Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare


Detaliu pentru invitatia numarul 335975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DARMANESTI
Numar invitatie: 335975/24.09.2012
Denumire contract: Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DC 38A, DC 38B, DC 38C in comuna Darmanesti, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DARMANESTICod fiscal: 4244300, Adresa: localitatea Maritei, comuna Darmanesti, judetul Suceava, Darmanesti, Telefon: 0230-55.15.32, Fax: 0230-55.15.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Maritei, comuna Darmanesti, judetul Suceava, Darmanesti, Romania, cod postal: 727160, telefon: +40 230551532, fax: +40 230551532, persoana de contact: GHEORGHE VORONIUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Darmanesti, sat Maritei, comuna Darmanesti, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DC 38A, DC 38B, DC 38C in comuna Darmanesti, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DC 38A, DC 38B, DC 38C in comuna Darmanesti, judetul Suceava?
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 295.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3.325 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO86TREZ5915006XXX000183 deschis la Trezoreria municipiului Suceava (C.I.F. 4244300). In cazul in care operatorul economic depune o contestatie la CNSC iar acesta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 1.662, 95 lei, conform art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Darmanesti are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. d-l Dan CHIDOVET ? primarul comunei2. d-l Gheorghe VORONIUC - viceprimarul comunei, responsabil privind achizitiile publice3. d-l Gheorghe JITATIUC - secretarul comunei4. d-na Silvia-Georgeta NICULITA ? contabil sef5. d-l Sorin CEVIUC ? consilier local6. d-l Nicolai CLEPIS ? consilier local7. d-l Cornel GRIGORICIUC ? consilier local8. d-l Mihai MACOVEICIUC ? consilier local9. d-l Costel HOLOVENCIUC ? consilier local10. d-l Mihai SOROHAN ? consilier local11. d-l Gabi IONESI ? consilier local12. d-l Vasile BASARAB ? consilier local13. d-l Dorel MARUNEAC ? consilier local14. d-l Ion BOICIUC ? consilier local15. d-l Vasile CERNISOV ? consilier local16. d-l Mihai CIORPIC ? consilier local17. d-l Virgil MATEICIUC ? consilier local18. d-na Marinela DANILIUC ? consilier localVor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator;7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 330.000 lei.Ofertantii vor prezenta documentul ?Informatii generale? - Formunlar nr.10, continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de Proiect cu fazele Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avand ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare, cu o valoare mai mare sau egala decat pragul de 166.000 lei fara T.V.A;Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei prin prezentarea unui contract a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat pragul impus (exclusiv TVA)., Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau cleinti privati ? Completare Formular nr. 11.Pentru serviciile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice, oferantii vor prezenta- Fisa cu informatii privind contractul prezentat in scopul sustinerii experientei specifice - Formular nr. 11a.- Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: recomandare, proces verbal de predare-primire a documentatiilor si/sau proces verbal de finalizare a serviciilor;Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si denumirea serviciilor prestate si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Asigurarea cu personal responsabil pentru prestarea serviciilor: 1. Sef echipa proiectare, ing/subing absolvent al unei facultati de profil (CFDP), cu experienta profesionala dovedita prin participarea in aceasta calitate la cel putin un proiect similar.2. Proiectant de specialitate in proiectarea infrastructurii de transport ? studii superioare de specialitate de lunga durata, absolventi ai unei facultati tehnice de profil (CFDP), participarea in aceasta calitate la minim 1 proiect similar;3. Pesoana autorizata ANCPI ? minim categoria B (conform Legii 7/1996, cu modificarile si completarile ulterioare si Ord. 107/2010, cu modificarile si completarile ulterioare); Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate (Formular nr. 12d) - in original., In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, ofertantii vor prezenta: - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular nr.12;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor ? Formular nr. 12a;Ofertantii vor face dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta: CV-uri si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie (copii dupa contracte de munca, contracte de colaborare, angajamente obtinute pentru participarea la procedura conform art. 188, alin 2 din OUG 34/2006, din care sa reiasa experinta in domeniul solicitat), alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in dom. Calificarea si exp pers trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate., Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantii vor face dovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice si software adecvate pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respect prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii iulie 2012.Ofertantii vor completa declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - Formular nr. 13 si vor face dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor avand rol hotarator in executia contractului., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 14 -Informatii privind subcontractantii. Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii serviciilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii serviciilor prestate. Ofertantii vor prezinta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii serviciilor prestate care fac obiectul contractului (ex. certificareISO 9001 sau echivalent)., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de prestare servicii. Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de prestari servicii care fac obiectul contractului (ex. certificare ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 60 de puncte.
Durata de realizare a PT-ului (PT, Det de executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie)
40
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic, punctajul se acorda astfel: DEPT ?n? = (Cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic/ Durata de elaborate a Proiectului tehnic a ofertei ?n?) x 40 de puncte. Durata maxima este de 30 zile calendaristice, iar ofertele cu o durata de elaborare a Proiectului tehnic mai mica decat 5 de zile calendaristice nu vor fi punctate suplimentar. Durata de realizare a Proiectului tehnic se va exprima in ?zile calendaristice?.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.09.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer