Achizitie publica - Proiect tehnic PT - Reparatii sediu administrativ
Detaliu pentru invitatia numarul 312393
JudetulMures
Cod de identificare fiscala: 4322980
Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures
Telefon: 0265-263211
Fax: 0265-268718
Denumire invitatie: Proiect tehnic PT - Reparatii sediu administrativ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de proiectare conform temei de proiectare aprobate si anexate prezenteidocumentatii privind intocmirea proiectului tehnic pentru lucrarile de reparatii la Palatul Administrativ, sediu al Consiliului Judetean Mures
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 01.09.2011 11:42
Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Mures, str. Primariei nr.2, judetul Mures
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures, str. Primariei nr.2, camera 76
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 154, 296 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 3.086 lei; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181; Certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale; Certificat constatator emis de ORC; Fisa de informatii generale; Lista principalelor prestari de serviciiexecutate în ultimii 3 ani; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Lista cu personalul de specialitate necesar realizarii contractului; Informatii privind subcontractantii/asociatii; Certificat ISO 9001
Atasata prezentei invitatii