Achizitie publica - Proiect Tehnic si Executie ? Instalatie de irigat a spatiilor verzi din municipiul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 322045
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322045/16.03.2012
Denumire contract: Proiect Tehnic si Executie ? Instalatie de irigat a spatiilor verzi din municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Revolutiei, nr.75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 12 ? Serviciul Edilitar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect Tehnic si Executie ? Instalatie de irigat a spatiilor verzi din municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea instalatiei de irigat pentru suprafetele gazonate amplasate in sensuri giratorii, parcuri, scuaruri, falezede pe domeniul public al al municipiului Arad, conform Studiului de fezabilitate, Proiectarea instalatiilor de irigare spatii verzi va consta din elaborarea Proiectului Tehnic, a Caietului de sarcini si a Detaliilor de executie, a Documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiei de construire
II.1.6) CPV: 45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 887, 096.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 80.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, respectiv pana la data de _______2012 inclusiv)Modul de constituire a garantiei de participare : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in favoarea autoritatii contractante , care se va prezenta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009 ? Formular 9Ordin de plata vizat de banca, sau fila CEC insotite de extrasul de cont Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria Municipiului Arad este: RO40 TREZ 0215 006X XX00 6669 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90de zile de la data limita de depunere a ofertelor ) In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator ;In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art.86 din HG 925/2006 scrisoare de garantie bancara ( formular 9) aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul In Romania si se va depune in original ; - in cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si la ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin scrisoare bancara de buna executie ?formular nr.11In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturile inaintate de plata, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie ( in conformitate cu art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu perioada de derulare a contractului si se va prelungi corespunzator in cazul modificarii termenelor de prestare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere in conformitate cu Form 2 ? original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular) Autoritarea contractanta va exclude din prezenta proc. de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor completa si depunedeclaratia pe propria raspunderein conformitate cu Formularul 3-original) (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentaOfertantii vor completa si depune declaratiain conformitate cu Form nr.8 ? original, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular). Ofertantii vor completa si depune o decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev.art. 69 ^1 din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare in original. In vedereadovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Falca Gheorghe, Primar al Municipiului Arad, Razvan Popa, Director Executiv, Macra Claudia ? Ordonator Princip.Credite, Ciprian Puie consilier juridic, Varga Francsic, - presedinte comisia de evaluare Membri comisie de evaluare : Portaru Elena , Sef serviciu , D-na Teretean Camelia, Dudas Adina , Pruteanu Daniel , Membri de rezerva: Dl. Pecican Iosif, Dl. Stana Claudiu Persoane juridice romane Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Ofertantii vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii ? conform cu originalul?)Pentru persoane fizice romane: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente ( copie semnata si stampilata ( cu stampila unitatii) ? conform cu originalul ?) ?)La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatului procedurii, va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular)Dovada unei forme de inregistrare ? persoane juridice straine 1.Documente edificatoare care sa dove-deasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legaledin tara in care ofertantul este rezident , precum si un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nu este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinatorIII.2.3 a) 1Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani(se considera ultimii 5 ani pana la data deschiderii ofertelor) , au executat : ? cel mult 3 contracteal caror obiect a fostproiectare tehnica sisteme de irigatii spatii verzi, avand o valoare cumulata de430.000, 00 lei fara TVA.? cel mult 3 contracte al caror obiect a fost executie sisteme de irigatii spatii verzi, avand o valoare cumulata de 5.470.000, 00 lei fara TVA.Convertirea din lei in euro si vicecersa pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro = , 33373 RON Anul 2008:1 euro = 3, 6827 RON;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON.Anul 2011:1 euro =4, 2379 RON Ofertele care nu prezinta copii relevante de pe partile contractului/contractelor vor fi declarate inacceptabile cf. art. 36din HG 925/2006, Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Ofertantul este obligat sa asigure personalul de specialitate , astfel: 1(un) arhitect care sa fi participat la derulareaa cel putin un contract avand ca obiectproiectare sisteme de irigatii a spatiilor verzi, 1(un) inginer peisagist sau horticol care sa fi participat la derularea a cel putin un contract avand ca obiect amenajarea peisagistica de parcuri, scuaruri1(un) inginer constructor instalatii care sa fi participat la derularea a cel putin un contract avand ca obiect executia sistemelor de irigatii spatii verzi.Ofertantul are obligatia de a desemna in oferta un manager de proiect din cadrul personalului cheie., Informatii privind asociatii/subcontractantii Ofertantul ?liderul asociatiei va completa Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate la punctele IIII.2.1), IIII.2.3) si IIII.2.4).- cf. Anexa nr.2 Ord.509/2011 Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
20
Descriere: Durata de garantare a lucrarilor
Componenta tehnica
10
Descriere: Durata de elaborare a proiectului
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dna Teretean Camelia
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 11:11