Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECT TEHNIC CU DETALII DE EXECUTIE PENTRU AMENAJARE BUCATARIE SI SALA DE MESE LA CRRN REGHIN


Detaliu pentru invitatia numarul 320380
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURES
Numar invitatie: 320380/17.02.2012
Denumire contract: PROIECT TEHNIC CU DETALII DE EXECUTIE PENTRU AMENAJARE BUCATARIE SI SALA DE MESE LA CRRN REGHIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURESCod fiscal: 9719809, Adresa: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Telefon: 0265213512, Fax: 0265211561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540081, telefon: +40 0265219235, fax: +40 0265219235, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC MURESTG. MURESSTR. TREBELY NR. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECT TEHNIC CU DETALII DE EXECUTIE PENTRU AMENAJARE BUCATARIE SI SALA DE MESE LA CRRN REGHIN
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intocmire Expertiza tehnica, Proiect tehnic cu detalii de executie pentru Amenajare bucatarie si sala de mese la CRRN Reghin
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 846.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 370 lei valabila 60 de zile de la data-limita pentru depunereaofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contulRO64TREZ4765006XXX000240 -- Trezoreria Tg. Muressau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei stabilitein numerarProgram caserie : LuniMartiMiercuriJoi8, 00-9, 308, 00-9, 308, 00-9, 30 8, 00-9, 3013, 00-15, 0013, 00-15, 0013, 00-15, 00 ---In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor HG 925/2006
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl.privind art. 180 din OUG nr. 34/2006-Decl.privind art. 181 din OUG nr. 34/2006 - in original-Certificatatestare fiscala privin plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datotii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"-Certificat atestare fiscala privind plataimpozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datotii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"-Certificat de participare cu oferta independenta - in original-Decl.privind art. 69^1 din OUG 34/2006 - in originalIn sensul art 69^1 din OUG 34/2006 persoanele din cadrul AC ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Schmidt Lorand, Mezei Vasile, Deak Elida-Decl.privind calitatea de participant la procedura - in original Pentru persoane juridice romaneSe va prezenta certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorPentru persoane fizice romane: -autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPentru persoane fizice/juridice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta ultimul bilant contabil al firmei vizat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Declaratie pe proprie raspunderereferitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Declaratii pe proprie rasundere referitoare la personalul/organismultehnic de specialitatede care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE DISPONIBILA IN SEAP LA ADRESA WWW.E-LICITATIE.RO SAU LA SEDIUL DGASPC MURES STR. TREBELY NR. 7
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 11:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer