Achizitie publica - Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, asistenta tehnica si lucrari pentru realizarea obiectivului - Centrala termica in cazarma 2783 Mihai Bravu?- pozitia de plan 2008-I-2783 CT MIHAI BRA
Detaliu pentru invitatia numarul 323616
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323616/06.04.2012
Denumire contract: Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, asistenta tehnica si lucrari pentru realizarea obiectivului - Centrala termica in cazarma 2783 Mihai Bravu?- pozitia de plan 2008-I-2783 CT MIHAI BRAVU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTICod fiscal: 4192804, Adresa: STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 6672098, Fax: 6672098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, asistenta tehnica si lucrari pentru realizarea obiectivului - Centrala termica in cazarma 2783 Mihai Bravu?- pozitia de plan 2008-I-2783 CT MIHAI BRAVU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea de proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, asistenta tehnica si executia de lucrari pentru realizarea obiectivului - Centrala termica in cazarma 2783 Mihai Bravu- pozitia de plan 2008-I-2783 CT MIHAI BRAVU
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 8010.8 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 90 de zile de la data limita stab.pt dep.ofert; Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. NU se permite depunerea in numerar la casieria unitatii. Contul in care se poate face viramentul este: RO 84 TREZ 7015005XXX000142, deschis la TREZORERIA STATULUI sector 1 Bucuresti. Garantia de participare se va retine de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute de art 278.1 din OUG 34 cu modif si completarile ulterioare.Garantia pentru participare se exprima in LEI si se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau OP care se scaneaza si se ataseaza in SEAP, in format PDF. Instrumentul de garantare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante ? birou achizitii pana la data limita de depunere aofertelor. Va fi insotit de traducerea autorizata in lb romana (daca este cazul). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile introduse la plata, cu respectarea HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art 92 din Hotararea nr 925/2006. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie si va constitui doar 5% din cuantumul garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul)3.Cazierul fiscal/judiciar pentru operatorul economic si pentru administratori/actionari4. Certificatul de participare cu oferta independenta5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de sucontractant si de tertul sustinator (daca este cazul)6. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (comisia de atribuire) sunt: PRESEDINTE: Col.ing. Gageanu Cristian, MEMBRI: Lt.col.ing.Ionica Gabriel, Cpt.ing. Dragoi Catalin, P.C.C.ing. Bruma Radu, P.C.C. Vasile Daniela7. Certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile subordonate, care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleATENTIE! Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in oricare din formele: origina, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007) din care sa reiasa ca aveti in obiectul de activitate executarea lucrarilor pe care le ofertati.ATENTIE! Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in oricare din formele: origina, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 801080 lei, respectiv 184008euro.Mentiune: In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri(se va tine seama de anul infiintarii sau cand si-a inceput activitatea operatorul economic)., Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe ultimii 3 ani., Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelorprestari de servicii in ultimii 3 ani, din care sa rezultae indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani a minim unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare incadrate in codul: 71220000-6 Servicii de proiectare arhitecturala de cel putin 14.290 lei, respectiv 3.308 euro, O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani a minim unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare incadrate in codul 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centralade cel putin 386.250 lei, respectiv 89.416 euro.Recomandare/document constatator din partea beneficiarului/clientului emis in conformitate cu art.97 indice 1 din HG 925/2006, O lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Autorizatie ISCIR corespunzatoare puterii instalate a cazanelor care utileaza centrala termica., Sa prezinte: Responsabil tehnic cu executiaCalificari: Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor;Experienta profesionala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor;Responsabil cu calitatea lucrarilorCalificari: Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor;Experienta profesionala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor;Sef santierCalificari: Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor, Experienta profesionala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor;Inginer instalatii pe specialitatiCalificari: Studii superioare finalizate in domeniul instalatiilor; Experienta profesionala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor;, Declaratie pe proprie raspundere care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, Lista cu personalul de specialitate pe functii si meserii strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, instalatiile utilajele, echipamentul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii. respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINE - din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 08:19