Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiect Tehnic si Executie ? Instalatie de irigat a spatiilor verzi din municipiul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 335709
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 335709/19.09.2012
Denumire contract: Proiect Tehnic si Executie ? Instalatie de irigat a spatiilor verzi din municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Revolutiei, nr.75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 12 ? Serviciul Edilitar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect Tehnic si Executie ? Instalatie de irigat a spatiilor verzi din municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea instalatiei de irigat pentru suprafetele gazonate amplasate in sensuri giratorii, parcuri, scuaruri, falezede pe domeniul public al al municipiului Arad, conform Studiului de fezabilitate, Proiectarea instalatiilor de irigare spatii verzi va consta din elaborarea Proiectului Tehnic, a Caietului de sarcini si a Detaliilor de executie, a Documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiei de construire
II.1.6) CPV: 45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 887, 096.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de particip :80.000 lei .Perioada de valab.a gar. de particip. =90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constit. a gar. de particip. : instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau soc.de asig. in favoarea AC(art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau Ordin de plata (vizat de banca) sau fila CEC insotite de extrasulcont..Cont ptr. gar.de particip. la licit. al Mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669. Cf. art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care ladata si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constit. Gar. de particip.in forma, cuantumul si perioada de valabil. solicit. in prezenta doc. de atribuire.Ofertantii care vor constit. Gar.de particip. Cf. art.16 (2)din Legea 346/2004, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categ. si vor completa Form.10
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Formular nr.11Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract. Dar daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Modul de restituire a garantiei de buna executie (cf. art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere in conformitate cu Form 2 ? original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular) Autoritarea contractanta va exclude din prezenta proc. de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor completa si depunedeclaratia pe propria raspunderein conformitate cu Formularul 3-original) (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire, ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentaOfertantii vor completa si depune declaratiain conformitate cu Form nr.8 ? original, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular).4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista subcontractanti , fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular). Ofertantii vor completa si depune o decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev.art. 69 ^1 din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare in original. In vedereadovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Falca Gheorghe, Primar al Municipiului Arad, Popa Pistru Simona Geanina, viceprimar, Bognar Levente Viceprimar, , Consilieri municipali: Mosneag Ovidiu, Cziszter Kalman, Bonca Ovidiu, Saplacan Gheorghe, Dekany Alexandru Tiberiu, Dragan Gheorghe, Serb Lucian, Gligor Teodor, Manta Florin, Manta Florin, Melinte Marian, Maxim Ovidiu, Schill Gheorghe, Ozarchievici Marius Gabriel. Biringer Bruno, Cismasiu Mariana, Tabuia Stefan, Chirilov Adriana, Ciupe Ionel, Rasunoiu Camelia , Macra Claudia ? Ordonator Princip.Credite, Elena Portaru , Director Directia Tehnica, Ciprian Puie consilier juridic, Claudia Grozavu Sef Serviciu Buget, Sinitean Aurelia, consilier Serviciul contabilitate, Floarea Augustina consilier Serviciul contabilitate, Movileanu Daiana, consilier Serviciul contabilitate , Membrii comisiei de evaluare, cf. Dispozitiei Primarului Municipiului Aradnr1965./25.06.2012: Varga Francisc, - presedinte comisia de evaluare, consilier Serviciul Edilitar, Portaru Elena , DirectorExecutiv Directia Tehnica , Teretean Camelia consilier Serviciul Edilitar, Irimia Rodica consilier Serviciul Edilitar, Pruteanu Daniel consilier Serviciul Edilitar, Membri de rezerva: Dl. Pecican Iosif consilier Serviciul Edilitar , Dl. Stana Claudiu consilier Serviciul Edilitar Persoane juridice romane Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Ofertantii vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie semnata si stampilata (cu stampila unitatii ? conform cu originalul?)Pentru persoane fizice romane: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente ( copie semnata si stampilata ( cu stampila unitatii) ? conform cu originalul ?) ?)La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatului procedurii, va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular)Dovada unei forme de inregistrare ? persoane juridice straine 1.Documente edificatoare care sa dove-deasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legaledin tara in care ofertantul este rezident , precum si un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinatorIII.2.3 a) 1Ofertantii sa faca dovada ca in ultimii 5 ani(se considera ultimii 5 ani pana la data depunerii ofertelor) , au exec. cel mult 3 contracteal caror obiect a fostproiectare tehn. sist. de irigatii spa.verzi, cu val. cumulata de cel putin430.000 lei fara TVA (aprox 85% din val estimata a proiectului tehnic) si cel mult 3 contracte al caror obiect a fost exec. Sist.irig. sp. verzi, cu o val. cumulata de cel putin5.470.000, 00 lei fara TVA ( aprox 85 % dinval estimata a lucrarilor de exec.)Formularul 12 ? Experienta similara- Recomand. benef. ptr indepl.contractelor, ptr fiecare contract de lucrari /serv. similare. prezentat la exp. similara-Copia contractelor , paginile. din care sa rezulte: partile contractante, obiectul, durata, pretul , val. serv. de proi. a sist de irig, val. lucr. aferente exec. sist. de irig., pag. cu semnaturile si stampila partilor), Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociatii/tert sustinator: III.2.3 a)2- Lista privind personalul ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractuluiOfertantul este obligat sa asig pers. de specialitate: 1(un) arhitect care sa fi participat la derulareaa cel putin un contract avand ca obiectproiectare sisteme de irigatii a spatiilor verzi, 1(un) inginer peisagist sau horticol care sa fi participat la derularea a cel putin un contract cu obiect amenaj.peisagistica de parcuri, scuaruri 1(un) inginer constructor instalatii care sa fi participat la derularea a cel putin un contract avand ca obiect executia sistemelor de irigatii spatii verzi.Ofertantul are obligatia de a desemna in oferta un manager de proiect din cadrul personalului cheie.- CV ptr.dovedirea exp. generale- Declaratie de disponibilitate, in anexa la CV, ptrpersonalul cheie sau - Copia contractului individ. de muncaincheiat intre ofertant si persoana propusa, in anexa la CV, ptr personalul cheie, Informatii privind asociatii/subcontractantiiIII.2.3.a)3Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii ? Formularul 13Acordurile de asociere / subcontractare.- Formularul 6In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate la punctele IIII.2.1), IIII.2.3) si IIII.2.4).- cf. Anexa nr.2 Ord.509/2011 Cerinta de calificare pentru ofertant/toti asociatii/tert sustinator: Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001In cazul unei asocieri fiecareasociat este obligat sa prezinte acest formular valabil la data depunerii ofertelor. Nu se admit asociati necertificati sau in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraPretul ofertei Pmax= 70 pcte Pn= pctajul of. Pr.min= pretul min=Pmax Pr.n = pret ofertat Pn = Pr.min x Pmax/Pr.n
Durata de garantare a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica Dur.de gar. a lucr.Dmax = dur.max. Dn =dur.ofertata Pmax=20 pcte Pn= pctajul ofertei Pn = Dn x Pmax / Dmax Dur. Minim. Gar. a lucr. punctata= 12 luni. Sub 12 luni, of. este neconf..Ptr.celelalte of. aplic.formula. Dur. max..punctata=60 luni.Peste 60 luni nu se puncteaza suplim
Durata de elaborare a proiectului
10
Descriere: Componenta tehnica Dur.elab. proiect Ptr.dur.min se acorda pctaj max.10 pcte. Ptr. alte dur.exec: Dmin= dur.min.Dn=dur.ofertata Pn = pctajul of. Pn = Dmin x Pmax/Dn. Daca Dmax va depasi 30 zile lucr. de la semnarea contractului, of. va fi decl. neconf. Nu se puncteaza suplimentar ofertele care prezinta o durata de elaborare mai mica de 5 zile lucratoare.de la semnarea contractului. Pctaj tot.oferta=P fin+Pth, Pth=Pctaj Dur.gar.lucr.+Pctaj Dur. elab proiect.Total pctaj :100 pcte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dna. Teretean Camelia
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer