului / subcontractantilor sispecializarea acestuia/ acestora.Se va completa si depune, in original, Formularul D1 si anexa acestuia din Sectiunea Formulare, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia.Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul deasociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie vaconstitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achitaaceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala.Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme caoperatorul respecta standardul de asigurare a calitatii, Se va prezenta, certificat ISO 14001/2005 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme caoperatorul respecta standardul de mediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara.
Garantia acordata lucrarii
15
Descriere: Garantia acordata lucrarii minima acceptata este de 36luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii. Oferta cu garantia acordata lucrarii mai mica de 36 luni va fi declarata neconforma. Oferta cu durata garantiei lucrarii de 36 luni va fi declarata conforma;Garantia acordata lucrarii maxima este de 60luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii. Oferta cu durata garantiei acordata lucrarii mai mare de 60 luni nu va fi punctata suplimentar, va primi punctajul maxim de 15 puncte. Oferta cugarantia acordata lucrarii de 60 luni va primi punctajul maxim de 15 puncte; Pentru ofertele cu garantia acordata lucrarii cuprinsa intre 36 si 60 luni punctajul va fi acordat proportional aplicand formula;
Durata garantiei echipamentelor
15
Descriere: Durata garantiei echipamentelor minima acceptata este de 36 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii. Oferta cu durata garantiei echipamentelor mai mica de 36 luni va fi declarata neconforma. Oferta cu durata garantiei echipamentelor de 36 luni va fi declarata conforma;Durata garantiei echipamentelor maxima este de 60 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii. Oferta cu durata garantiei echipamentelor de 60luni nu va fi punctata suplimentar, va primi punctajul maxim de 15 puncte;Oferta cudurata garantiei echipamentelor de 60luni va primi punctajul maxim de 15 puncte; Pentru ofertele cu durata garantiei echipamentelor cuprinsa intre 36 si 60 luni (Durata gar. echip. Of. N), punctajul va fi acordat proportional aplicand formula
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 10:22