Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiect tehnic si detalii de executie extindere retele de alimentare cu apa , canalizare menajera si canalizare pluviala in sectorul 6?


Detaliu pentru invitatia numarul 326096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Numar invitatie: 326096/09.05.2012
Denumire contract: ?Proiect tehnic si detalii de executie extindere retele de alimentare cu apa , canalizare menajera si canalizare pluviala in sectorul 6?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Florin Preda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiect tehnic si detalii de executie extindere retele de alimentare cu apa , canalizare menajera si canalizare pluviala in sectorul 6?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiect tehnic si detalii de executie extindere retele de alimentare cu apa , canalizare menajera si canalizare pluviala in sectorul 6? (realizarea documentatiei tehnice pt extindere retele alimentare cu apa, extindere retele de canalizare menajera, extindere retele de canalizare pluvial, documentatie pt avize si acorduri, documentatie tehnica pt autorizarea executarii lucrarilor de constructii, documentatie tehnica de organizare a executiei lucrarilor)
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 118 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da: 5.000 lei.a)Garantia de participare constituita prin Scrisoare de garantie bancara, sau orice alt instrument de plata (conf.art.86 alin.1 din HG925/2006).Acest document va fi prezentat in plicul deschis care insoteste oferta.Oferta va fi returnata nedeschisa daca garantia de participare nu este constituita si prezentata cf celor stab la pct a, b, c: b)Valab garan de particip: 90 zile de la data limita de dep a of.In cazul ext per de valabilitate a of, perioada de valab a garan de particip va fi prelungita in mod coresp.c)Modul de const a garan de particip: se va const prin virament bancar in contul de garan al Sectorului 6 al Mun Buc cu nr. RO86TREZ7065006XXX000134 deschis la Trez. Sect 6, sau printr-un instr de garan emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig care se prez in orig.Daca of este IMM, acesta benefic de red cu 50% a cerintei privind cuantumul garan de particip.Of trebuie sa completeze si sa ataseze la of decl pe propr rasp priv incadr in categ IMM(formular anexat).Doc care nu sunt insotite de dovada const garan de particip vor fi respinse ca inacceptabile.A.c. are dreptul de a retine garantia pt particip, of pierzand suma const daca: isi retrage of in per de valab a acesteia;of sa fiind stab castigat, nu const garan de buna exec in per de valab a of, dar nu mai tarziu de 7 zile de la semn ctr de catre ambele parti;of sa fiind stab castig, refuza sa semn ctr de serv in per de valab a of.Daca of dep o contestatie respinsa de CNSC, a.c.va retine contestatorului din garan de particip, in raport cu val estim suma conform art.278¹, alin (1), litera a)din OUG34/2006, respectiv 2.531, 18 lei.Garan de particip const de of se returneaza acestora de catre a.c. in cel mult 3 zile lucr de la data exp per de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Da.Cuantumul garan de buna exec: 5% din val contractului, fara tva.Se va const cf art.90, alin 1 din HG925/ 2006 prin instr de garan emis in cond legii, de o soc bancara sau de o soc de asig, care devine anexa la ctr.Se poate const si prin retineri succesive din sumele dat pt facturi partiale(cf HG1045/2011).Daca a.c. are calit de aut publica, inst publica sau op ec cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a desch la unit Trez Statului din cadrul org fisc competent in admin acestuia un cont de disponib distinct la dispoz a.c.Suma initiala care se dep nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.Modul de restituire: cf.art 92, alin 4 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 3: Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: Cristian Constantin Poteras ? PrimarFlorin Preda ? Director InvestitiiDoru Manolache ? Director economicAna-Maria Cristea ? Oficiul JuridicAndreea Florescu - InspectorCristina Mihai - InspectorLucian Iscoviciu - ConsilierAdrian Florea - ConsilierCerinta 6: Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Alte documente?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2 Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente., Cerinta nr. 3 Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 500.000 lei., Alte precizari Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2 Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3 Fisa de experienta similara, Cerinta nr. 4 Autoritatea contractanta solicita prezentarea a cel putin un contract sau cel mult doua contracte prestate in ultimii 3 ani care sa insumeze cel putin 250.000 lei fara tva si care sa cuprinda servicii similare obiectului contractului de achizitie publica, Cerinta nr. 5 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6 Lista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic sau asociatia de operatori economici trebuie sa faca dovada ca are ca personal cel putin 1 manager de proiect, 2 ingineri cu specializarea instalatii sanitare, 2 ingineri cu specializarea retele hidroedilitare si 1 verificator de proiect, care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract., Cerinta nr. 7 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Cerinta nr. 8 Lista privind dotarile tehnice, Cerinta nr. 9 Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta, Cerinta nr. 10 Lista cuprinzand subcontractorii declarati insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul). Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens., Alte precizari Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatiiPentru asigurarea unui standard corespunzator in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului operatorul economic trebuie sa indeplineasca urmatoarele niveluri minime: - certificat ISO 9001 sau echivalente emis de un organism certificat sau echivalent pentru domeniul din care fac parte serviciile care constituie obiectul contractului de achizitie publica, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2 Standarde de asigurare a protectiei mediului- certificat ISO 14001 sau echivalente emis de un organism certificat sau echivalent pentru domeniul din care fac parte serviciile care constituie obiectul contractului de achizitie publica, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acordapunctajul astfel: P financiar n = (pret minim ofertat/pret n) x 60
TERMEN DE EXECUTIE AL PROIECTULUI
40
Descriere: Pentru cel mai mic termen de executie se vor acorda40 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel: Termen n = (termen minim ofertat/ termen ofertan) x 40;Nota: Pentru o durata ofertata mai mare de 30 zile se va acorda punctaj zero.Pentru o durata ofertata mai mica de 5 zile se va acorda punctaj zero.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi accesata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer