Achizitie publica - PROIECT TEHNIC SI DOCUMENTATIE DE EXECUTIE PENTRU REPARATIA CAPITALA A INSTALATIILOR DE INCALZIRE SI
Detaliu pentru invitatia numarul 87673
SPITALUL PROF. DR. CONSTANTIN ANGELESCU
Cod de identificare fiscala: 4192936
Adresa: ALEEA CAUZASI NR. 49-51, SECT. 3, Bucuresti
Telefon: 323.30.24
Fax: 323.30.24
Denumire invitatie: PROIECT TEHNIC SI DOCUMENTATIE DE EXECUTIE PENTRU REPARATIA CAPITALA A INSTALATIILOR DE INCALZIRE SI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74232120-1 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: PROIECT TEHNIC SI DOCUMENTATIE DE EXECUTIE PENTRU REPARATIA CAPITALA A INSTALATIILOR DE INCALZIRE SI APA MENAJERA A SPITALULUI
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 05.10.2007 12:35
Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL PROF. DR. C-TIN ANGELESCUALEEA CAUZASI NR. 49-51, SECTOR 3, TEL./FAX: 3233024PERSOANA DE CONTACT: ing. HOTOBOC DANIEL
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
I) Situatia personala a candidatului/ofertantuluiDeclaratii privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie formular A ci cazier judiciarDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Ccernta obligatorie completare formular B si confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidatCapacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCerinta obligatorie: Certificat constator emis de of. registrului comertului si autorizatie de functionare.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalSituatia economico-financiaraRezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei aniCapacitatea tehnica si/sau profesionala.Completarea formularului C1.
Se geseste la secretariatul spitalului la pretul de 10 RON