Achizitie publica - PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE SI DOCUMENTATIE TEHNICA AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXTINDERE SI REAMENAJARE U.P.U.-S.M.U.R.D.
Detaliu pentru invitatia numarul 320384
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320384/17.02.2012
Denumire contract: PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE SI DOCUMENTATIE TEHNICA AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXTINDERE SI REAMENAJARE U.P.U.-S.M.U.R.D.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262-275904, fax: +40 262-275904, persoana de contact: SORICI DAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta "dr Constantin Opris" Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, COD 430031, Capela Spitalului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE SI DOCUMENTATIE TEHNICA AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXTINDERE SI REAMENAJARE U.P.U.-S.M.U.R.D.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: elaborare PT, DDE, si DTAC, documentatiile tehnice necesare pentru obtinerea acordurilor , avizelor si autorizatiilor necesare pentru obiectivul ?Extinderea si reamenajarea Unitatii de Primire Urgente ? S.M.U.R.D.?, in concordanta cu normativele si standardele recomandate pentru unitati de primire urgente: Ordin MS nr. 1706/2006, NP 015/1997, ISO 9001-9014 etc.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantie de participare: 2150 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitatea de constituire: - prin scrisoare de garantie bancara- numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariDovada constituirii garantiei de participare va fi atasata de plicul exterior, pentru a avea posibilitatea de returnare a plicurilor care contin documentele de calificare si propunerea tehnica si financiara nedeschise, in absenta garantiei de participare sau in cazul in care aceasta nu este constiuita in cuantumul si modalitatea stabilita.Ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Conform art. 278^1 din OUG 34 actualizata: ?(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, respectiv: 2.149, 89 lei (ron).OFERTELEcare nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere si returnate nedeschise .
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 5%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3;DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE181 DIN OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3;se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat , fara datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat;DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3 (* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr.Pop Calin ? ManagerEc.Ing Maar Gabriela ? Sef Birou Achizitiing. Sorici Dan ?Birou Achizitiiing. Ghetie Mircea - Serv. Tehnicing. Kozma Daniel ? Sef Serv. Tehnicing. Goga Octavian ? Sef Birou Investitiiing. Gata Dana ? Serv. Tehnic)Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 - se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din sectiunea 3. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator executarii serviciilor care fac obiectul acordului cadru.Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;
- Recomandari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 17:30