Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiect tehnic, consolidare, extindere si modernizare cinematograf Favorit


Detaliu pentru invitatia numarul 324283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Numar invitatie: 324283/18.04.2012
Denumire contract: Proiect tehnic, consolidare, extindere si modernizare cinematograf Favorit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Florin Preda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Investitii, Bd. Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect tehnic, consolidare, extindere si modernizare cinematograf Favorit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiect tehnic, consolidare, extindere si modernizare cinematograf Favorit
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da: 6.000 lei.a)Garantia de participare constituita prin Scrisoare de garantie bancara-conf. Formular F.8, sau orice alt instrument de plata (conf.art.86 alin.1 din HG925/2006).Acest doc va fi prez in plicul deschis care insoteste oferta.Oferta va fi returnata nedeschisa daca garantia de participare nu este const si prez cf celor stab la pct a, b, c: b)Valab garan de particip: 90 zile de la data limita de dep a ofertei.In cazul ext per de valab a of, per de valabilitate a garan de particip va fi prelungita in mod coresp.c)Modul de const a garan de particip: se va const prin virament bancar in contul de garan al Sectorului 6 al Mun Buc cu nr. RO86TREZ7065006XXX000134 deschis la Trez. Sect 6, sau printr-un instr de garan emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig care se prez in orig.Daca of este IMM, acesta benefic de red cu 50% a cerintei privind cuantumul garan de particip.Of trebuie sa completeze si sa ataseze la of decl pe propr rasp priv incadr in categ IMM(formular F8.1).Doc care nu sunt insotite de dovada const garan de particip vor fi respinse ca inacceptabile.A.c. are dreptul de a retine garan pt particip, of pierzand suma const daca: isi retrage of in per de valab a acesteia;of sa fiind stab castigat, nu const garan de buna exec in per de valab a of, dar nu mai tarziu de 7 zile de la semn ctr de catre ambele parti;of sa fiind stab castig, refuza sa semn ctr de serv in per de valab a of.Daca of dep o contestatie respinsa de CNSC, a.c.va retine contestatorului din garan de particip, in raport cu val estim suma conform art.278ยน, alin (1), litera b)din OUG34/2006, respectiv 4.309, 99 lei.Garan de particip const de of se returneaza acestora de catre a.c. in cel mult 3 zile lucr de la data exp per de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Da.Cuantumul garan de buna exec: 5% din val contractului, fara tva.Se va const cf art.90, alin 1 din HG925/ 2006 prin instr de garan emis in cond legii, de o soc bancara sau de o soc de asig, care devine anexa la ctr.Se poate const si prin retineri succesive din sumele dat pt facturi partiale(cf HG1045/2011).Daca a.c. are calit de aut publica, inst publica sau op ec cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a desch la unit Trez Statului din cadrul org fisc competent in admin acestuia un cont de disponib distinct la dispoz a.c.Suma initiala care se dep nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.Modul de restituire: cf.art 92, alin 4 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului.Documentele vor fi prezentate in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, dar nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.Formular F 1.1- Declaratie privind eligibilitatea(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Formular B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010)Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Formular F1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar: Cristian Constantin PoterasDirector Executiv: Florin PredaSef Serviciu Achizitii Publice: Andreea FlorescuConsilier: Cristina MihaiConsilier: Adrian FloreaConsilier: Lucian IscoviciuCazier judiciar administratorCazier judiciar operator economicCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 1.000.000 leiDaca of este IMM, acesta benefic de reducere cu 50% a cerintei priv cifra de afaceri.In cazul unei asoc, fiec membru al asoc trebuie sa faca dovada calit de IMM pt a benefic de reducerea cu 50% pt criteriul legat de cifra de afaceri.Pt echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, conf preved art 186, alin 1 din OUG34/2006, de catre o alta pers, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al pers resp incheiat in forma autentica, Ofertantii vor depune bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inreg la A.F.P.In situatia in care op ec si-a inreg bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indepl nivelul impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Lista dotari minime: minim 3 computerelicente software Windows, MS Office, Archicad sau Autocad, CorelDraw sau echivalentminim 1 plotter format A0+, Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii similare in ultimii 3 ani, Pentru calificare se cere ca ofertantul sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a participat la minim 1 contract de servicii de proiectare de sali de spectacole/cinematograf, Lista contractelor de servicii similare, Fisa de experienta similaraAutoritatea contractanta solicita elaborarea a cel putin: - minim 1 proiect tehnic de arhitectura de amenajare sau modernizare sau reabilitare a unor cladiri- minim 1 proiect tehnic de rezistenta de consolidare sau supraetajare a unor cladiri- minim 1 proiect tehnic de instalatii electrice si de curenti slabi, inclusiv instalatii audio-video-sonorizare si iluminat scena, Lista priv pers propus pt indepl ctr: a)min 2 arhitecti, cu drept de semnatura valab OAR, inscrisi in TNA, cu o vech in proiectare de min 3 ani si care vor rasp de indeplinirea viit ctr.b)min 1 inginer constr de constructii civile, cu o vech in proiectare de min 3 ani si care va rasp de indepl viitorului ctr;c)minim 2 ingineri constr spec instalatii, cu o vech in proiectare de min 3 ani si care vor rasp de indepl viitorului ctr.d)min 1 inginer cu spec IT/ informatica, cu exp dovedita prin diplome si care va rasp de indepl viitorului ctr.e)min 4 ingineri cu spec electronica si telecomunicatii/ automatica cu exp dovedita prin diplome in domeniile: sisteme audio - 1 pers, sisteme video-1 pers, sisteme de sec-1 pers si sisteme de automatizare si control-1 pers, si care vor rasp de indepl viit ctr.f)1 verif tehn in dom arhitect, 1 verif tehn in dom constr si 1 verif tehn in dom instalatii., Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta, Lista cuprinzand subcontractorii declaratiDaca of isi demonstreaza situatia privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, conf preved art 190, alin 1 din OUG34/2006, de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. Certificat ISO9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte serviciile care constituie obiectul ctr de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim; pentru alt pret punctajul se acorda astfel: P(n)= (pret minim/pret(n))xpunctaj maxim alocat
Termenul de realizare a serviciilor
30
Descriere: Pentru cea mai mica durata de realizare a serviciilor se acorda 30 puncte;Pentru alta durata de realizare punctajul se acorda astfel: P(n)=(durata minima/durata oferta(n))xpunctaj maxim alocat.Nota: Pentru o durata ofertata mai mare de 90 zile se va acorda punctaj zero.Pentru o durata ofertata mai mica de 1 zi se va acorda punctaj zero.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi accesata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer