Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECT TEHNIC SI EXECUTIE BRANSAMENT GAZE NATURALE LA CENTRUL DE PLASAMENT PERIS SI CASE DE TIP FAMILIAL


Detaliu pentru invitatia numarul 335467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOV
Numar invitatie: 335467/17.09.2012
Denumire contract: PROIECT TEHNIC SI EXECUTIE BRANSAMENT GAZE NATURALE LA CENTRUL DE PLASAMENT PERIS SI CASE DE TIP FAMILIAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOVCod fiscal: 17093675, Adresa: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Telefon: 021/3.69.58.89, Fax: 021/3.69.58.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 0170648, telefon: +40 0213695889, fax: +40 0213695888, persoana de contact: ANABELLA GATE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Voluntari, Sos.Afumati, nr.94-96, Jud.ilfov, Voluntari, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECT TEHNIC SI EXECUTIE BRANSAMENT GAZE NATURALE LA CENTRUL DE PLASAMENT PERIS SI CASE DE TIP FAMILIAL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECT TEHNIC SI EXECUTIE BRANSAMENT GAZE NATURALE LA CENTRUL DE PLASAMENT PERIS SI CASE DE TIP FAMILIAL
II.1.6) CPV: 45231223-4 - Lucrari auxiliare pentru distribuirea gazului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 786 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO51TREZ4215006XXX002235 ? Trezoreria Ilfov avand ca beneficiar Directia de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ilfov cod fiscal 17093675, fila CEC cu conditia cofirmarii de catre banca; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea DGASPC Ilfov, onform modelului atasat Formular 17 pana la data deschiderii ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
GBEse va const in proc de5%din val faraTVAa contr de lucr.in urm forme-dep casierie in numerar-Instrum de garant irev, emis in cond legi de o societ banc sau soci.de asig in origin-prin retineri succesiv din sume dator pt fact partiale(5%din fact emise), conf pvd leg in vig.In caz constitGBEprin retineri succesiv din sume dator pt fact.parti, contr are oblig de desch un cont laTrezS din cadru organ comp in admin acest un cont de disp distinct la dispzAC Suma initi care se dep de catre contr in cont de disp astf deschis nu treb sa fie mai micde0, 5%din pret contr.Pe parcurs indpl contr, ACurm sa aliment acest cont de disp prin retiner succesivedin sume dator si cuvenit contr.pana la concurenta sum stabilit dreptGBE in doc de atribACva insti contr desp varsamant ef, si desp dest lui.Din cont de disp desch laTrezSt pe nume contr pot fi disp plati atat de catre contr, cu aviz scris alACcare se prez unitTrezS, cat si de unit TrezS la solici scris aACin fav carei este constGBEcf.art90(3)HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1- completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE.- Certificat de participare la cerere de oferta offline cu oferta independent Formular 3 completat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: - Directorul Executiv - Adrian Dumitrescu, Director Executiv Adjunct ? Anabella Gate, Sef Serviciu - Matei ? Coman Ovidiu, Inspector de specialitate ? Friptu Sorin. Sef Serviciu Juridic ? Nicoleta Marinescu IN CEEA CE PRIVESTE PERSOANELE CARE APROBA BUGETUL ACHIZITIEI SUNT: PRESEDINTELE CONSILIULUI JUDETEAN ILFOV PRIN HOTARARE APROBATA DE CONSILIU IN CALITATE DE ORDDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE: CONSILIERI: BOLINTINEANU GHEORGHE, BRINZOI MARIN, BURLACU STEFAN , CATANA DUMITRU , CONSTANTIN NICULAE, DORR STEFAN, DRAGAN FLORIN ?CRISTIAN, DUMITRACHE PETRA, DUMITRU ANA MARIA, DUMITRU CATALIN, DUMITRU IONEL, DUMITRU VASILE, ENACHE LUCIAN, GEANTA SEBASTIAN ?DANIEL, GROSU IONUT-CIPRIAN , IANCU MARIUS GRIGORAS, MARGARIT ALEXANDRA, NITA CONSTANTIN, NITA MIHAI SANDU, OFITERU CORNEL CONSTANTIN, PANTAZI FLORIN, PAUN NICOLAE, PETRE TANASE, RADULESCU CRISTACHE, RADULESCU STEFAN, ROMAN GHEORGHE, SCUTELNICU ANDREI, STEFAN IONEL-ROBERT, . - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale privind societatea - prezentarea Form6 ; Ofert.va prezenta copii ale bilant contabil la 31.12.2011 vizat si inregistr de organele competente si balanta de verific pt luna decemb.2011.Declarat privind cifra de aface globala in ultimii 3 ani - prezentarea Formularului 7 ; Se solicita ca cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe utimi 3 ani sa fie de minim 52400 lei In cazul in care ofertant isi demonstreaza sit. economica si financi.invocand si sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are obligat de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (form 8), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertanti/candidat resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea finan nu trebuie sa se afle in situat care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved art. 180 si ale art. 181 litera a c.1 si d.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista lucrarilor executate in ultimi 5 ani certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent sau o declaratie pe proprie raspundere privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii sau echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare standardele de asigurarae a calitatii?Formularul 14.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP ONLINE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer