Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiect tehnic "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"


Detaliu pentru invitatia numarul 320907
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL LEHLIU-GARA
Numar invitatie: 320907/28.02.2012
Denumire contract: Proiect tehnic "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL LEHLIU-GARACod fiscal: 16300713, Adresa: Str. Macinului, nr.5, Lehliu-Gara, Lehliu-Gara, Telefon: 0242641124, Fax: 0242641134
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pompieri, nr.3, Lehliu-Gara, Lehliu-Gara, Romania, cod postal: 915300, telefon: +40 242641124, fax: +40 242641134, persoana de contact: Chivu Nicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Lehliu-Gara, str. Pompieri nr.3, cod postal 915300, jud. Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect tehnic "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare Proiect tehnic+detalii de executie, inclusiv documentatiile si obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 648 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1066 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratii privind neincadrarea in prev. art.180OUG 34/2006 ( si pentru tertul sustinator, daca este cazul )si 181 lit a), c)1 si d) din OUG 34/2006 (si pentru tertul sustinator, daca este cazul), certificat de participare cu oferta independenta, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ( inclusiv pentru subcontractanti sau terti sustinatori, daca este cazul )-Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar Iulian Iacomi, viceprimar Feleaga Nicolae, inspector financiar Epurica Dumitra, inspector integrare europeana si achizitii Chivu Nicu, inspector impozite si taxe Filon Petrica, inspector urbanism Ivan Ion, jurist Rucareanu Romeo -, certificat de atestare fiscala sau echivalent, certificat fiscal privind taxele si impozitele locale - certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, declaratii privind asocierea si/sau subcontractantii. certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie ( inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata, pentru conformitate), pentru persoane juridice straine documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilanturi contabile pe anii 2008, 2009, 2010, (operatorii economici care au inregistrat bilantul contabil pe anul 2011 pot depune bilanturile pe anii 2009, 2010, 2011)cifra medie de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 106648 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie experienta similara, minim un contract similar, recomandari, procese verbale de receptie la terminarea serviciului, lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, declaratie privind echipamentele si personalul mobilizat pentru contract ( CV-ri pentru persoane cheie : arhitect, inginer proiectant structuri, inginer costuri-devizier-, inginer proiectant instalatii certificate ISO 9001, 14001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: pretul cel mai mic primeste 60 de puncte, alt pret n primeste (pret minim/pret n) X 60 puncte
timp de realizare proiect, exprimat in zile
40
Descriere: Timpul de realizare cel mai mic primeste 40 de puncte, alt timp de realizare n primeste (timp minim/timp n) X 40 puncte .Termen maxim de realizare acceptat este de 60 de zile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer