Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiect tehnic si executie "Modernizare str. Francei si str. Abatorului (partial)" din Municipiul Radauti


Detaliu pentru invitatia numarul 353714
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Radauti
Numar invitatie: 353714/13.09.2013
Denumire contract: Proiect tehnic si executie "Modernizare str. Francei si str. Abatorului (partial)" din Municipiul Radauti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul RadautiCod fiscal: 4244148, Adresa: str Piata Unirii nr. 2- 4, Radauti, Telefon: 0230 56 11 40, Fax: 0230 56 47 03
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Unirii nr. 2- 4, Radauti, Romania, cod postal: 7254000, telefon: +40 230561140, fax: +40 230564703, persoana de contact: Aurel Olarean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Radauti, str. Piata Unirii nr.2, judetul Suceava, etaj (sala de sedinta)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiect tehnic si executie "Modernizare str. Francei si str. Abatorului (partial)" din Municipiul Radauti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract pentru realizare proiect tehnic si executie lucrari str. Francei-6.000 mp si str. Abatorului (partial)-900 mp. Valoarea estimata se compune din: Proiect tehnic str. Francei 18.000, 00 leiProiect tehnic str. Abatorului (partial) 3.975, 00 leiExecutie lucrari modernizare str. Francei-6.000 mp 492.000, 00 leiExecutie lucrari modernizare str. Abatorului (partial) 58.500, 00 leiCheltuieli diverse si neprevazute str. Francei-5% 24.600, 00 leiCheltuieli diverse si neprevazute str. Abatorului (partial)-5% 2.925, 00 lei
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Stabilita in cuantum de 11.400 lei, valabila o perioada cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 (6) din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul pentru garantiile de participare nr. RO50TREZ5955006XXX000098 deschis la Trezoreria Radauti. CIF 4244148, in original sau copie legalizata sau conform cu originalul. - Sume in numerar, depuse la casieria autoritatii contractante pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare poate fi depusa si in alta valuta decat leu, echivalenta se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G.925/2006. In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art.33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine suma de 4.352, 47 lei din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 lit. b) din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA. (IMM reducere la 50%) Garantia se constituie prin una din modalitatile si in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 si este irevocabila. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf. art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la suma stabilita drept garantie de buna executie in doc. de atribuire. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12A). In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. 34/2006 (Formularul nr.12B); In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest formular.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 12C;Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? numai pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? numai pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP (Formularul nr. 314);Declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1/OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 69^1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Aurel Olarean ? primar, Ciobotariu Dumitru - viceprimar, Haralambie Herghiligiu - secretar mun., Mitric Elena- Livia ? sef serviciu adm. publ. locala, Lavric Ancuta-Ioana ? consilier principal, Koffler Igo-Zigi ? director tehnic, Flutur Gabriel Dumitru-sef serv. urbanism, Pinzaru Florin ? consilier superior, Nitu Victor ? consilier superior, Carbune Viorel Ilie - referent superior, consilieri locali: Andronachi Traian, Carcalete Petru, Ciobanu Petru, Cojocar Vasile Codrutu, Alupoaie Vasile, Grijincu Marius Costel, Vasilescu Horia Mircea, Sticlet Simion, Maerean Tiberiu Epifanie, Malos Vasile, Mironiuc Danut Petru, Mosniagu Mihai, Popescu Mircea, Radu Cezar Aurelian, Reman Mihai, Simota Gheorghe, Mihai Gavril, Todorese Doina Mirela. Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice sau juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, op. ec. va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor, documentele sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globala pe anii 2010, 2011, 2012 care trebuie sa fie de minim 1.100.000 lei. Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente. Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva (conf.art.186 din O.U.G 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada executarii/ducerii la bun sfarsit in ultimii 5 ani a maxim 3 (trei) contracte de executie de lucrari, a caror valoare insumata, sa fie de minim de 550.000 lei fara TVA. Lucrarile similare vor fi insotite de copii dupa orice documente cu rol de certificare, din care sa rezulte certificari de buna executie - recomandari/documente constatatoare sau alte documente care sa ateste lucrarile duse la bun sfarsit, care sa contina date referitoare la beneficiarul lucrarilor, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-au executat respectivele lucrari, valoarea lucrarilor. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a executat lucrarea., Ofertantii vor face dovada prestarii/ducerii la bun sfarsit in ultimii 3 ani a cel putin un contract de servicii similare, cu cele supuse prezentei procedurii de achizitie, in valoare de minim de 21.000 lei fara TVA. Serviciile similare vor fi insotite de copii dupa orice documente cu rol de certificare, din care sa rezulte ducerea la bun sfarsit a serviciilor - recomandari/documente constatatoare sau alte documente care sa ateste serviciile duse la bun sfarsit, care sa contina date referitoare la beneficiarul serviciilor, tipul serviciilor/activitatilor prestate, perioada in care s-au prestat respectivele servicii, valoarea serviciilor. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-au prestat serviciile.Pentru a nu restrictiona participarea ofertantilor la procedura, se va admite ca experienta similarasa fie dovedita si prin prezentarea unui contract care are ca si componente atat proiectarea cat si executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului (prin cumularea valorica a contractelor derulate distinct, respectiv prestare servicii proiectare si executie lucrari)., Operatorul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Setul minim de utilaje, instalatii si echipamente pe care ofertantul trebuie sa le detina pentru indeplinirea contractului este urmatorul: - 1 buc. freza de asfalt, - 1 buc. rulou compactor, - 1 buc. repartizor finisor, - 1 buc. statie de betoane, - 1 buc. statie de preparare mixtura asfaltica, - 1 buc. instalatie mecanica de amorsare, - 1 buc. mijloc de transport al mixturilor asfaltice. Ofertantul va prezenta documente/angajamente care sa demonstreze dreptul de proprietate sau de folosire a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor., Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat, angajati proprii sau angajati cu contracte de colaborare care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, motiv pentru care va completa declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si lista personalului cheie care va fi implicat in derularea contractului, va descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta. Operatorul economic trebuie sa dispuna de urmatorul personal cheie: 1 coordonator/sef de proiect ? absolvent studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, cu experienta profesionala in proiectare constructii infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (se vor prezenta copie dupa diploma de studii ce atesta specializarea si CV-ul in original), 1 sef santier-inginer sau subinginer cu experienta profesionala in constructii infrastructura de transport dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (se vor prezenta copie dupa diploma de studii ce atesta specializarea personalului si CV-ul in original), 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii drumuri si poduri, atestat de catre MDRT(se va prezenta copie dupa atestatul/legitimatia RTE).CV-urile prezentate(formularul 12K) vor avea mentiunea "Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii" . Pentru personalul implicat in contract care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se vor prezenta angajamente/acorduri de participare si declaratiile de disponibilitate., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de contract ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. In cazul unei asocieri se va prezenta Acordul de asociere, in care se sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Operatorul economic trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent, pe domeniul licitat (pentru servicii de proiectare si pentru executie lucrari de drumuri), valabile la data limita de depunere a ofertelor., Operatorul economic trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al mediului firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 :2001 sau echivalent, pe domeniul licitat (pentru executie lucrari de drumuri), valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer