Achizitie publica - PROIECT TEHNIC PT. "INFRASTRUCTURA PENTRU EDUCATIE DE CALITATE LA COLEGIUL GIB MIHAESCU"
Detaliu pentru invitatia numarul 225864
MUNICIPIUL DRAGASANI
Cod de identificare fiscala: 2573829
Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani
Telefon: 0250811990
Fax: 0250811990
Denumire invitatie: PROIECT TEHNIC PT. "INFRASTRUCTURA PENTRU EDUCATIE DE CALITATE LA COLEGIUL GIB MIHAESCU"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: PROIECT TEHNIC PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII?INFRASTRUCTURAPENTRU EDUCATIE DE CALITATE LA COLEGIUL NATIONAL GIB MIHAESCU?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 18.12.2009 13:06)
Data publicarii: 03.09.2009 14:43
Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Dragasani, strada Piata Pandurilor, nr. 1, Dragasani, CP 245700, jud. Valcea, Tel. 0250811990.
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Dragasani, strada Piata Pandurilor, nr. 1, Dragasani, CP 245700, jud. Valcea.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 184, 744.12 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate, declaratie de neancadrare in preved. art.181, declaratie participant la procedura, certificate constatatoare privind plata obligatiilor la bugetul de stat si catre bugetul local, certificat constatator ORC, certificat de inregistrare, bilanturi pe 2006, 2007, 2008; cifra de afaceri pe 2006, 2007, 2008;lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;recomandari ref. la servicii de proiectare similare, min. 2; experienta similara-un contractpt. servicii de proiectare similare; declaratie cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; CV-uri si copii dupa documentele de atestare profesionala ale personalului propus pentru executarea contractului; declaratie cu subcontractantii; ISO 9001:2001.
Direct de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 04.09.2009.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Procedura a fost anulata prin Decizia nr. 5307/499C4/6308 din 06.10.2009 a Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.