Achizitie publica - PROIECTARE - "REABILITARE ADUCTIUNE APA BALTESTI - URLATI (Firul 1)"
Detaliu pentru invitatia numarul 153592
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Denumire invitatie: PROIECTARE - "REABILITARE ADUCTIUNE APA BALTESTI - URLATI (Firul 1)"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitionare servicii de proiectare la nivel de Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de Executie, PAC pentru obtinerea autorizatiei de contruire, obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului "Reabilitare aductiune apa Baltesti - Urlati (Firul 1)
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 25.06.2008 11:20
Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul judetean Prahova, Directia Logistica, Ploiesti, bd. Republicii nr. 2-4, et.4, cam.415-416
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Prahova, Directia Logistica, Ploiesti, bd. Republicii nr. 2-4, et.4, cam.415-416
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neîncadrarea la prevederile art.181 din ordonanta, Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetele de stat si local, Certificat de înregistrare firma, Certificat constatator emis de ORC, Fisa de informatii generale(cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-min. 403.000 lei, Bilantul contabil pe ultimii 2 ani(2006-2007), Fisa de experienta similara însotita de copia contractului nominalizat si de procesul verbal de terminare a lucrarilor executate pe baza contractului de proiectare(valoarea contractului - min. 43.800 lei), Recomandari de la alti beneficiari, Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind subcontactantii sau asociatii, Garantie de participare-1.500 lei.
De la sediul Cons. Jud. Prahova, în urma unei solicitari scrise transmisa pe mail la adresa [email protected] sau pe fax 0244 511611, contra sumei de 1000 lei.Telefon 0244 514545 int. 112 sau 130.